Oh ik was vanmiddag bij je in de buurt, had ik hem meteen mee kunnen nemenquote:Op zondag 14 september 2008 20:40 schreef LadyS het volgende:
Ik kwam even in dit topic om te melden dat 1 van de twee roze hoezen naar Beaker gaat, dus bij dezen.
En toen zag ik dit:
[..]
50 euro?
Kleur? Maat?quote:Op zondag 14 september 2008 23:23 schreef Troel het volgende:
Ik heb nog steeds een klein unisex gestreept jasje over, moet ik die meenemen volgende week?
Hij is idd héél groot, door een draai in de trap kregen we hem ook moeilijk naar boven. aangezien hij ook nog eens loeizwaar isquote:Op zondag 14 september 2008 22:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Die is wel héél groot inderdaad. En ook erg
Daar past Koen niet meer inquote:Op maandag 15 september 2008 09:29 schreef Troel het volgende:
winterjasje, wit met grijze streepjes, prenatal maatje 56
quote:Op maandag 15 september 2008 11:04 schreef Jelief het volgende:
Troel, ik heb misschien wel interesse.
Waar gaat dit over? Heb even niet opgelet wat jullie van eigenaar willen laten verwisselen, maar ik ben morgen in Zandvoort aan het werk in de bieb en ik woon bijna bij Maneki om de hoek...quote:Op zondag 14 september 2008 22:49 schreef LadyS het volgende:
Zul je altijd zien
Ik kan hem misschien aan iemand van de meet meegeven? Of kom je zelf toevallig? (ken het lijstje niet uit mijn hoofd![]()
)
graag gedaan ! En jij bedankt voor de aankoop !quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:36 schreef Guuzewuus het volgende:
Kapitein-pannekoek, ik heb de kleertjes binnen.
Ingepakt in cadeaupapier, wat lief.
Dankjewel, ze zijn leuk en ik hoop dat ze Stella straks goed staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |