Woon je ver van omgeving Eindhoven af? Ik heb familie in Best wonen dus als je de kar wil bekijken is het voor mij in ieder geval goed te combineren. Ik woon zelf in Flevoland, dat is een heel stuk verder.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:32 schreef Libell het volgende:
[..]
Ik ben wel geïntresseerd, maar woon in België. Jammer...
Ik heb er ook nog 2 liggen... Dus wie wil, mag ze hebben (even adresje pm-en en ze komen je kant op)quote:Op donderdag 25 september 2008 11:18 schreef Mysterygirl81 het volgende:
Kan ik iemand nog blij maken met 2 railrunners keertjes die je bij de Bart Smit krijgt? Mijn kleine is nog lang geen 4 jaar dus die heeft ze niet nodig. Ze zijn tot eind oktober te gebruiken!!
Ik zou ze wel graag willen zien,wij hebben nog geen jasjes e.d en dochterlief komt zo rond 24 dec op de wereldquote:Op woensdag 24 september 2008 21:32 schreef Webkim het volgende:
Ik heb nog wat baby winterjasjes en pakjes liggen. Maat 50/56 en 62. Iemand? Dan maak ik er foto's van en anders gaan ze in een doos naar zolder.
Sorry, ik zie nu pas je post. Ik heb geen idee waar Eindhoven ligtquote:Op donderdag 25 september 2008 12:40 schreef beefcake het volgende:
[..]
Woon je ver van omgeving Eindhoven af? Ik heb familie in Best wonen dus als je de kar wil bekijken is het voor mij in ieder geval goed te combineren. Ik woon zelf in Flevoland, dat is een heel stuk verder.
Dat lijkt me een heel redelijke oplossing. En dan kan zij ook meezoeken naar een andere maxicosy voor jou.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:15 schreef klonelin het volgende:
Hmm, ja, nouja, zo als het nu is blijf ik er nog even bij dat ik hem gewoon wil hebben en dat ze anders tenminste de helft betaald van 1 die ik op marktplaats kan vinden of nieuw kan kopen.
Of misschien (ik moet nog terugmailen) zeg ik ook wel dat ik hem hou totdat ik een andere heb gevonden, dus dat er een kans is dat hij terugkomt, maar ook een kans dat ik hem zelf hou.
Zegmaar een akkoord dat hij terugkomt, TENZIJ ik geen andere kan vinden.
heb je al antwoord?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:25 schreef klonelin het volgende:
Zojuist de mail verstuurd, of het dus zo kan..
Dat ik de maxi cosi hou, gewoon het restbedrag betaal en ondertussen op zoek ga naar een andere. En wanneer ik die gevonden heb dat ze voor 50 (of 75) euro die van haar weer terug mag hebben.
Nu wachten op antwoord.
heb je foto's?quote:Op zondag 28 september 2008 18:54 schreef Stout het volgende:
Gevonden in de schuur : een bo-bike achter zitje en 2 zitjes die je op je bagagedrager kunt klikken. Die zijn zwart met een ijzeren rand voor ruggesteun. Zien er prima uit.
Bo-bike stoeltje 10,=
die andere 5,= pst, 2 voor 7,50
af te halen in Heerhugowaard of Emmeloord (of de route daartussen, die rijdt ik zaterdag)
Interesse ? Mail even naar Suusathome@hotmail.com
Dat jasje op de onderste rij, links, welke maat is dat, wat wil je er voor hebben en kan die door de brievenbus?quote:
nee ..maar ik had er ook over gep'med en toen vertelde ze dat het jasje weg wasquote:Op zondag 28 september 2008 19:52 schreef cattie het volgende:
Dakota, ben je me te snel af geweest? Jammer.
Misschien iets voor klonelin?quote:Op zondag 28 september 2008 21:54 schreef Bibikuif22 het volgende:
Wie heeft er interesse in een complete Maxi cosi citi set? Het is de cosi zelf, een verkleiner, winterzak, regenhoes en zonnekap.
De vraagprijs is E 45.
Zie ook marktplaats
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 september 2008 19:59 schreef cattie het volgende:
Van beertjesoren wordt mijn man heel verdrietig.
Tsjoe Tsjoe Wa ?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:24 schreef YPPY het volgende:
Heeft iemand toevallig een cd van Roompot liggen? Er is een liedje dat Anna helemaal leuk vindt, maar ik weet niet hoe het heet en het werd daar gedraaid. Iets met een cha, chiwa ging het.
O, wat een verschrikkelijk liedje, mijn kinderen hebben het op school geleerd en zingen het regelmatig thuis. Ik vind het vreselijk!quote:
Heeee Bix heb je de foto's van de jouw dubbele wagen nog op je computer staan? Hij gaat nl. weer in de verkoop...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:58 schreef bixister het volgende:
haha ik kende het (gelukkig) nog niet.
nu wel.![]()
Ik heb er wel wat liggen, maar dat zijn echt van die dunne zomerbroeken...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:34 schreef Luchtbel het volgende:
Heeft er iemand meisjesbroeken te koop in maat 110?
Ohja: maat 50.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:20 schreef Marie79 het volgende:
Webkim, had jij mijn vraag nog gelezen over het pakje met die beer erop? (maat en prijs?)
Dank!
Dank je maar ik zoek inderdaad wat dikkere broeken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb er wel wat liggen, maar dat zijn echt van die dunne zomerbroeken...
Prima, ik hoor het wel van je, thnxquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:44 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ohja: maat 50.
Ik krijg -em niet zo in een envelop gepropt dat -ie door de brievenbus kan denk ik. Maar ik kan het morgen wel even proberen.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 08:14 schreef Marie79 het volgende:
[..]
Prima, ik hoor het wel van je, thnx
Heb ik nog wel denk ik cattie, creme/wit. Moet even kijken of het niet stiekem een ledikant deken is. interesse?quote:Op maandag 29 september 2008 20:48 schreef cattie het volgende:
En als ik toch aan het vragen ben: een wollen wiegdekentje. Heeft iemand er nog eentje liggen?
Met een stofzuiger wil het waarschijnlijk ook wel lukken... Is alleen even wat meer gepriegel met luchtdicht houden, als je niet van die speciale zakken ervoor hebtquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:00 schreef bixister het volgende:
soms lukt 't wel (plat genoeg maken) als je 'm vacuüm kunt verpakken. maar ik weet niet of je zo'n apparaatje hebt of iemand in de buurt hebt die zo'n apparaatje heeft.
Graag! Dat zou super zijn!quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:13 schreef Belana het volgende:
[..]
Heb ik nog wel denk ik cattie, creme/wit. Moet even kijken of het niet stiekem een ledikant deken is. interesse?
Ik kreeg de lucht er wel uit, maar zodra de stofzuiger weer uitgingquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:20 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Met een stofzuiger wil het waarschijnlijk ook wel lukken... Is alleen even wat meer gepriegel met luchtdicht houden, als je niet van die speciale zakken ervoor hebt
Oe, dat is wel wat aan de prijs dan ja...quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:43 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik kreeg de lucht er wel uit, maar zodra de stofzuiger weer uitging![]()
![]()
Marie, een pakketje kost 6,20 en zo heel bijzonder is het pakje nou ook weer niet: het is van Hans Textiel. 7,50? Klinkt dat fair?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |