Neuh! Die is gewoon blindquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:25 schreef tripack het volgende:
[..]
naja jij bent het dan wel niet... maar die vrouw is wel scheel

Mee eensch!quote:

Toxicity is al oud hoor, maar ik heb dat album zó vaak geluisterd dat ik me min of meer verplicht voel om hem te kopenquote:

Nee nahja het gaat wel... alles is beter dan niets. In principe hoef ik niet te werken... maar dit is het niet helemaal, zeg maar.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:30 schreef draculettetje het volgende:
trouwens LL heb je dan nu ook "leuk" werk?

quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:26 schreef Sm0keZ het volgende:
- Metallica - Death Magnetic (digipack)
- SOAD - Toxicity
- Fawlty Towers 3DVD box
Worden zo bij mij thuis bezorgddan komt ie de volgende dag weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.net zoals je m....
 De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt

SOAD RULESSSSquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan komt ie de volgende dag weernet zoals je m....

Je klinkt wel heel verbaasdquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:31 schreef debbie_19 het volgende:
OMG ik was letterlijk aan het werk

Het mooie is dat m'n moeder sinds kort bij de Bruna (daar zit ook zo'n postkantoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan komt ie de volgende dag weernet zoals je m....
 ) werkt, dus ja, als er niemand thuis is wordt ie gewoon bij m'n moeder bezorgd
) werkt, dus ja, als er niemand thuis is wordt ie gewoon bij m'n moeder bezorgd  

ja je moeder is allom bekend natuurlijkquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het mooie is dat m'n moeder sinds kort bij de Bruna (daar zit ook zo'n postkantoor) werkt, dus ja, als er niemand thuis is wordt ie gewoon bij m'n moeder bezorgd

GOodmorningquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:38 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Sterfende graf piep piep piep wat een tyfus ochtend !
goeie morgen allemaal

Moet ik een dokter bellen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:31 schreef debbie_19 het volgende:

plannen hier worden steeds maar uitgeschoven maar zoals het er nu uit ziet wordt het dan eind nov naar de canarische eilanden!quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
Me broer op msn: ik ga op vakantie... van 20 oktober tot 16 november... naar costa rica
* LovelyLady is fokking jaloers

En dat zo vlak voor het weekendquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!

quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nog 6 heledagen en dan heb ik gelukkig vakantie ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
een hele geile goedemorgen allemaal

quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:

morguhquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:

Ik nog steedsquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:31 schreef debbie_19 het volgende:

Mogguh Leanne!quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:52 schreef Leanne het volgende:
wwwwwwwwwwwoeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiii
mogge zonnestraaltjes +O +O

quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:52 schreef Leanne het volgende:
wwwwwwwwwwwoeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiii
mogge zonnestraaltjes +O +O

nog maar eenquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
laat dat geile maar achter wegen ....
arrrrrrrrrrrrrrgggggggggg heb geen zin vandaag !!!
 dan samen met een
 dan samen met een   

waar?!quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:

quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nog maar eendan samen met een
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ik heb er dus flink de graf tyfus in vandaag !#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |