Klinkt niet verkeerd, sla de vitamine pillen maar alvast in (B-12) moet je hebben tegen een katerquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, zondag feest, dus wordt veel zuipen
Sterf maar weerquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je toch om 3 uur naar huis gaat, laat het ff weten, dan neem ik nog een extra uurtje verlof op
Zit je me nou een beetje na te apen met "sterf"quote:
quote:
Kan jij ook zelfstandig posten, of ben je daar nog niet aan toe?quote:
ik heb nog zij wieltjes en ik neuk veiligquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan jij ook zelfstandig posten, of ben je daar nog niet aan toe?
Dat bedoel ik nou, het is dat ik geen mensen kan wegfilteren hier....quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb nog zij wieltjes en ik neuk veilig![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
GODVER HEBBEN ZE DE TELEFOON NAAR MIJ DOORGESCHAKELD!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:41 schreef Logician het volgende:
gvder zijn 2 pakjes YoFruit uit mijn stash gejat
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou, het is dat ik geen mensen kan wegfilteren hier....
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zit je me nou een beetje na te apen met "sterf"
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zoals lynda al zij, nog even en er komt hier een bericht als iemand een scheet heeft gelaten
Dat heet slowchatquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zoals lynda al zij, nog even en er komt hier een bericht als iemand een scheet heeft gelaten
Eigenlijk wel ja...quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je wil mij toch niet filteren?
![]()
ik maak alleen een grapje![]()
Bakje koffie ook goed?quote:
*buuuuuurp*quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik nog 0
Het is echt druk op de ServiceDesk...
Alleen daar werk ik al 2 jaar niet meer
Ik ga zo maar even wat doen ofzo, want de spanning hier... pffffffffff... gezellig!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |