Toevallig nog over gehad vanavond, ik ben NIET romantisch en zal dat ook NIET wordenquote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toevallig nog over gehad vanavond, ik ben NIET romantisch en zal dat ook NIET worden
Ik mis... ik mis........ ik misssss.............
Muggen vinden mij normaal lekker, maar heb er nog geen 1 gezienquote:Op donderdag 11 september 2008 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet dan wordt ik opgegeten door de muggen....
* Dr.Droxz krijgt weer een BIG SMILE op zijn smoelquote:
ik zaterdag ook niet!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Muggen vinden mij normaal lekker, maar heb er nog geen 1 gezien
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toevallig nog over gehad vanavond, ik ben NIET romantisch en zal dat ook NIET worden
Ik mis... ik mis........ ik misssss.............
Ben gewoon een droogkloot, maar dat weet iedereen hier al volgens mijquote:
heeft ook zijn charmesquote:Op donderdag 11 september 2008 22:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben gewoon een droogkloot, maar dat weet iedereen hier al volgens mij
Truste Draakje!
Zo schijn ik te zijn, geen bullshit, ik ben mezelf.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:42 schreef Leanne het volgende:
[..]
heeft ook zijn charmes![]()
hou wel van dat no-nonsense
Dat bedoel ik nou, heb je echt niets toe te voegen?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tvp
eensquote:Op vrijdag 12 september 2008 07:14 schreef WhiteLightning het volgende:
dit is zowieso lekker weer om lekker in je bed te blijven liggen
goeiemorgen!
mogguh!quote:Op vrijdag 12 september 2008 07:42 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgen op deze vroege en hier donkere morgen
Jah volgens mij wordt het vandaag niet zo best qua weerquote:Op vrijdag 12 september 2008 07:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mogguh!
tis zeker nog een raar licht buiten
nope ontzettend regenachtigquote:Op vrijdag 12 september 2008 07:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jah volgens mij wordt het vandaag niet zo best qua weer
Die bui boven Apeldoorn (daar zit ik) is alweer voorbij, maar het heeft niet geregendquote:Op vrijdag 12 september 2008 07:49 schreef WhiteLightning het volgende:
er komt al wat aan
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |