quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dank u dank u
dat ken ik wel gebruiken ...Hier nog 1 ... vreselijk drukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ik heb er dus flink de graf tyfus in vandaag !
Tot later, ff een sollicitatiegesprek afnamen enzo![]()
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Wie heb je daar voor moeten... uh...quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:20 schreef Crazy-M het volgende:
ow en mensen: ik heb 3 dagen weekend
Jij bent hier zeker voor het eerst op vrijdag?quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:21 schreef debbie_19 het volgende:
Jullie gaan vandaag veels te snel voor mij
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:21 schreef debbie_19 het volgende:
Jullie gaan vandaag veels te snel voor mij
Neeen toch? Volgens mij niet, maar ja, ik ben beetje druk, dus vandaar te snelquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij bent hier zeker voor het eerst op vrijdag?
dank jequote:
Ik nog 0quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:27 schreef Logician het volgende:
Ik heb al 2 echte calls gehad vandaag(en dan tel ik de verdwaalde pool maar even niet mee)
Sterf lulquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:27 schreef Sm0keZ het volgende:
Jeej, ik mag vandaag om 3 uur naar huis
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik nog 0
Het is echt druk op de ServiceDesk...
Alleen daar werk ik al 2 jaar niet meer
Nu ga ik uiteraard ook om 3 uur naar huis...anders ga ik kapotquote:
Als je toch om 3 uur naar huis gaat, laat het ff weten, dan neem ik nog een extra uurtje verlof opquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nu ga ik uiteraard ook om 3 uur naar huis...anders ga ik kapotneu rond half 4 denk ik dat ik ga, kan het zelf beetje bepalen
Daar heb ik het toch niet over, we moeten ff bellen... ff JETER gek makenquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daar ben ik al bijna 3 jaar weg trouwens
jah, zondag feest, dus wordt veel zuipenquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wie heb je daar voor moeten... uh...
RELAXT!!!!!! maandag lekker vrijgenomen?
Klinkt niet verkeerd, sla de vitamine pillen maar alvast in (B-12) moet je hebben tegen een katerquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, zondag feest, dus wordt veel zuipen
Sterf maar weerquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je toch om 3 uur naar huis gaat, laat het ff weten, dan neem ik nog een extra uurtje verlof op
Zit je me nou een beetje na te apen met "sterf"quote:
quote:
Kan jij ook zelfstandig posten, of ben je daar nog niet aan toe?quote:
ik heb nog zij wieltjes en ik neuk veiligquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan jij ook zelfstandig posten, of ben je daar nog niet aan toe?
Dat bedoel ik nou, het is dat ik geen mensen kan wegfilteren hier....quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb nog zij wieltjes en ik neuk veilig![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
GODVER HEBBEN ZE DE TELEFOON NAAR MIJ DOORGESCHAKELD!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:41 schreef Logician het volgende:
gvder zijn 2 pakjes YoFruit uit mijn stash gejat
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou, het is dat ik geen mensen kan wegfilteren hier....
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zit je me nou een beetje na te apen met "sterf"
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zoals lynda al zij, nog even en er komt hier een bericht als iemand een scheet heeft gelaten
Dat heet slowchatquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zoals lynda al zij, nog even en er komt hier een bericht als iemand een scheet heeft gelaten
Eigenlijk wel ja...quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je wil mij toch niet filteren?
![]()
ik maak alleen een grapje![]()
Bakje koffie ook goed?quote:
*buuuuuurp*quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik nog 0
Het is echt druk op de ServiceDesk...
Alleen daar werk ik al 2 jaar niet meer
Ik ga zo maar even wat doen ofzo, want de spanning hier... pffffffffff... gezellig!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |