quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
sta je in de appiehein staat er gvd geen geld meer op mn rekening....
quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Watdan? Is de vrijdagmiddagborrel al begonnen bij jullie?
[..]
dank u dank u
dat ken ik wel gebruiken ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ik heb er dus flink de graf tyfus in vandaag !
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Mogguh Droxzquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
*gaap*
heey daar wastie weerquote:
Tot nu toe is het voor mij gewoon een normale vrijdag hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja het is echt fucking vrijdag
[..]
dank u dank u
dat ken ik wel gebruiken ...* Dr.Droxz trapt FUBAR naar huis, en zet alvast wat bier klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ik heb er dus flink de graf tyfus in vandaag !* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
STERF MONGOOLquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh DroxzHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
![]()
en je bent niet eens aan het werkquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tot nu toe is het voor mij gewoon een normale vrijdag hoor
* Crazy-M zet het raam open.quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
jij bent echt nog steeds zoooooo whatevaaaaaaaaaaa
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz trapt FUBAR naar huis, en zet alvast wat bier klaar.
1) vandaag komen mijn oudesr hierquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:11 schreef tripack het volgende:
[..]
en je bent niet eens aan het werk
* Sm0keZ gooit Crazy-M het raam uitquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M zet het raam open.
Doe jij de rest ???
Lief zijn voor elkaar hequote:Op vrijdag 12 september 2008 10:11 schreef debbie_19 het volgende:
jij bent echt nog steeds zoooooo whatevaaaaaaaaaaa
Troost jezelf, jij bent nu niet voor de 5e dag op rij aan het werk!quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
1) vandaag komen mijn oudesr hier
2) morgen ga ik hier weer weg
3) het is kut weer
4) ik heb weer eens een ochtend humeur.. (heb ik uitgevonden ja!)
5) ....
aha dat voelt als een hoop werk jahquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
1) vandaag komen mijn oudesr hier
2) morgen ga ik hier weer weg
3) het is kut weer
4) ik heb weer eens een ochtend humeur.. (heb ik uitgevonden ja!)
5) ....
* Dr.Droxz trapt TInus door het raam... oeps..zonderduistering zat er nog voor.... doet deze open.. en trapt nog een keer!quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M zet het raam open.
Doe jij de rest ???
Vooral puntje 5 lijkt me erg zwaar...quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:13 schreef tripack het volgende:
[..]
aha dat voelt als een hoop werk jah
NIEMAND GOOIT CRAZY-M HET RAAM UITquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ gooit Crazy-M het raam uit
Zoiets?
Als je nou goed had gelezen, dan zag je dat ik dat zojuist heb gedaanquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
NIEMAND GOOIT CRAZY-M HET RAAM UIT
Ik weet wel wat goed is hahahaha, biertje maat?quote:
Ik hoef ook niet geil te zijn om een borrel te kunnen drinkenquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb toch geen borrel nodig om geil te zijn
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ gooit Crazy-M het raam uit
Zoiets?
Mezelf "troosten" klnkt wel erg foutquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Troost jezelf, jij bent nu niet voor de 5e dag op rij aan het werk!
En je hoeft de komende 7 dagen ook niet te werken
Ben jij er zo 1?????quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb toch een borrel nodig om geil te zijn
Zo klinkt het ook als Droxz's moeder begint te squirtenquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa SPLASH
Haha net als Bert & Ernie zekerquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mezelf "troosten" klnkt wel erg fout
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo klinkt het ook als Droxz's moeder begint te squirten
Makkelijk!quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, Droxz die mij het raam uit trapt?
Waar kan ik geld inzetten?
Troosten Ernie, troosten! hahahahahquote:
Het is nog echt té vroeg voor dat soort taalgebruik hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Makkelijk!nadat ik je 5 keer anaal heb vernederd, je m'n grote nl groente staaf heb laten ruiken, en ik mijn knie er inwerkt
Die ja, daar moest ik ook aan denken toen je dat zeiquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Troosten Ernie, troosten! hahahahah
Nee sorry, ik moest niet lachen... daar is het idd te vroeg voor.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het is nog echt té vroeg voor dat soort taalgebruik hoor
Daar moest ik gelijk aan denken toen jij begon met het woord "troosten" .. (ERNIE!)quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die ja, daar moest ik ook aan denken toen je dat zei
[..]
dank u dank u
dat ken ik wel gebruiken ...Hier nog 1 ... vreselijk drukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ik heb er dus flink de graf tyfus in vandaag !
Tot later, ff een sollicitatiegesprek afnamen enzo![]()
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Wie heb je daar voor moeten... uh...quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:20 schreef Crazy-M het volgende:
ow en mensen: ik heb 3 dagen weekend
Jij bent hier zeker voor het eerst op vrijdag?quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:21 schreef debbie_19 het volgende:
Jullie gaan vandaag veels te snel voor mij
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:21 schreef debbie_19 het volgende:
Jullie gaan vandaag veels te snel voor mij
Neeen toch? Volgens mij niet, maar ja, ik ben beetje druk, dus vandaar te snelquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij bent hier zeker voor het eerst op vrijdag?
dank jequote:
Ik nog 0quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:27 schreef Logician het volgende:
Ik heb al 2 echte calls gehad vandaag(en dan tel ik de verdwaalde pool maar even niet mee)
Sterf lulquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:27 schreef Sm0keZ het volgende:
Jeej, ik mag vandaag om 3 uur naar huis
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik nog 0
Het is echt druk op de ServiceDesk...
Alleen daar werk ik al 2 jaar niet meer
Nu ga ik uiteraard ook om 3 uur naar huis...anders ga ik kapotquote:
Als je toch om 3 uur naar huis gaat, laat het ff weten, dan neem ik nog een extra uurtje verlof opquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nu ga ik uiteraard ook om 3 uur naar huis...anders ga ik kapotneu rond half 4 denk ik dat ik ga, kan het zelf beetje bepalen
Daar heb ik het toch niet over, we moeten ff bellen... ff JETER gek makenquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daar ben ik al bijna 3 jaar weg trouwens
jah, zondag feest, dus wordt veel zuipenquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wie heb je daar voor moeten... uh...
RELAXT!!!!!! maandag lekker vrijgenomen?
Klinkt niet verkeerd, sla de vitamine pillen maar alvast in (B-12) moet je hebben tegen een katerquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, zondag feest, dus wordt veel zuipen
Sterf maar weerquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je toch om 3 uur naar huis gaat, laat het ff weten, dan neem ik nog een extra uurtje verlof op
Zit je me nou een beetje na te apen met "sterf"quote:
quote:
Kan jij ook zelfstandig posten, of ben je daar nog niet aan toe?quote:
ik heb nog zij wieltjes en ik neuk veiligquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan jij ook zelfstandig posten, of ben je daar nog niet aan toe?
Dat bedoel ik nou, het is dat ik geen mensen kan wegfilteren hier....quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb nog zij wieltjes en ik neuk veilig![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
GODVER HEBBEN ZE DE TELEFOON NAAR MIJ DOORGESCHAKELD!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:41 schreef Logician het volgende:
gvder zijn 2 pakjes YoFruit uit mijn stash gejat
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou, het is dat ik geen mensen kan wegfilteren hier....
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zit je me nou een beetje na te apen met "sterf"
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zoals lynda al zij, nog even en er komt hier een bericht als iemand een scheet heeft gelaten
Dat heet slowchatquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zoals lynda al zij, nog even en er komt hier een bericht als iemand een scheet heeft gelaten
Eigenlijk wel ja...quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je wil mij toch niet filteren?
![]()
ik maak alleen een grapje![]()
Bakje koffie ook goed?quote:
*buuuuuurp*quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik nog 0
Het is echt druk op de ServiceDesk...
Alleen daar werk ik al 2 jaar niet meer
Ik ga zo maar even wat doen ofzo, want de spanning hier... pffffffffff... gezellig!quote:
stukje fietsen ofzo ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga zo maar even wat doen ofzo, want de spanning hier... pffffffffff... gezellig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |