Vraag en aanbod kinderspullen deel 22quote:Iemand overigens interesse in spullen van lief! in een wat kleiner maatje? (62 en 68) Ik heb nog wat liggen van Yara en ik krijg haar er echt niet meer ingepropt :s
Gedaan! Maar op het moment dat je aan rollade denkt als je naar je eigen kindje kijkt weet je dat het echt niet meer kanquote:Op donderdag 11 september 2008 19:10 schreef Nijna het volgende:
Misschien harder proppen tearsong. Nee geintje hoor
.
Off topic, als ze weer eens aan de diarree is zal ik aan je denkenquote:Op donderdag 11 september 2008 23:23 schreef beefcake het volgende:
Dat retro jurkje![]()
Ik wil ook een meisjeMaar dan zonder zwangerschap, bevalling, kraamtijd, beurs en gescheurd 'onderkantje' en de hele rataplan
. Dus ontopic: heeft iemand er een in de aanbieding?
7 weken, dus dat zou moeten lukken.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:02 schreef owlet het volgende:
Ik weet niet meer hoe veel we schelen qua zwangerschap maar als baby2 er uit gegroeid is zal ik aan je denken
Wie kan ik blij maken met een gratis kaartje? Zijn hier geen treinreizigers?quote:Op donderdag 11 september 2008 19:26 schreef sjak het volgende:
Wij hebben in de aanbieding een gratis railrunner kaartje. Gekregen bij Bart Smit.Een railrunnerkaartje is voor kinderen van 4 t/m 11 jaar en mag alleen met begeleiding van een volwassene gebruikt worden. Hij is geldig t/m 31 oktober. Wie wil 'm?
Wat vraag je er voor?quote:Op donderdag 11 september 2008 19:51 schreef LadyS het volgende:
Ik heb een autostoel in de aanbieding.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
edit:
Nog even wat aanvullende info: De stoel is in zeer goede staat. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat de bekleding een beetje verkleurd is door de zonMaar zelfs dat valt niet echt heel erg op.
Er zitten ook 2 fuchsiaroze hoezen bij, nieuw.
1 euroquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:05 schreef Asyniur het volgende:
Sjak, wat vraag je voor de beige overgooier?
mt 74. De kleuren zijn wel wat vaal maar dat maakt 'm nog leuker vind ik...quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:04 schreef No Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat voor maat is dat en wat vraag je ervoor Sjak?
Je hebt een PMquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:25 schreef sjak het volgende:
[..]
mt 74. De kleuren zijn wel wat vaal maar dat maakt 'm nog leuker vind ik...
3 euro
50 euro?quote:
Moeten we eens bedenken hoe we dat (en vooral waar we dat) kunnen organiseren. De OUD ruilbeurs.quote:Op zondag 14 september 2008 20:46 schreef LadyS het volgende:
Ow ja, en een Fok!Kinderkledingbeurs lijkt mij ook wel wat! Ik heb nog een krat of 6/7 met kleding en ook nog speelgoed beddegoed enz enz....
Ik ben dus voor!
Oh ik was vanmiddag bij je in de buurt, had ik hem meteen mee kunnen nemenquote:Op zondag 14 september 2008 20:40 schreef LadyS het volgende:
Ik kwam even in dit topic om te melden dat 1 van de twee roze hoezen naar Beaker gaat, dus bij dezen.
En toen zag ik dit:
[..]
50 euro?
Kleur? Maat?quote:Op zondag 14 september 2008 23:23 schreef Troel het volgende:
Ik heb nog steeds een klein unisex gestreept jasje over, moet ik die meenemen volgende week?
Hij is idd héél groot, door een draai in de trap kregen we hem ook moeilijk naar boven. aangezien hij ook nog eens loeizwaar isquote:Op zondag 14 september 2008 22:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Die is wel héél groot inderdaad. En ook erg
Daar past Koen niet meer inquote:Op maandag 15 september 2008 09:29 schreef Troel het volgende:
winterjasje, wit met grijze streepjes, prenatal maatje 56
quote:Op maandag 15 september 2008 11:04 schreef Jelief het volgende:
Troel, ik heb misschien wel interesse.
Waar gaat dit over? Heb even niet opgelet wat jullie van eigenaar willen laten verwisselen, maar ik ben morgen in Zandvoort aan het werk in de bieb en ik woon bijna bij Maneki om de hoek...quote:Op zondag 14 september 2008 22:49 schreef LadyS het volgende:
Zul je altijd zien
Ik kan hem misschien aan iemand van de meet meegeven? Of kom je zelf toevallig? (ken het lijstje niet uit mijn hoofd![]()
)
graag gedaan ! En jij bedankt voor de aankoop !quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:36 schreef Guuzewuus het volgende:
Kapitein-pannekoek, ik heb de kleertjes binnen.
Ingepakt in cadeaupapier, wat lief.
Dankjewel, ze zijn leuk en ik hoop dat ze Stella straks goed staan.
Ik ben wel geïntresseerd, maar woon in België. Jammer...quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:27 schreef beefcake het volgende:
Mijn fietskar staat te koop! Het is een Burley Cub, voor twee kinderen. Inclusief babyschelp. Ook als wandelwagen te gebruiken. ¤200,-
[ afbeelding ]
Zie ook mijn weblog.
Woon je ver van omgeving Eindhoven af? Ik heb familie in Best wonen dus als je de kar wil bekijken is het voor mij in ieder geval goed te combineren. Ik woon zelf in Flevoland, dat is een heel stuk verder.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:32 schreef Libell het volgende:
[..]
Ik ben wel geïntresseerd, maar woon in België. Jammer...
Ik heb er ook nog 2 liggen... Dus wie wil, mag ze hebben (even adresje pm-en en ze komen je kant op)quote:Op donderdag 25 september 2008 11:18 schreef Mysterygirl81 het volgende:
Kan ik iemand nog blij maken met 2 railrunners keertjes die je bij de Bart Smit krijgt? Mijn kleine is nog lang geen 4 jaar dus die heeft ze niet nodig. Ze zijn tot eind oktober te gebruiken!!
Ik zou ze wel graag willen zien,wij hebben nog geen jasjes e.d en dochterlief komt zo rond 24 dec op de wereldquote:Op woensdag 24 september 2008 21:32 schreef Webkim het volgende:
Ik heb nog wat baby winterjasjes en pakjes liggen. Maat 50/56 en 62. Iemand? Dan maak ik er foto's van en anders gaan ze in een doos naar zolder.
Sorry, ik zie nu pas je post. Ik heb geen idee waar Eindhoven ligtquote:Op donderdag 25 september 2008 12:40 schreef beefcake het volgende:
[..]
Woon je ver van omgeving Eindhoven af? Ik heb familie in Best wonen dus als je de kar wil bekijken is het voor mij in ieder geval goed te combineren. Ik woon zelf in Flevoland, dat is een heel stuk verder.
Dat lijkt me een heel redelijke oplossing. En dan kan zij ook meezoeken naar een andere maxicosy voor jou.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:15 schreef klonelin het volgende:
Hmm, ja, nouja, zo als het nu is blijf ik er nog even bij dat ik hem gewoon wil hebben en dat ze anders tenminste de helft betaald van 1 die ik op marktplaats kan vinden of nieuw kan kopen.
Of misschien (ik moet nog terugmailen) zeg ik ook wel dat ik hem hou totdat ik een andere heb gevonden, dus dat er een kans is dat hij terugkomt, maar ook een kans dat ik hem zelf hou.
Zegmaar een akkoord dat hij terugkomt, TENZIJ ik geen andere kan vinden.
heb je al antwoord?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:25 schreef klonelin het volgende:
Zojuist de mail verstuurd, of het dus zo kan..
Dat ik de maxi cosi hou, gewoon het restbedrag betaal en ondertussen op zoek ga naar een andere. En wanneer ik die gevonden heb dat ze voor 50 (of 75) euro die van haar weer terug mag hebben.
Nu wachten op antwoord.
heb je foto's?quote:Op zondag 28 september 2008 18:54 schreef Stout het volgende:
Gevonden in de schuur : een bo-bike achter zitje en 2 zitjes die je op je bagagedrager kunt klikken. Die zijn zwart met een ijzeren rand voor ruggesteun. Zien er prima uit.
Bo-bike stoeltje 10,=
die andere 5,= pst, 2 voor 7,50
af te halen in Heerhugowaard of Emmeloord (of de route daartussen, die rijdt ik zaterdag)
Interesse ? Mail even naar Suusathome@hotmail.com
Dat jasje op de onderste rij, links, welke maat is dat, wat wil je er voor hebben en kan die door de brievenbus?quote:
nee ..maar ik had er ook over gep'med en toen vertelde ze dat het jasje weg wasquote:Op zondag 28 september 2008 19:52 schreef cattie het volgende:
Dakota, ben je me te snel af geweest? Jammer.
Misschien iets voor klonelin?quote:Op zondag 28 september 2008 21:54 schreef Bibikuif22 het volgende:
Wie heeft er interesse in een complete Maxi cosi citi set? Het is de cosi zelf, een verkleiner, winterzak, regenhoes en zonnekap.
De vraagprijs is E 45.
Zie ook marktplaats
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 september 2008 19:59 schreef cattie het volgende:
Van beertjesoren wordt mijn man heel verdrietig.
Tsjoe Tsjoe Wa ?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:24 schreef YPPY het volgende:
Heeft iemand toevallig een cd van Roompot liggen? Er is een liedje dat Anna helemaal leuk vindt, maar ik weet niet hoe het heet en het werd daar gedraaid. Iets met een cha, chiwa ging het.
O, wat een verschrikkelijk liedje, mijn kinderen hebben het op school geleerd en zingen het regelmatig thuis. Ik vind het vreselijk!quote:
Heeee Bix heb je de foto's van de jouw dubbele wagen nog op je computer staan? Hij gaat nl. weer in de verkoop...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:58 schreef bixister het volgende:
haha ik kende het (gelukkig) nog niet.
nu wel.![]()
Ik heb er wel wat liggen, maar dat zijn echt van die dunne zomerbroeken...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:34 schreef Luchtbel het volgende:
Heeft er iemand meisjesbroeken te koop in maat 110?
Ohja: maat 50.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:20 schreef Marie79 het volgende:
Webkim, had jij mijn vraag nog gelezen over het pakje met die beer erop? (maat en prijs?)
Dank!
Dank je maar ik zoek inderdaad wat dikkere broeken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb er wel wat liggen, maar dat zijn echt van die dunne zomerbroeken...
Prima, ik hoor het wel van je, thnxquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:44 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ohja: maat 50.
Ik krijg -em niet zo in een envelop gepropt dat -ie door de brievenbus kan denk ik. Maar ik kan het morgen wel even proberen.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 08:14 schreef Marie79 het volgende:
[..]
Prima, ik hoor het wel van je, thnx
Heb ik nog wel denk ik cattie, creme/wit. Moet even kijken of het niet stiekem een ledikant deken is. interesse?quote:Op maandag 29 september 2008 20:48 schreef cattie het volgende:
En als ik toch aan het vragen ben: een wollen wiegdekentje. Heeft iemand er nog eentje liggen?
Met een stofzuiger wil het waarschijnlijk ook wel lukken... Is alleen even wat meer gepriegel met luchtdicht houden, als je niet van die speciale zakken ervoor hebtquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:00 schreef bixister het volgende:
soms lukt 't wel (plat genoeg maken) als je 'm vacuüm kunt verpakken. maar ik weet niet of je zo'n apparaatje hebt of iemand in de buurt hebt die zo'n apparaatje heeft.
Graag! Dat zou super zijn!quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:13 schreef Belana het volgende:
[..]
Heb ik nog wel denk ik cattie, creme/wit. Moet even kijken of het niet stiekem een ledikant deken is. interesse?
Ik kreeg de lucht er wel uit, maar zodra de stofzuiger weer uitgingquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:20 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Met een stofzuiger wil het waarschijnlijk ook wel lukken... Is alleen even wat meer gepriegel met luchtdicht houden, als je niet van die speciale zakken ervoor hebt
Oe, dat is wel wat aan de prijs dan ja...quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:43 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik kreeg de lucht er wel uit, maar zodra de stofzuiger weer uitging![]()
![]()
Marie, een pakketje kost 6,20 en zo heel bijzonder is het pakje nou ook weer niet: het is van Hans Textiel. 7,50? Klinkt dat fair?
Ik zou het wel even omnaaien. Een festonsteek is heel simpel en dat kan je met een dikke naald en wat dikker garen doen, dan ben je ook zo klaar.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:30 schreef cattie het volgende:
Maar gaat dat dan niet rafelen enzo? Ik ben niet zo handig.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:31 schreef cattie het volgende:
Hahaha, het hele huis bedekt met wollen dekens! (En ik vind het nog een goed plan ook.) Nu alleen nog dekens en er achter komen wat een festonsteek is.
edit: google is mijn vriend, een festonsteek moet lukken.
nee hoor, gewoon praktischquote:
Jemig, sorry! Heb ik hier helemaal overheen gelezenquote:
Die heb ik van de bieb geleend Ik werd wel een beetje kriegel van al die rare, semi-grappige onderschriftjes bij die foto'squote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:57 schreef pinquit het volgende:
haha, die 'hoe je een baby krijgt, met beide benen op de grond' heb ik ook
ja eigenlijk is het gewoon een heel triest boekquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:59 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Die heb ik van de bieb geleend Ik werd wel een beetje kriegel van al die rare, semi-grappige onderschriftjes bij die foto's
Moet ik even voor je zoeken nol! Misschien op de Ikea site. momento.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:02 schreef Noli. het volgende:
Buuf, heb je een foto o.i.d. van het Ikea ledikantje+matrasje?
* Noli. heeft het ledikant waar Wilyan en Hanne in hebben gelegen ooit half gesloopt zodat Hanne een aardig peuterbedje had, maar Jut en Jul hebben met de spijlen lopen slepen en nu mis ik er een paar*
ik zou alleen een poppenwagen voor je hebben, kleertjes, eigen kleine kleertjes? Zo ging dat met de poppen van René iig. En kan je een beetje naaien, want dan heb ik wel patroontjes voor kleertjes voor je.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:06 schreef chacama het volgende:
Ik heb een vraagje voor mama/papa's met oudere meisjes die niet meer met hun poppen spelen en wel nog poppenspulletjes hebben. Maud is helemaal bezig met poppen en poppen verzorgen. Ze krijgt voor d'r verjaardag een echte babypop, maar het zou leuk zijn als ik er ook wat toebehoren bij kan geven zoals flesjes, kleertjes, bordje ect. Waarschijnlijk wordt ze door opa en peettante verwend met deze meid.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Moet ik even voor je zoeken nol! Misschien op de Ikea site. momento.
Hij staat op dit moment werkeloos te wezen bij mijn schoonouders, dus kan ook niet a la minute een foto maken.
Hij is uit het assortiment, en ik heb ook geen foto in de boeken zitten. Dus ik zal binnenkort langsgaan en een foto maken. Het is een recht toe recht an wit bed. niet zo diep als de zwarte (want uit de witte klommen ze wel)
Ja hoor, meerderequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:50 schreef Noli. het volgende:
Mous heb jij wat (simpele) patroontjes voor BabyBorn-poppen?
Hanne heeft er een en ik wil er wat kleertjes bij gaan maken. Plus dat ze nu bij de PSZ een briefje hadden hangen met de vraag of er iemand misschien ook poppekleertjes kon/wou maken..
De grotere poppen van Hanne krijgen hier idd ook de eigen kleine maatjes aan.![]()
ja, deze meubels passen niet in het kamertje waar de 2e moet komen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:52 schreef Reinhilde het volgende:
Vicky, gaan jullie alles nieuw kopen voor de 2e?
Shit zeg dat we vorige maand al een2e hands babykamer hebben gehaaldquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:25 schreef Vicky het volgende:
Prachtige complete kersenhouten babykamer, te weten:
- Commode met 1 kastje met 1 plank (2 vakken) en 3 lades, afmeting: 92x94x58 (hxbxd)
- Plank voor boven de commode om spulletjes op te zetten, afmeting: 27x83x18 (hxbxd)
- Kledingkast met links een hang gedeelte met 1 roede en daarboven een plank en rechts 4 planken (5 vakken), afmeting: (180x97x53) hxbxd)
- in hoogte verstelbaar ledikant inclusief lattenbodem, afmeting: 128x75x85 (lxbxh), matrasmaat 60x120
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meubels dienen afgehaald te worden in Rijswijk zh.
das balen.. maar dan zet je het gekochte toch op MPquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Shit zeg dat we vorige maand al een2e hands babykamer hebben gehaaldDeze ziet er echt gaaf uit en nog om de hoek ook
Ah ok! En nieuw is natuurlijk ook leuk!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja, deze meubels passen niet in het kamertje waar de 2e moet komen.
En ik wil ook wat nieuws
Kamertje voor de 2e komen witte meubeltjes in van de Ikea (kamertje wordt wit/zilver waarschijnlijk). Het is namelijk een heel klein kamertje waar de Ikeacommode Hensvik precies in een hoekje past, de Anebode kledingkast 40x40 en een bedje en dan is het vol..
Och, twee jasjes passen Thies nog wel, maar blauw staat hem niet zo goed en die rode vind ik niet meer zo leuk. Dus nu mag ik lekker weer gaan shoppen voor mijn ventje!quote:
Zelfs gratis zou ik dat ding nog niet hoeven...!quote:Ik heb een kinderfietsje te geef, ws gaat hij zaterdag naar de kringloop. Tenzij iemand het natuurlijk wil.
[ afbeelding ]
zwart spuitenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:52 schreef Moonah het volgende:
[..]
Och, twee jasjes passen Thies nog wel, maar blauw staat hem niet zo goed en die rode vind ik niet meer zo leuk. Dus nu mag ik lekker weer gaan shoppen voor mijn ventje!
[..]
Zelfs gratis zou ik dat ding nog niet hoeven...!![]()
Waarom denk je dat ik hoop dat iemand het wil. En dat ik hoop dat ze het bij de kringloop accepteren. Je mag niet raden waar het vandaan komt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:52 schreef Moonah het volgende:
Zelfs gratis zou ik dat ding nog niet hoeven...!![]()
Lees dit nu pas.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:55 schreef sjak het volgende:
Moonah, neem je dat Jottum jasje zaterdag mee? Ik heb wel interesse!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:48 schreef mrien het volgende:
Ik gooi ook een paar boeken in de aanbieding:
Borstvoeding geven, zo wordt het een succes.
Verkocht!
Veilig Bevallen - Beatrijs Smulders
Verkocht!
Veilig Zwanger - Beatrijs Smulders
[ afbeelding ]
In goede staat
Wat jammer is dat toch! Ik weet nog hoe ik heb liggen aanmodderen om Ronja uit haar ziekenhuisbakje te kunnen pakken. Als ze in een co-sleeper had gelegen had ik haar zó liggend kunnen voedenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:02 schreef marlieske het volgende:
Zo'n bedje is een aanrader voor dames die gaan borstvoeden.
Op mijn werk verkopen we een soortgelijk model voor aan een ziekenhuisbed, helaas is er door de ziekenhuizen nog weinig interesse.
Welke maat?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:32 schreef Webkim het volgende:
Gevraagd:
patronen voor Disneyfiguren verkleedkleren. In het bijzonder een Sneeuwwitjejurk.
Morgen ga ik even spitten wat ik heb, ook voor de BBtjesquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:52 schreef Webkim het volgende:
[..]
Euh... Voor een meisje van 2 1/2, wat voor maat zou dat zijn?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:17 schreef bixister het volgende:
dan heb je wel maat 92-98 nodig webkim.
rocka, ik heb geloof ik nog rode bobdebouwer-laarzen staan in die maat. lijkt je dat wat? ik zal morgen even kijken of de maat klopt.
Die verkleedkleren van de hema zijn leuk. Simpel en functioneel. Alleen zijn die altijd te groot. Van Artoek past ze alleen een prinsessen en kabouterjurkje. Van het anderen alleen wat spullen die ze alleen over d'r hoofd kan doen en ik zoek echt een pakje. Het is nu even lastig, want het warme 'dieren-pakken-spul' is in Brabantcarnavalland wel te koop, maar dat is echt voor kinderen die stilliggen, anders is het te warm. Wat betreft leeftijd zoek ik nog kleding voor 'normale' kindjes van 1,5 jaar en die hebben normaal die andere kleding niet aan natuurlijk.quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:26 schreef bixister het volgende:
en artoek zou ik inderdaad als eerste aanraden yppy, bij wat jij zoekt. maar je wil dus liever iets anders?
verder heeft de hema af en toe ook leuke verkleed-dingen. anna is nog steeds dol op haar hema muizenpakje. daar is ze niet alleen muis mee, maar ook muizenprinses, muizenelfje, en nog veel meer!
Ik heb nog een berenpakquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:26 schreef YPPY het volgende:
We zijn op zoek naar verkleedkleren in kleine maten (86-92). Bij de lokale carnavalskledingzaak waren er twee pakjes in Anna's maat en allebei waren ze verschrikkelijk. Ik zoek iets simpels: indiaan, verpleegster, kabouter oid. Iets om zelf aan te doen tijdens het spelen. En het assortiment van Artoek is bekend, de kindjes op mijn werk lopen er erg leuk bij.
Iemand die iets heeft liggen toevallig?
Welke maat, hoe warm is het en wat wil je ervoor hebben?quote:
Wat zou je er voor willen hebben pm me maar als je wilt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:14 schreef Jelief het volgende:
Ik heb nog een blauwe octotunes liggen, heeft iemand daar interesse in?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:33 schreef Mibos2 het volgende:
Owlet ik heb het cliponbedje uitgeprobeerd in het Jozef en het werkte prima. Bij Kaith was ik ook nog aan het tobben dus we gaan vooruit in Gouda hahaha...
ben blij te lezen dat iig 1 persoon hier de clip on crib aan het bed heeft gehad, het is namelijk echt een geweldig goede uitvinding van mijn collega'squote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:33 schreef Mibos2 het volgende:
Owlet ik heb het cliponbedje uitgeprobeerd in het Jozef en het werkte prima. Bij Kaith was ik ook nog aan het tobben dus we gaan vooruit in Gouda hahaha...
Dit type clip on crib bestaat nog niet zo heel lang hoor hooguit 6 jaar denk ik (en denk dat ik dan echt heeel ruim neem).quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:22 schreef owlet het volgende:
Eh... heb jij van die oude collega's dan? Dit type bedjes bestaat al decennia volgens mij en ze worden over de hele wereld gebruikt.Wel super dat jullie het de ziekenhuizen in proberen te krijgen
Wat een mooi bedje! Hopelijk gaat het snel in veel ziekenhuizen gebruikt wordenquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:00 schreef marlieske het volgende:
[..]
Dit type clip on crib bestaat nog niet zo heel lang hoor hooguit 6 jaar denk ik (en denk dat ik dan echt heeel ruim neem).
http://www.novymed.com/nl(...)izen/moeder_kind.htm
Hier vind je iig onze info, het is volgens ons bedrijf nog steeds een innovatie in Nederland.
Is dat dezelfde als van de enkele want die staan er wel op marktplaats voor +/- 75 euroquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:05 schreef marit1978 het volgende:
wi e zou me kunnen helpen aan een reiswieg voor de skywalker-duo ?!
(duowalker sky?)
mini monkey draagdoek is verkocht!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:26 schreef flowerbox het volgende:
Ik gooi er ook maar eens wat op:
- Kipling rug/buikdrager, donkerblauw
- mini monkey draagdoek in aquakleur
Blijkbaar is het vandaag nodig om werkelijk alles op een pieptoontje te gillen. Ik snak naar de thuiskomst van M., alleen maar om een stem te horen die twintig stappen lager isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |