Welke maat?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:32 schreef Webkim het volgende:
Gevraagd:
patronen voor Disneyfiguren verkleedkleren. In het bijzonder een Sneeuwwitjejurk.
Morgen ga ik even spitten wat ik heb, ook voor de BBtjesquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:52 schreef Webkim het volgende:
[..]
Euh... Voor een meisje van 2 1/2, wat voor maat zou dat zijn?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:17 schreef bixister het volgende:
dan heb je wel maat 92-98 nodig webkim.
rocka, ik heb geloof ik nog rode bobdebouwer-laarzen staan in die maat. lijkt je dat wat? ik zal morgen even kijken of de maat klopt.
Die verkleedkleren van de hema zijn leuk. Simpel en functioneel. Alleen zijn die altijd te groot. Van Artoek past ze alleen een prinsessen en kabouterjurkje. Van het anderen alleen wat spullen die ze alleen over d'r hoofd kan doen en ik zoek echt een pakje. Het is nu even lastig, want het warme 'dieren-pakken-spul' is in Brabantcarnavalland wel te koop, maar dat is echt voor kinderen die stilliggen, anders is het te warm. Wat betreft leeftijd zoek ik nog kleding voor 'normale' kindjes van 1,5 jaar en die hebben normaal die andere kleding niet aan natuurlijk.quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:26 schreef bixister het volgende:
en artoek zou ik inderdaad als eerste aanraden yppy, bij wat jij zoekt. maar je wil dus liever iets anders?
verder heeft de hema af en toe ook leuke verkleed-dingen. anna is nog steeds dol op haar hema muizenpakje. daar is ze niet alleen muis mee, maar ook muizenprinses, muizenelfje, en nog veel meer!
Ik heb nog een berenpakquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:26 schreef YPPY het volgende:
We zijn op zoek naar verkleedkleren in kleine maten (86-92). Bij de lokale carnavalskledingzaak waren er twee pakjes in Anna's maat en allebei waren ze verschrikkelijk. Ik zoek iets simpels: indiaan, verpleegster, kabouter oid. Iets om zelf aan te doen tijdens het spelen. En het assortiment van Artoek is bekend, de kindjes op mijn werk lopen er erg leuk bij.
Iemand die iets heeft liggen toevallig?
Welke maat, hoe warm is het en wat wil je ervoor hebben?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |