LOL, geen richtings gevoel ?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
Verdwalen in een donker bos is NIET COOL, ik herhaal, NIET FUSKING COOL!!!!!
Dat wel, maar had niet verwacht dat het zo snel donker zou worden.quote:
Jah is inderdaad lastig dan. Geen licht bij ?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat wel, maar had niet verwacht dat het zo snel donker zou worden.
Ik kon kiezen om de route af te maken, maar dat ging ik niet halen (donker worden....), of terug lopen.
Nou bleek dat het al zo snel donker werd, dat ik in het donker de weg terug moest vinden!
Die paden zijn hier nogal klein zeg maar, niet echt van die grote brede paden...
Ik weet niet wat jij in je zak stopt als je een stukje gaan lopen/foto's gaat maken.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah is inderdaad lastig dan. Geen licht bij ?
Crazy mag ik je pup een keer aaien?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:37 schreef Crazy-M het volgende:
nee, i kga zo weer vroeg slapen.
Zit ik naast de pup, op de plaats, rustig samen met hem naar een vliegtuig te kijken![]()
Krijg ik iets in mn oog
heheh, als je de kans krijgtquote:Op donderdag 11 september 2008 21:41 schreef Leanne het volgende:
[..]
Crazy mag ik je pup een keer aaien?
de pup en CRAZYquote:Op donderdag 11 september 2008 21:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
de pup, crazy of beide ha ha
nee, je bent romantischquote:Op donderdag 11 september 2008 22:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz zit hier alleen buiten, met kaarsjes en een laptop... ben ik nu raar?
Ik niet dan wordt ik opgegeten door de muggen....quote:Op donderdag 11 september 2008 22:08 schreef draculettetje het volgende:
ik wil ook met kaarsjes en een laptop buiten bij een caravan zitten!
dat vergeet ik dan gewoonquote:Op donderdag 11 september 2008 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet dan wordt ik opgegeten door de muggen....
Toevallig nog over gehad vanavond, ik ben NIET romantisch en zal dat ook NIET wordenquote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toevallig nog over gehad vanavond, ik ben NIET romantisch en zal dat ook NIET worden
Ik mis... ik mis........ ik misssss.............
Muggen vinden mij normaal lekker, maar heb er nog geen 1 gezienquote:Op donderdag 11 september 2008 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet dan wordt ik opgegeten door de muggen....
* Dr.Droxz krijgt weer een BIG SMILE op zijn smoelquote:
ik zaterdag ook niet!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Muggen vinden mij normaal lekker, maar heb er nog geen 1 gezien
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toevallig nog over gehad vanavond, ik ben NIET romantisch en zal dat ook NIET worden
Ik mis... ik mis........ ik misssss.............
Ben gewoon een droogkloot, maar dat weet iedereen hier al volgens mijquote:
heeft ook zijn charmesquote:Op donderdag 11 september 2008 22:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben gewoon een droogkloot, maar dat weet iedereen hier al volgens mij
Truste Draakje!
Zo schijn ik te zijn, geen bullshit, ik ben mezelf.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:42 schreef Leanne het volgende:
[..]
heeft ook zijn charmes![]()
hou wel van dat no-nonsense
Dat bedoel ik nou, heb je echt niets toe te voegen?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tvp
eensquote:Op vrijdag 12 september 2008 07:14 schreef WhiteLightning het volgende:
dit is zowieso lekker weer om lekker in je bed te blijven liggen
goeiemorgen!
mogguh!quote:Op vrijdag 12 september 2008 07:42 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgen op deze vroege en hier donkere morgen
Jah volgens mij wordt het vandaag niet zo best qua weerquote:Op vrijdag 12 september 2008 07:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mogguh!
tis zeker nog een raar licht buiten
nope ontzettend regenachtigquote:Op vrijdag 12 september 2008 07:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jah volgens mij wordt het vandaag niet zo best qua weer
Die bui boven Apeldoorn (daar zit ik) is alweer voorbij, maar het heeft niet geregendquote:Op vrijdag 12 september 2008 07:49 schreef WhiteLightning het volgende:
er komt al wat aan
[ afbeelding ]
wat nog niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 12 september 2008 07:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Die bui boven Apeldoorn (daar zit ik) is alweer voorbij, maar het heeft niet geregend
Maar hijs toch al voorbijquote:Op vrijdag 12 september 2008 07:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat nog niet is kan nog komen
yep , maar er volgen er meer, als je naar beneden kijktquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 07:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep , maar er volgen er meer, als je naar beneden kijkt
ach je zit toch binnen, en op je werk, dus who caresquote:
Volgens mij wordt het morgen best redelijk weer. Alleen het wordt niet zo warm als afgelopen dagen, maar ja, als het dan maar droog is toch?quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach je zit toch binnen, en op je werk, dus who cares![]()
morgen is het een ander verhaal. kan je nagaan, ik ga morgen BBQ-en
idd als het maar droog is vind ik het ook primaquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het morgen best redelijk weer. Alleen het wordt niet zo warm als afgelopen dagen, maar ja, als het dan maar droog is toch?
En op me werk....IK WIL WEEKEND
Tot hoe laat moeten we vandaag werken dan?quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd als het maar droog is vind ik het ook prima
maar nog een paar uurtjes ,
[ afbeelding ]
Lekker hoor..ik ga ook rond half 4 naar huis, misschien iets laterquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:11 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vandaag tot 15:30![]()
en vanavond lekker eten bij mn ouders, dus een relaxed dagje dus
Wassen, was ophangen.. boodschappen doen en verder beetje tekenen/kleuren/tekenfilmpje kijken want het is erg triest weer.quote:Op vrijdag 12 september 2008 07:37 schreef draculettetje het volgende:
wat zijn de plannen voor vandaag?
Uuh neej dat dan weer nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:15 schreef WhiteLightning het volgende:
heb je nog spannende dingen geplanned voor het weekend ?
je hebt ieder geval geen vervelende wekker die sochtends afgaatquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uuh neej dat dan weer nietmaar dat komt vast goed
Ik ga alleen langs bij de tattoo shop om een afspraak te makenquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:15 schreef WhiteLightning het volgende:
heb je nog spannende dingen geplanned voor het weekend ?
Ik heb ook een tattooquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga alleen langs bij de tattoo shop om een afspraak te maken
Nee jij wel dan?quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt ieder geval geen vervelende wekker die sochtends afgaat
Ik heb:quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
wat voor tattoos hebben/willen jullie ?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
Langnek op je leuter?quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vind tatoos wel mooi , maar niet zo bij mezelf. heb ooit wel een bepaald efteling figuur willen hebben, maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb
lange jan zekerquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vind tatoos wel mooi , maar niet zo bij mezelf. heb ooit wel een bepaald efteling figuur willen hebben, maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb
ik zou ook wel een metallica tatoo willen eigelijk.quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet alleen nog niet waar
dies idd vet, maar ik ben nou net niet fan genoeg daarvoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet alleen nog niet waar
Hey smokez zo vroeg ben je niet he?quote:
ik heb er 2 een draakje op mn rug en een chinees teken op mn schouderquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ik heb er maar 1...hij staat ergens op het internet...moet ff zoeken. Het is een elfje...op me rug zit ze letterlijk.
Ik wil er nog eentje op me enkel en dan vind ik het wel genoeg
En ik heb nog piercings en heleboel oorbellen
Neehoor, ben gewoon aan het werk hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:50 schreef tripack het volgende:
Smokezjij bent vandaag cker vroeg vrij?
Voor mijn doen ben ik heel vroeg, het is pas half9quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hey smokez zo vroeg ben je niet he?
Dat IS toch Smokez?quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vindt deze wel iets voor jou sm0kez
[ afbeelding ]
OMGquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, ben gewoon aan het werk hoor
[..]
Voor mijn doen ben ik heel vroeg, het is pas half9
Ik had m'n wekker nog speciaal om 6 uur gezet trouwens, maar ik kon er echt niet voor 07:15 uit komen
Uurtje of 3 lijkt me wel wat, dat kan ik nog ff het vrijdagmiddagbiertje meepakken in de kroegquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMGen hoe laat gaan we naar huis vandaag dan?
Dan heb je niet genoeg uren gemaakt he vandaagquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uurtje of 3 lijkt me wel wat, dat kan ik nog ff het vrijdagmiddagbiertje meepakken in de kroeg
quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat IS toch Smokez?
Goedemorgen allemaal!![]()
ik moet tot 17:30 en dan is er v.a 18u tot 22u hier !drank! (after party in de kantine).quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dan heb je niet genoeg uren gemaakt he vandaag![]()
ik ga ook eerder weg dan ik eigenlijk mag
quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dan heb je niet genoeg uren gemaakt he vandaag![]()
ik ga ook eerder weg dan ik eigenlijk mag
ik moet tot half 1quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:05 schreef Logician het volgende:
[..]
ik moet tot 17:30 en dan is er v.a 18u tot 22u hier !drank! (after party in de kantine).
Ach ik heb een redelijke smoes..moet je auto ophalenquote:
dat klinkt aardig relaxedquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:05 schreef Logician het volgende:
[..]
ik moet tot 17:30 en dan is er v.a 18u tot 22u hier !drank! (after party in de kantine).
quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat klinkt aardig relaxed
ooow dan ben ik al in breda voor een bruiloftsreceptiequote:
Jaaaajaquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach ik heb een redelijke smoes..moet je auto ophalenen das ech waar
Gast!quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:11 schreef tripack het volgende:
[..]
ooow dan ben ik al in breda voor een bruiloftsreceptie
En dat op een vrijdagquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat ik ook nog even moet "werken" vandaag *lol*
Ben ik het mee eens! Trouwens vies benauwd ookquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:13 schreef draculettetje het volgende:
ik vind het trouwens vies weer
ik zou het niet weten waarquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast!Waar in Breda?
Kom ik ff je party crashen
Het zijn maar een paar uurtjes, dat overleef ik ook nog welquote:
Nou veel plezier in ieder gevalquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:15 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zou het niet weten waarik rij achter mijn schoonpa aan en zie wel waar het stopt
hier is het droog! dat dan weer welquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zijn maar een paar uurtjes, dat overleef ik ook nog welen als het nou droog is ga ik gewoon aan de wandel
dank uquote:
Hier begint het al wat te regenen.. het ziet er hier uit alsof het straks vreselijk gaat onwerenquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier is het droog! dat dan weer wel
hier is het nu alleen nog donker...quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hier begint het al wat te regenen.. het ziet er hier uit alsof het straks vreselijk gaat onweren
quote:Roemeense kan avances niet waarderen
Uitgegeven: 9 september 2008 17:09
BOEKAREST - Een verliefde Roemeen had onlangs zijn pijlen gericht op een 24-jarige vrouw, maar die reageerde met grof geschut.
Niet gediend van de avances pakte zij een pistool en begon op de man te schieten. Dat berichtte de Roemeense krant Libertatea dinsdag.
Het liefdesdrama gebeurde in een discotheek in de plaats Pascani in het noorden van Roemenië. De galante ridder vroeg de vrouw vijf maal vergeefs ten dans. Het laatste verzoek was de spreekwoordelijke druppel.
De vrouw pakte het vuurwapen uit haar handtas en schoot vier keer op de man. Wonder boven wonder bleef hij ongedeerd. De vrouw is gearresteerd.
naja jij bent het dan wel niet... maar die vrouw is wel scheelquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:25 schreef tripack het volgende:
[..]
naja jij bent het dan wel niet... maar die vrouw is wel scheel
kan je even mijn kant op blazen svp ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kun je zelf ook wel hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wil je even mijn kont opblazen svp ?
Neuh! Die is gewoon blindquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:25 schreef tripack het volgende:
[..]
naja jij bent het dan wel niet... maar die vrouw is wel scheel
Mee eensch!quote:
Toxicity is al oud hoor, maar ik heb dat album zó vaak geluisterd dat ik me min of meer verplicht voel om hem te kopenquote:
Nee nahja het gaat wel... alles is beter dan niets. In principe hoef ik niet te werken... maar dit is het niet helemaal, zeg maar.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:30 schreef draculettetje het volgende:
trouwens LL heb je dan nu ook "leuk" werk?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:26 schreef Sm0keZ het volgende:
- Metallica - Death Magnetic (digipack)
- SOAD - Toxicity
- Fawlty Towers 3DVD box
Worden zo bij mij thuis bezorgddan komt ie de volgende dag weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.net zoals je m....
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
SOAD RULESSSSquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan komt ie de volgende dag weernet zoals je m....
Je klinkt wel heel verbaasdquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:31 schreef debbie_19 het volgende:
OMG ik was letterlijk aan het werk
Het mooie is dat m'n moeder sinds kort bij de Bruna (daar zit ook zo'n postkantoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan komt ie de volgende dag weernet zoals je m....
ja je moeder is allom bekend natuurlijkquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het mooie is dat m'n moeder sinds kort bij de Bruna (daar zit ook zo'n postkantoor) werkt, dus ja, als er niemand thuis is wordt ie gewoon bij m'n moeder bezorgd
GOodmorningquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:38 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Sterfende graf piep piep piep wat een tyfus ochtend !
goeie morgen allemaal
Moet ik een dokter bellen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:31 schreef debbie_19 het volgende:
plannen hier worden steeds maar uitgeschoven maar zoals het er nu uit ziet wordt het dan eind nov naar de canarische eilanden!quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
Me broer op msn: ik ga op vakantie... van 20 oktober tot 16 november... naar costa rica
* LovelyLady is fokking jaloers
En dat zo vlak voor het weekendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nog 6 heledagen en dan heb ik gelukkig vakantie ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
een hele geile goedemorgen allemaal
quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
morguhquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ik nog steedsquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:31 schreef debbie_19 het volgende:
Mogguh Leanne!quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:52 schreef Leanne het volgende:
wwwwwwwwwwwoeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiii
mogge zonnestraaltjes +O +O
quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:52 schreef Leanne het volgende:
wwwwwwwwwwwoeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiii
mogge zonnestraaltjes +O +O
nog maar eenquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
laat dat geile maar achter wegen ....
arrrrrrrrrrrrrrgggggggggg heb geen zin vandaag !!!
waar?!quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nog maar eendan samen met een
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ik heb er dus flink de graf tyfus in vandaag !#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
sta je in de appiehein staat er gvd geen geld meer op mn rekening....
quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Watdan? Is de vrijdagmiddagborrel al begonnen bij jullie?
[..]
dank u dank u
dat ken ik wel gebruiken ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ik heb er dus flink de graf tyfus in vandaag !
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Mogguh Droxzquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
*gaap*
heey daar wastie weerquote:
Tot nu toe is het voor mij gewoon een normale vrijdag hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja het is echt fucking vrijdag
[..]
dank u dank u
dat ken ik wel gebruiken ...* Dr.Droxz trapt FUBAR naar huis, en zet alvast wat bier klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ik heb er dus flink de graf tyfus in vandaag !* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
STERF MONGOOLquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh DroxzHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
![]()
en je bent niet eens aan het werkquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tot nu toe is het voor mij gewoon een normale vrijdag hoor
* Crazy-M zet het raam open.quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
jij bent echt nog steeds zoooooo whatevaaaaaaaaaaa
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz trapt FUBAR naar huis, en zet alvast wat bier klaar.
1) vandaag komen mijn oudesr hierquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:11 schreef tripack het volgende:
[..]
en je bent niet eens aan het werk
* Sm0keZ gooit Crazy-M het raam uitquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M zet het raam open.
Doe jij de rest ???
Lief zijn voor elkaar hequote:Op vrijdag 12 september 2008 10:11 schreef debbie_19 het volgende:
jij bent echt nog steeds zoooooo whatevaaaaaaaaaaa
Troost jezelf, jij bent nu niet voor de 5e dag op rij aan het werk!quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
1) vandaag komen mijn oudesr hier
2) morgen ga ik hier weer weg
3) het is kut weer
4) ik heb weer eens een ochtend humeur.. (heb ik uitgevonden ja!)
5) ....
aha dat voelt als een hoop werk jahquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
1) vandaag komen mijn oudesr hier
2) morgen ga ik hier weer weg
3) het is kut weer
4) ik heb weer eens een ochtend humeur.. (heb ik uitgevonden ja!)
5) ....
* Dr.Droxz trapt TInus door het raam... oeps..zonderduistering zat er nog voor.... doet deze open.. en trapt nog een keer!quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M zet het raam open.
Doe jij de rest ???
Vooral puntje 5 lijkt me erg zwaar...quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:13 schreef tripack het volgende:
[..]
aha dat voelt als een hoop werk jah
NIEMAND GOOIT CRAZY-M HET RAAM UITquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ gooit Crazy-M het raam uit
Zoiets?
Als je nou goed had gelezen, dan zag je dat ik dat zojuist heb gedaanquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
NIEMAND GOOIT CRAZY-M HET RAAM UIT
Ik weet wel wat goed is hahahaha, biertje maat?quote:
Ik hoef ook niet geil te zijn om een borrel te kunnen drinkenquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb toch geen borrel nodig om geil te zijn
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ gooit Crazy-M het raam uit
Zoiets?
Mezelf "troosten" klnkt wel erg foutquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Troost jezelf, jij bent nu niet voor de 5e dag op rij aan het werk!
En je hoeft de komende 7 dagen ook niet te werken
Ben jij er zo 1?????quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb toch een borrel nodig om geil te zijn
Zo klinkt het ook als Droxz's moeder begint te squirtenquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa SPLASH
Haha net als Bert & Ernie zekerquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mezelf "troosten" klnkt wel erg fout
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo klinkt het ook als Droxz's moeder begint te squirten
Makkelijk!quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, Droxz die mij het raam uit trapt?
Waar kan ik geld inzetten?
Troosten Ernie, troosten! hahahahahquote:
Het is nog echt té vroeg voor dat soort taalgebruik hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Makkelijk!nadat ik je 5 keer anaal heb vernederd, je m'n grote nl groente staaf heb laten ruiken, en ik mijn knie er inwerkt
Die ja, daar moest ik ook aan denken toen je dat zeiquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Troosten Ernie, troosten! hahahahah
Nee sorry, ik moest niet lachen... daar is het idd te vroeg voor.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het is nog echt té vroeg voor dat soort taalgebruik hoor
Daar moest ik gelijk aan denken toen jij begon met het woord "troosten" .. (ERNIE!)quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die ja, daar moest ik ook aan denken toen je dat zei
[..]
dank u dank u
dat ken ik wel gebruiken ...Hier nog 1 ... vreselijk drukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ik heb er dus flink de graf tyfus in vandaag !
Tot later, ff een sollicitatiegesprek afnamen enzo![]()
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Wie heb je daar voor moeten... uh...quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:20 schreef Crazy-M het volgende:
ow en mensen: ik heb 3 dagen weekend
Jij bent hier zeker voor het eerst op vrijdag?quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:21 schreef debbie_19 het volgende:
Jullie gaan vandaag veels te snel voor mij
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:21 schreef debbie_19 het volgende:
Jullie gaan vandaag veels te snel voor mij
Neeen toch? Volgens mij niet, maar ja, ik ben beetje druk, dus vandaar te snelquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij bent hier zeker voor het eerst op vrijdag?
dank jequote:
Ik nog 0quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:27 schreef Logician het volgende:
Ik heb al 2 echte calls gehad vandaag(en dan tel ik de verdwaalde pool maar even niet mee)
Sterf lulquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:27 schreef Sm0keZ het volgende:
Jeej, ik mag vandaag om 3 uur naar huis
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik nog 0
Het is echt druk op de ServiceDesk...
Alleen daar werk ik al 2 jaar niet meer
Nu ga ik uiteraard ook om 3 uur naar huis...anders ga ik kapotquote:
Als je toch om 3 uur naar huis gaat, laat het ff weten, dan neem ik nog een extra uurtje verlof opquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nu ga ik uiteraard ook om 3 uur naar huis...anders ga ik kapotneu rond half 4 denk ik dat ik ga, kan het zelf beetje bepalen
Daar heb ik het toch niet over, we moeten ff bellen... ff JETER gek makenquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daar ben ik al bijna 3 jaar weg trouwens
jah, zondag feest, dus wordt veel zuipenquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wie heb je daar voor moeten... uh...
RELAXT!!!!!! maandag lekker vrijgenomen?
Klinkt niet verkeerd, sla de vitamine pillen maar alvast in (B-12) moet je hebben tegen een katerquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, zondag feest, dus wordt veel zuipen
Sterf maar weerquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je toch om 3 uur naar huis gaat, laat het ff weten, dan neem ik nog een extra uurtje verlof op
Zit je me nou een beetje na te apen met "sterf"quote:
quote:
Kan jij ook zelfstandig posten, of ben je daar nog niet aan toe?quote:
ik heb nog zij wieltjes en ik neuk veiligquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan jij ook zelfstandig posten, of ben je daar nog niet aan toe?
Dat bedoel ik nou, het is dat ik geen mensen kan wegfilteren hier....quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb nog zij wieltjes en ik neuk veilig![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
GODVER HEBBEN ZE DE TELEFOON NAAR MIJ DOORGESCHAKELD!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:41 schreef Logician het volgende:
gvder zijn 2 pakjes YoFruit uit mijn stash gejat
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou, het is dat ik geen mensen kan wegfilteren hier....
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zit je me nou een beetje na te apen met "sterf"
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zoals lynda al zij, nog even en er komt hier een bericht als iemand een scheet heeft gelaten
Dat heet slowchatquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zoals lynda al zij, nog even en er komt hier een bericht als iemand een scheet heeft gelaten
Eigenlijk wel ja...quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je wil mij toch niet filteren?
![]()
ik maak alleen een grapje![]()
Bakje koffie ook goed?quote:
*buuuuuurp*quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik nog 0
Het is echt druk op de ServiceDesk...
Alleen daar werk ik al 2 jaar niet meer
Ik ga zo maar even wat doen ofzo, want de spanning hier... pffffffffff... gezellig!quote:
stukje fietsen ofzo ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga zo maar even wat doen ofzo, want de spanning hier... pffffffffff... gezellig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |