Vraag en aanbod kinderspullen deel 22quote:Iemand overigens interesse in spullen van lief! in een wat kleiner maatje? (62 en 68) Ik heb nog wat liggen van Yara en ik krijg haar er echt niet meer ingepropt :s
Gedaan! Maar op het moment dat je aan rollade denkt als je naar je eigen kindje kijkt weet je dat het echt niet meer kanquote:Op donderdag 11 september 2008 19:10 schreef Nijna het volgende:
Misschien harder proppen tearsong. Nee geintje hoor
.
Off topic, als ze weer eens aan de diarree is zal ik aan je denkenquote:Op donderdag 11 september 2008 23:23 schreef beefcake het volgende:
Dat retro jurkje![]()
Ik wil ook een meisjeMaar dan zonder zwangerschap, bevalling, kraamtijd, beurs en gescheurd 'onderkantje' en de hele rataplan
. Dus ontopic: heeft iemand er een in de aanbieding?
7 weken, dus dat zou moeten lukken.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:02 schreef owlet het volgende:
Ik weet niet meer hoe veel we schelen qua zwangerschap maar als baby2 er uit gegroeid is zal ik aan je denken
Wie kan ik blij maken met een gratis kaartje? Zijn hier geen treinreizigers?quote:Op donderdag 11 september 2008 19:26 schreef sjak het volgende:
Wij hebben in de aanbieding een gratis railrunner kaartje. Gekregen bij Bart Smit.Een railrunnerkaartje is voor kinderen van 4 t/m 11 jaar en mag alleen met begeleiding van een volwassene gebruikt worden. Hij is geldig t/m 31 oktober. Wie wil 'm?
Wat vraag je er voor?quote:Op donderdag 11 september 2008 19:51 schreef LadyS het volgende:
Ik heb een autostoel in de aanbieding.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
edit:
Nog even wat aanvullende info: De stoel is in zeer goede staat. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat de bekleding een beetje verkleurd is door de zonMaar zelfs dat valt niet echt heel erg op.
Er zitten ook 2 fuchsiaroze hoezen bij, nieuw.
1 euroquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:05 schreef Asyniur het volgende:
Sjak, wat vraag je voor de beige overgooier?
mt 74. De kleuren zijn wel wat vaal maar dat maakt 'm nog leuker vind ik...quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:04 schreef No Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat voor maat is dat en wat vraag je ervoor Sjak?
Je hebt een PMquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:25 schreef sjak het volgende:
[..]
mt 74. De kleuren zijn wel wat vaal maar dat maakt 'm nog leuker vind ik...
3 euro
50 euro?quote:
Moeten we eens bedenken hoe we dat (en vooral waar we dat) kunnen organiseren. De OUD ruilbeurs.quote:Op zondag 14 september 2008 20:46 schreef LadyS het volgende:
Ow ja, en een Fok!Kinderkledingbeurs lijkt mij ook wel wat! Ik heb nog een krat of 6/7 met kleding en ook nog speelgoed beddegoed enz enz....
Ik ben dus voor!
Oh ik was vanmiddag bij je in de buurt, had ik hem meteen mee kunnen nemenquote:Op zondag 14 september 2008 20:40 schreef LadyS het volgende:
Ik kwam even in dit topic om te melden dat 1 van de twee roze hoezen naar Beaker gaat, dus bij dezen.
En toen zag ik dit:
[..]
50 euro?
Kleur? Maat?quote:Op zondag 14 september 2008 23:23 schreef Troel het volgende:
Ik heb nog steeds een klein unisex gestreept jasje over, moet ik die meenemen volgende week?
Hij is idd héél groot, door een draai in de trap kregen we hem ook moeilijk naar boven. aangezien hij ook nog eens loeizwaar isquote:Op zondag 14 september 2008 22:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Die is wel héél groot inderdaad. En ook erg
Daar past Koen niet meer inquote:Op maandag 15 september 2008 09:29 schreef Troel het volgende:
winterjasje, wit met grijze streepjes, prenatal maatje 56
quote:Op maandag 15 september 2008 11:04 schreef Jelief het volgende:
Troel, ik heb misschien wel interesse.
Waar gaat dit over? Heb even niet opgelet wat jullie van eigenaar willen laten verwisselen, maar ik ben morgen in Zandvoort aan het werk in de bieb en ik woon bijna bij Maneki om de hoek...quote:Op zondag 14 september 2008 22:49 schreef LadyS het volgende:
Zul je altijd zien
Ik kan hem misschien aan iemand van de meet meegeven? Of kom je zelf toevallig? (ken het lijstje niet uit mijn hoofd![]()
)
graag gedaan ! En jij bedankt voor de aankoop !quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:36 schreef Guuzewuus het volgende:
Kapitein-pannekoek, ik heb de kleertjes binnen.
Ingepakt in cadeaupapier, wat lief.
Dankjewel, ze zijn leuk en ik hoop dat ze Stella straks goed staan.
Ik ben wel geïntresseerd, maar woon in België. Jammer...quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:27 schreef beefcake het volgende:
Mijn fietskar staat te koop! Het is een Burley Cub, voor twee kinderen. Inclusief babyschelp. Ook als wandelwagen te gebruiken. ¤200,-
[ afbeelding ]
Zie ook mijn weblog.
Woon je ver van omgeving Eindhoven af? Ik heb familie in Best wonen dus als je de kar wil bekijken is het voor mij in ieder geval goed te combineren. Ik woon zelf in Flevoland, dat is een heel stuk verder.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:32 schreef Libell het volgende:
[..]
Ik ben wel geïntresseerd, maar woon in België. Jammer...
Ik heb er ook nog 2 liggen... Dus wie wil, mag ze hebben (even adresje pm-en en ze komen je kant op)quote:Op donderdag 25 september 2008 11:18 schreef Mysterygirl81 het volgende:
Kan ik iemand nog blij maken met 2 railrunners keertjes die je bij de Bart Smit krijgt? Mijn kleine is nog lang geen 4 jaar dus die heeft ze niet nodig. Ze zijn tot eind oktober te gebruiken!!
Ik zou ze wel graag willen zien,wij hebben nog geen jasjes e.d en dochterlief komt zo rond 24 dec op de wereldquote:Op woensdag 24 september 2008 21:32 schreef Webkim het volgende:
Ik heb nog wat baby winterjasjes en pakjes liggen. Maat 50/56 en 62. Iemand? Dan maak ik er foto's van en anders gaan ze in een doos naar zolder.
Sorry, ik zie nu pas je post. Ik heb geen idee waar Eindhoven ligtquote:Op donderdag 25 september 2008 12:40 schreef beefcake het volgende:
[..]
Woon je ver van omgeving Eindhoven af? Ik heb familie in Best wonen dus als je de kar wil bekijken is het voor mij in ieder geval goed te combineren. Ik woon zelf in Flevoland, dat is een heel stuk verder.
Dat lijkt me een heel redelijke oplossing. En dan kan zij ook meezoeken naar een andere maxicosy voor jou.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:15 schreef klonelin het volgende:
Hmm, ja, nouja, zo als het nu is blijf ik er nog even bij dat ik hem gewoon wil hebben en dat ze anders tenminste de helft betaald van 1 die ik op marktplaats kan vinden of nieuw kan kopen.
Of misschien (ik moet nog terugmailen) zeg ik ook wel dat ik hem hou totdat ik een andere heb gevonden, dus dat er een kans is dat hij terugkomt, maar ook een kans dat ik hem zelf hou.
Zegmaar een akkoord dat hij terugkomt, TENZIJ ik geen andere kan vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |