Dit MOET ik toch even beamenquote:
regent hier nu pijpenstelenquote:
Volgens de buienradar staat Breda ook nog wat leuks te wachten.quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:26 schreef Pheno het volgende:
Ah, limburg wordt gestraft voor hun dialect.
quote:
Dat vind ik minder goed nieuwsquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier nog steeds, dus bij jou blijft het ook nog wel even.
Regen is een zegen, geen straf.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:26 schreef Pheno het volgende:
Ah, limburg wordt gestraft voor hun dialect.
Zeg je nuquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Regen is een zegen, geen straf.
uhuhquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Regen is een zegen, geen straf.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, alleen tegen mensen (pinguins) die zeuren over Limburg,
Hier ook nogquote:
Hier klaart het nu op, dus voordat je naar huis kan is het wel beter.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:42 schreef Ladylike het volgende:
wat een regen
nou ben ik blij dat ik met de auto van mn schoonouder ben.
Heb zelf kale voorbanden
Gelukkig gaat mn vent er vandaag nieuwe op laten zetten
Heb ik weer grip
Hij moet toch eerst teruglezen.quote:
Thanxquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier klaart het nu op, dus voordat je naar huis kan is het wel beter.![]()
Ik zal je op de hoogte houden.
Alfa.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx
Zag gisteren dat ik nu echt niet meer moest wachten met nieuwe banden te kopen
morgen weer anderhalf uur (heen en terug) rijden dus als het regent heb ik wel goede banden nodig...
Gelukkig kon ik de alfa van mn schoonouders lenen
Eensch!quote:
Hoe ver heb je dat beest ondertussen geslagen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, alleen tegen mensen (pinguins) die zeuren over Limburg,
321.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe ver heb je dat beest ondertussen geslagen?
Wat een klote pinguinquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
321.verder wou hij niet, bleef maar over zijn buik schuren. k*t beest.
Ja, ik ga maar weer meppen, tot zijn buikje open scheurt. Zal nog wel even duren, hij geniet ervan.quote:
Hij is gewend aan buiksleeen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, ik ga maar weer meppen, tot zijn buikje open scheurt. Zal nog wel even duren, hij geniet ervan.
Er is een andere versie van. Dan sla je met een knuppel met spijkers erin. Dat vindt hij minder lekkerquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, ik ga maar weer meppen, tot zijn buikje open scheurt. Zal nog wel even duren, hij geniet ervan.
Zeg ondanks dat ik het een k*t pinguin vind. Dat gaat me toch wel te ver.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is een andere versie van. Dan sla je met een knuppel met spijkers erin. Dat vindt hij minder lekker
Mij niet hoorquote:
Blijkbaar. Voor een spelletje wat ik zo'n 5~6 jaar geleden al gespeeld hebquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mij niet hoorMaar ik begrijp dat het een hele happening is
Sommige hypes komen iedere paar jaar terug, voor evenquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:27 schreef Pheno het volgende:
Blijkbaar. Voor een spelletje wat ik zo'n 5~6 jaar geleden al gespeeld heb
Marc zijn schuld. Jaren niet naar dat spel gekeken. Moet hij dat weer even sturen en mja.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijkbaar. Voor een spelletje wat ik zo'n 5~6 jaar geleden al gespeeld heb
quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sommige hypes komen iedere paar jaar terug, voor even
Het zal ook eens NIET aan iemand anders liggenquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
Marc zijn schuld. Jaren niet naar dat spel gekeken. Moet hij dat weer even sturen en mja.
Het is leuk als je je ergert en je dan zo even kan meppen.
Dus het gaat makkelijk nuquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
toen dat uitkwam was er niet eens YouTube..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |