heb je al antwoord?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:25 schreef klonelin het volgende:
Zojuist de mail verstuurd, of het dus zo kan..
Dat ik de maxi cosi hou, gewoon het restbedrag betaal en ondertussen op zoek ga naar een andere. En wanneer ik die gevonden heb dat ze voor 50 (of 75) euro die van haar weer terug mag hebben.
Nu wachten op antwoord.
heb je foto's?quote:Op zondag 28 september 2008 18:54 schreef Stout het volgende:
Gevonden in de schuur : een bo-bike achter zitje en 2 zitjes die je op je bagagedrager kunt klikken. Die zijn zwart met een ijzeren rand voor ruggesteun. Zien er prima uit.
Bo-bike stoeltje 10,=
die andere 5,= pst, 2 voor 7,50
af te halen in Heerhugowaard of Emmeloord (of de route daartussen, die rijdt ik zaterdag)
Interesse ? Mail even naar Suusathome@hotmail.com
Dat jasje op de onderste rij, links, welke maat is dat, wat wil je er voor hebben en kan die door de brievenbus?quote:
nee ..maar ik had er ook over gep'med en toen vertelde ze dat het jasje weg wasquote:Op zondag 28 september 2008 19:52 schreef cattie het volgende:
Dakota, ben je me te snel af geweest? Jammer.
Misschien iets voor klonelin?quote:Op zondag 28 september 2008 21:54 schreef Bibikuif22 het volgende:
Wie heeft er interesse in een complete Maxi cosi citi set? Het is de cosi zelf, een verkleiner, winterzak, regenhoes en zonnekap.
De vraagprijs is E 45.
Zie ook marktplaats
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 september 2008 19:59 schreef cattie het volgende:
Van beertjesoren wordt mijn man heel verdrietig.
Tsjoe Tsjoe Wa ?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:24 schreef YPPY het volgende:
Heeft iemand toevallig een cd van Roompot liggen? Er is een liedje dat Anna helemaal leuk vindt, maar ik weet niet hoe het heet en het werd daar gedraaid. Iets met een cha, chiwa ging het.
O, wat een verschrikkelijk liedje, mijn kinderen hebben het op school geleerd en zingen het regelmatig thuis. Ik vind het vreselijk!quote:
Heeee Bix heb je de foto's van de jouw dubbele wagen nog op je computer staan? Hij gaat nl. weer in de verkoop...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:58 schreef bixister het volgende:
haha ik kende het (gelukkig) nog niet.
nu wel.![]()
Ik heb er wel wat liggen, maar dat zijn echt van die dunne zomerbroeken...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:34 schreef Luchtbel het volgende:
Heeft er iemand meisjesbroeken te koop in maat 110?
Ohja: maat 50.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:20 schreef Marie79 het volgende:
Webkim, had jij mijn vraag nog gelezen over het pakje met die beer erop? (maat en prijs?)
Dank!
Dank je maar ik zoek inderdaad wat dikkere broeken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb er wel wat liggen, maar dat zijn echt van die dunne zomerbroeken...
Prima, ik hoor het wel van je, thnxquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:44 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ohja: maat 50.
Ik krijg -em niet zo in een envelop gepropt dat -ie door de brievenbus kan denk ik. Maar ik kan het morgen wel even proberen.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 08:14 schreef Marie79 het volgende:
[..]
Prima, ik hoor het wel van je, thnx
Heb ik nog wel denk ik cattie, creme/wit. Moet even kijken of het niet stiekem een ledikant deken is. interesse?quote:Op maandag 29 september 2008 20:48 schreef cattie het volgende:
En als ik toch aan het vragen ben: een wollen wiegdekentje. Heeft iemand er nog eentje liggen?
Met een stofzuiger wil het waarschijnlijk ook wel lukken... Is alleen even wat meer gepriegel met luchtdicht houden, als je niet van die speciale zakken ervoor hebtquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:00 schreef bixister het volgende:
soms lukt 't wel (plat genoeg maken) als je 'm vacuüm kunt verpakken. maar ik weet niet of je zo'n apparaatje hebt of iemand in de buurt hebt die zo'n apparaatje heeft.
Graag! Dat zou super zijn!quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:13 schreef Belana het volgende:
[..]
Heb ik nog wel denk ik cattie, creme/wit. Moet even kijken of het niet stiekem een ledikant deken is. interesse?
Ik kreeg de lucht er wel uit, maar zodra de stofzuiger weer uitgingquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:20 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Met een stofzuiger wil het waarschijnlijk ook wel lukken... Is alleen even wat meer gepriegel met luchtdicht houden, als je niet van die speciale zakken ervoor hebt
Oe, dat is wel wat aan de prijs dan ja...quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:43 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik kreeg de lucht er wel uit, maar zodra de stofzuiger weer uitging![]()
![]()
Marie, een pakketje kost 6,20 en zo heel bijzonder is het pakje nou ook weer niet: het is van Hans Textiel. 7,50? Klinkt dat fair?
Ik zou het wel even omnaaien. Een festonsteek is heel simpel en dat kan je met een dikke naald en wat dikker garen doen, dan ben je ook zo klaar.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:30 schreef cattie het volgende:
Maar gaat dat dan niet rafelen enzo? Ik ben niet zo handig.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:31 schreef cattie het volgende:
Hahaha, het hele huis bedekt met wollen dekens! (En ik vind het nog een goed plan ook.) Nu alleen nog dekens en er achter komen wat een festonsteek is.
edit: google is mijn vriend, een festonsteek moet lukken.
nee hoor, gewoon praktischquote:
Jemig, sorry! Heb ik hier helemaal overheen gelezenquote:
Die heb ik van de bieb geleend Ik werd wel een beetje kriegel van al die rare, semi-grappige onderschriftjes bij die foto'squote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:57 schreef pinquit het volgende:
haha, die 'hoe je een baby krijgt, met beide benen op de grond' heb ik ook
ja eigenlijk is het gewoon een heel triest boekquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:59 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Die heb ik van de bieb geleend Ik werd wel een beetje kriegel van al die rare, semi-grappige onderschriftjes bij die foto's
Moet ik even voor je zoeken nol! Misschien op de Ikea site. momento.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:02 schreef Noli. het volgende:
Buuf, heb je een foto o.i.d. van het Ikea ledikantje+matrasje?
* Noli. heeft het ledikant waar Wilyan en Hanne in hebben gelegen ooit half gesloopt zodat Hanne een aardig peuterbedje had, maar Jut en Jul hebben met de spijlen lopen slepen en nu mis ik er een paar*
ik zou alleen een poppenwagen voor je hebben, kleertjes, eigen kleine kleertjes? Zo ging dat met de poppen van René iig. En kan je een beetje naaien, want dan heb ik wel patroontjes voor kleertjes voor je.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:06 schreef chacama het volgende:
Ik heb een vraagje voor mama/papa's met oudere meisjes die niet meer met hun poppen spelen en wel nog poppenspulletjes hebben. Maud is helemaal bezig met poppen en poppen verzorgen. Ze krijgt voor d'r verjaardag een echte babypop, maar het zou leuk zijn als ik er ook wat toebehoren bij kan geven zoals flesjes, kleertjes, bordje ect. Waarschijnlijk wordt ze door opa en peettante verwend met deze meid.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Moet ik even voor je zoeken nol! Misschien op de Ikea site. momento.
Hij staat op dit moment werkeloos te wezen bij mijn schoonouders, dus kan ook niet a la minute een foto maken.
Hij is uit het assortiment, en ik heb ook geen foto in de boeken zitten. Dus ik zal binnenkort langsgaan en een foto maken. Het is een recht toe recht an wit bed. niet zo diep als de zwarte (want uit de witte klommen ze wel)
Ja hoor, meerderequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:50 schreef Noli. het volgende:
Mous heb jij wat (simpele) patroontjes voor BabyBorn-poppen?
Hanne heeft er een en ik wil er wat kleertjes bij gaan maken. Plus dat ze nu bij de PSZ een briefje hadden hangen met de vraag of er iemand misschien ook poppekleertjes kon/wou maken..
De grotere poppen van Hanne krijgen hier idd ook de eigen kleine maatjes aan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |