mogguh!quote:Op vrijdag 12 september 2008 07:42 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgen op deze vroege en hier donkere morgen
Jah volgens mij wordt het vandaag niet zo best qua weerquote:Op vrijdag 12 september 2008 07:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mogguh!
tis zeker nog een raar licht buiten
nope ontzettend regenachtigquote:Op vrijdag 12 september 2008 07:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jah volgens mij wordt het vandaag niet zo best qua weer
Die bui boven Apeldoorn (daar zit ik) is alweer voorbij, maar het heeft niet geregendquote:Op vrijdag 12 september 2008 07:49 schreef WhiteLightning het volgende:
er komt al wat aan
[ afbeelding ]
wat nog niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 12 september 2008 07:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Die bui boven Apeldoorn (daar zit ik) is alweer voorbij, maar het heeft niet geregend
Maar hijs toch al voorbijquote:Op vrijdag 12 september 2008 07:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat nog niet is kan nog komen
yep , maar er volgen er meer, als je naar beneden kijktquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 07:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep , maar er volgen er meer, als je naar beneden kijkt
ach je zit toch binnen, en op je werk, dus who caresquote:
Volgens mij wordt het morgen best redelijk weer. Alleen het wordt niet zo warm als afgelopen dagen, maar ja, als het dan maar droog is toch?quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach je zit toch binnen, en op je werk, dus who cares![]()
morgen is het een ander verhaal. kan je nagaan, ik ga morgen BBQ-en
idd als het maar droog is vind ik het ook primaquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het morgen best redelijk weer. Alleen het wordt niet zo warm als afgelopen dagen, maar ja, als het dan maar droog is toch?
En op me werk....IK WIL WEEKEND
Tot hoe laat moeten we vandaag werken dan?quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd als het maar droog is vind ik het ook prima
maar nog een paar uurtjes ,
[ afbeelding ]
Lekker hoor..ik ga ook rond half 4 naar huis, misschien iets laterquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:11 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vandaag tot 15:30![]()
en vanavond lekker eten bij mn ouders, dus een relaxed dagje dus
Wassen, was ophangen.. boodschappen doen en verder beetje tekenen/kleuren/tekenfilmpje kijken want het is erg triest weer.quote:Op vrijdag 12 september 2008 07:37 schreef draculettetje het volgende:
wat zijn de plannen voor vandaag?
Uuh neej dat dan weer nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:15 schreef WhiteLightning het volgende:
heb je nog spannende dingen geplanned voor het weekend ?
je hebt ieder geval geen vervelende wekker die sochtends afgaatquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uuh neej dat dan weer nietmaar dat komt vast goed
Ik ga alleen langs bij de tattoo shop om een afspraak te makenquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:15 schreef WhiteLightning het volgende:
heb je nog spannende dingen geplanned voor het weekend ?
Ik heb ook een tattooquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga alleen langs bij de tattoo shop om een afspraak te maken
Nee jij wel dan?quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt ieder geval geen vervelende wekker die sochtends afgaat
Ik heb:quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
wat voor tattoos hebben/willen jullie ?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
Langnek op je leuter?quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vind tatoos wel mooi , maar niet zo bij mezelf. heb ooit wel een bepaald efteling figuur willen hebben, maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb
lange jan zekerquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vind tatoos wel mooi , maar niet zo bij mezelf. heb ooit wel een bepaald efteling figuur willen hebben, maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb
ik zou ook wel een metallica tatoo willen eigelijk.quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet alleen nog niet waar
dies idd vet, maar ik ben nou net niet fan genoeg daarvoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet alleen nog niet waar
Hey smokez zo vroeg ben je niet he?quote:
ik heb er 2 een draakje op mn rug en een chinees teken op mn schouderquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ik heb er maar 1...hij staat ergens op het internet...moet ff zoeken. Het is een elfje...op me rug zit ze letterlijk.
Ik wil er nog eentje op me enkel en dan vind ik het wel genoeg
En ik heb nog piercings en heleboel oorbellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |