heb je al antwoord?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:25 schreef klonelin het volgende:
Zojuist de mail verstuurd, of het dus zo kan..
Dat ik de maxi cosi hou, gewoon het restbedrag betaal en ondertussen op zoek ga naar een andere. En wanneer ik die gevonden heb dat ze voor 50 (of 75) euro die van haar weer terug mag hebben.
Nu wachten op antwoord.
heb je foto's?quote:Op zondag 28 september 2008 18:54 schreef Stout het volgende:
Gevonden in de schuur : een bo-bike achter zitje en 2 zitjes die je op je bagagedrager kunt klikken. Die zijn zwart met een ijzeren rand voor ruggesteun. Zien er prima uit.
Bo-bike stoeltje 10,=
die andere 5,= pst, 2 voor 7,50
af te halen in Heerhugowaard of Emmeloord (of de route daartussen, die rijdt ik zaterdag)
Interesse ? Mail even naar Suusathome@hotmail.com
Dat jasje op de onderste rij, links, welke maat is dat, wat wil je er voor hebben en kan die door de brievenbus?quote:
nee ..maar ik had er ook over gep'med en toen vertelde ze dat het jasje weg wasquote:Op zondag 28 september 2008 19:52 schreef cattie het volgende:
Dakota, ben je me te snel af geweest? Jammer.
Misschien iets voor klonelin?quote:Op zondag 28 september 2008 21:54 schreef Bibikuif22 het volgende:
Wie heeft er interesse in een complete Maxi cosi citi set? Het is de cosi zelf, een verkleiner, winterzak, regenhoes en zonnekap.
De vraagprijs is E 45.
Zie ook marktplaats
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 september 2008 19:59 schreef cattie het volgende:
Van beertjesoren wordt mijn man heel verdrietig.
Tsjoe Tsjoe Wa ?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:24 schreef YPPY het volgende:
Heeft iemand toevallig een cd van Roompot liggen? Er is een liedje dat Anna helemaal leuk vindt, maar ik weet niet hoe het heet en het werd daar gedraaid. Iets met een cha, chiwa ging het.
O, wat een verschrikkelijk liedje, mijn kinderen hebben het op school geleerd en zingen het regelmatig thuis. Ik vind het vreselijk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |