'bochten jagen'quote:Op donderdag 11 september 2008 13:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik denk gewoon weer bochten jagen in Overasselt, rotonde aan de Nieuweweg voor KD, en dat was het wel weer
Er zit meer leven in dan in jouw grappen!quote:Op donderdag 11 september 2008 13:57 schreef HostiMeister het volgende:
Ga in het Goffert hangen, hier is het dood.
Hosti pesten is zo #198quote:Op donderdag 11 september 2008 13:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Er zit meer leven in dan in jouw grappen!
Zal het niet meer doen! Ik was bezig met het verplaatsen naar de tuin! Ik zal het niet meer doen!quote:Op donderdag 11 september 2008 14:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hosti pesten is zo #198.
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hosti pesten is zo #198.
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'bochten jagen'
sjoer
nou nee
ik ga sportenzo maar eens op de trapfiets richting gymnasion
had je beter het getypte kunnen wissen en dit gelijk kunnen typenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:05 schreef HostiMeister het volgende:
Ach ik was al een reply aan het tikken, maar ik bedacht me ineens zo, zelfs ik moet mijn grenzen kennen, dus ik klikte netjes op 'Back' in mijn browser
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is er al iemand buiten geweest in Nijmegen?
in de tuin, heerlijkquote:Op donderdag 11 september 2008 14:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Goed punt.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
had je beter het getypte kunnen wissen en dit gelijk kunnen typen
Daar heb ik hier ook last van!quote:Op donderdag 11 september 2008 14:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
in de tuin, heerlijkalleen ik weet nog steeds niet wat er t best helpt tegen het spiegelen van mn laptop
Oke dus ik kan een truitje met korte mouwen aanquote:Op donderdag 11 september 2008 14:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
in de tuin, heerlijkalleen ik weet nog steeds niet wat er t best helpt tegen het spiegelen van mn laptop
dat kan altijd natuurlijk, je kan ook een skipak aandoenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Oke dus ik kan een truitje met korte mouwen aan
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tjonge, hoe zou de niewe ah toch zijn? Misschien net zo saai/suf/spannend als de andere tig vestigingen die allemaal op elkaar lijkenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:13 schreef swarmahoer het volgende:
wat is het voor winkel de nieuwe ah? angezien ik al sinds de opening niet op stage geweest ben kan ik er moeilijk langsgaan
nee want deze zou op studenten gericht zijnquote:Op donderdag 11 september 2008 14:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tjonge, hoe zou de niewe ah toch zijn? Misschien net zo saai/suf/spannend als de andere tig vestigingen die allemaal op elkaar lijken
Normale AH, iig groter dan ik verwacht had. Groter dan die op de Groenestraat dusquote:Op donderdag 11 september 2008 14:13 schreef swarmahoer het volgende:
wat is het voor winkel de nieuwe ah? angezien ik al sinds de opening niet op stage geweest ben kan ik er moeilijk langsgaan
Oude postkantoorquote:Op donderdag 11 september 2008 14:19 schreef LastRequest het volgende:
Ik sta offline dus weet het niet. Waar zit nieuwe ah?
ik denk ook wel eens.. en dan gaat t foutquote:Op donderdag 11 september 2008 14:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Denk dat die in de stad dichterbij is voor LR
Inderdaad het is een kantongerechtquote:Op donderdag 11 september 2008 14:26 schreef swarmahoer het volgende:
rechtbank is onzin die hebben we niet in nijmegengewoon vanuit ovum (
) oranjesingel richting kk plein lopen en dan thv de wedren rechtsaf gaan dan loop je er langs aan je rechterkant
Ik praatte alleen jou naquote:Op donderdag 11 september 2008 14:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Inderdaad het is een kantongerecht
goed plan ff mn vriendinnetje opbellenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar goed ik ben er weg van, even socializen op de uni, daarna hoorcollege economie![]()
En daarna gezellig eten met vriendinnetjes
goed ideequote:Op donderdag 11 september 2008 14:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
goed plan ff mn vriendinnetje opbellen
zolang ze niet 4 maanden zwanger lijktquote:Op donderdag 11 september 2008 15:19 schreef swarmahoer het volgende:
buik inhouden
Hoe onverwachts!quote:Op donderdag 11 september 2008 15:01 schreef swarmahoer het volgende:
Slachtoffers schietpartij A73 afkomstig uit Oss
Ik weet niet hoor, maar je vloeroppervlak blijft gewoon hetzelfde?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Damn wat een ruimte ineens in de badkamer, met zon dakraam erin
Regen?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik wil de hele tijd krentenbollen gaan halen maar 't regent.
me likequote:Op donderdag 11 september 2008 15:17 schreef Cocktailprikker het volgende:uit het breezertopic
![]()
[ afbeelding ]
Ze waren lekkerquote:Op donderdag 11 september 2008 15:58 schreef Mikkie het volgende:
Regen?! Hier staat de zon stralend hoog aan de hemel.
dudequote:
Er zit wel een kantongerecht in Nijmegen, dat valt onder de rechtbank te Arnhem. Dusquote:Op donderdag 11 september 2008 14:26 schreef swarmahoer het volgende:
rechtbank is onzin die hebben we niet in nijmegengewoon vanuit ovum (
) oranjesingel richting kk plein lopen en dan thv de wedren rechtsaf gaan dan loop je er langs aan je rechterkant
Jailbait alert!quote:Op donderdag 11 september 2008 15:17 schreef Cocktailprikker het volgende:uit het breezertopic
![]()
[ afbeelding ]
Mijn fotoboek is geen photoshopquote:Op donderdag 11 september 2008 16:12 schreef swarmahoer het volgende:
we hebben jou nog nooit gezien dus kunnen we niet over oordelen
Hij is inderdaad wel een beetje pindaquote:Op donderdag 11 september 2008 16:12 schreef swarmahoer het volgende:
we hebben jou nog nooit gezien dus kunnen we niet over oordelen
owja zie tquote:Op donderdag 11 september 2008 16:13 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Mijn fotoboek is geen photoshop
?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:30 schreef LastRequest het volgende:
Trouwens Mik ik heb het doorgegeven aan die vriendin van je gisteren.. en die keek me echt superraar aan![]()
Dus ik zo: ja eh ik geef het ook maar door. Zij: nouja zeg maar dat ik het niet geloof.
Hahaquote:Op donderdag 11 september 2008 16:30 schreef LastRequest het volgende:
Trouwens Mik ik heb het doorgegeven aan die vriendin van je gisteren.. en die keek me echt superraar aan![]()
Dus ik zo: ja eh ik geef het ook maar door. Zij: nouja zeg maar dat ik het niet geloof.
Klopt, jij en iedereen behalve LR en Yashi. En dat houden we zoquote:
Ja, nou wil ik het ook weten.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, jij en iedereen behalve LR en Yashi. En dat houden we zo.
Ohquote:Op donderdag 11 september 2008 16:39 schreef LastRequest het volgende:
Tis niet zo interessant TheVotary
Maar ze keek helemaal niet interessant hoor Mike, ze keek letterlijk zo:
Zeg, dat was ons geheimquote:Op donderdag 11 september 2008 16:40 schreef swarmahoer het volgende:
ging t over toen mikkie met die andere jongen had gezoend
Whehe. Reageerde ze apart of vond je d'r sowieso apart?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:42 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik weet niet misschien begreep ze gewoon niet dat ik je kende ofzo haha, beetje apart was ze.
Jammer voor je! Volgende keer beter, jongeman!quote:Op donderdag 11 september 2008 17:22 schreef IrishBastard het volgende:
Bah, gezakt
Totaal terecht overigens, reed echt zwaar kut (stoplichten over het hoofd zien enzo). Volgende keer maar valium slikken ofzo, was echt te stressed out
Ik had mijn auto rbw pas de 3x gehaald!quote:
Jupquote:Op donderdag 11 september 2008 16:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Er zit wel een kantongerecht in Nijmegen, dat valt onder de rechtbank te Arnhem. Dus. Maar dat had Yashi met d'r advocatenopleiding vast ook al gezegd
.
Ah kut man! Naja, niks meer aan te doen nu. Volgende keer beterquote:Op donderdag 11 september 2008 17:22 schreef IrishBastard het volgende:
Bah, gezakt
Totaal terecht overigens, reed echt zwaar kut (stoplichten over het hoofd zien enzo). Volgende keer maar valium slikken ofzo, was echt te stressed out
quote:Op donderdag 11 september 2008 18:12 schreef swarmahoer het volgende:
je hebt t recht om t te posten want het is al één keer gevraagd en dat is al precies één keer meer vraag om jou filmpje dan om al die andere kutyoutubjes van yasha bij elkaar!!
quote:Op donderdag 11 september 2008 18:12 schreef swarmahoer het volgende:
je hebt t recht om t te posten want het is al één keer gevraagd en dat is al precies één keer meer vraag om jou filmpje dan om al die andere kutyoutubjes van yasha bij elkaar!!
Ik denk dat we hier voor schnitzels met champignons en ui gaan. Althans, daar heb ik zin in.quote:
Het zit echt diep of nietquote:Op donderdag 11 september 2008 18:12 schreef swarmahoer het volgende:
Wanneer is die meet dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:48 schreef swarmahoer het volgende:
dupje ik dacht telkens als ik nu reageer lees je het tog niet want ik was telkens te laatweet ook niet meer precies wat ik wilde zeggen maar fijn dat je t zo naar je zin hebt op stage enzo
en of je naar de meet komt
Die moet nog gepland wordenquote:Op donderdag 11 september 2008 21:16 schreef Dupje het volgende:
[..]
Wanneer is die meet dan?
En ik lees grote gedeeltes terug, dus ik lees t toch wel
Ja ik! en het ziet er wel tof uit, het tweede filmpje niet gekeken dat laadt te sloomquote:Op donderdag 11 september 2008 21:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
heeft er uberhaupt al iemand gekeken ?![]()
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja ik! en het ziet er wel tof uit, het tweede filmpje niet gekeken dat laadt te sloom
Maar vind je het niet doodeng dan zo schuin door die bochtenwat als er een auto aan de andere kant komt
Ik vond het er iig eng uit zien haha
Zie je ik kan wél lief zijn
Ik heb gewoon tijden van 09:00 tot 17:00, maar het is in Venray, dus moet ook nog reizen. En zoals vandaag rijdt de trein niet altijd, omdat het die stomme Veolia boemel trein is. Dusja, dan kom je wel laat thuis. En een dagje ook in Venlo, en dan is de reistijd dus nog langer...quote:Op donderdag 11 september 2008 21:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zeg Dupje, is echt élke dag tot half ? niet es een keer wat vroeger klaar?
Nee, maar rij soms mee met mn stagebegeleiderquote:Op donderdag 11 september 2008 21:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm dat is klote ja, best eindje weg met het OV. En zeker met Veolia vrachtwagensHeb het met de auto vaak moeten rijden voor men werk, dan is het nog best te doen. Maar dat is voor jou geen optie dus
Weet ik niet, komt door het vroeg opstaan denk ikquote:
En dan rijden ze langs een bermbom, kunnen niet meer werken en krijgen een minimaal potje om van te leven, maar ziekenhuiskosten moeten ze wel zelf dokkenquote:Op donderdag 11 september 2008 22:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hypocrieten zooi in amerika, die fahrenheit 9/11 maakt wel indruk..
Gaan ze aan de congresleden vragen of ze hun kinderen ook naar irak willen sturen, iedereen loopt weg.. maar de armen die lijden onder the system zeg maar, gaan wel vechten voor hun land..
Hell yeah biatch!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
En witte pepernoten, die choco dingen?
De wereld is zo krom....quote:Op donderdag 11 september 2008 22:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ja dat wist ik al wel dat het zo was, maar ik moest het even kwijt
Het nut daarvan ontgaat me ff.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
damn ook zo erg, op animal planet, het vangen van haaien, vinnen er af snijden en terug gooien in de oceaan
Vinnensoep enz, "medicinale " doeleinden, statusverhogende diners, etc, zeer gebruikelijk in Aziequote:Op donderdag 11 september 2008 23:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het nut daarvan ontgaat me ff.
Hufters.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
damn ook zo erg, op animal planet, het vangen van haaien, vinnen er af snijden en terug gooien in de oceaan
Welk netquote:Op donderdag 11 september 2008 23:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gatver ik moet zowat kotsen, haai word aan boord getrokken met een haak, half onthoofd, intussen ontdaan van zijn vinnen en teruggesmeten![]()
![]()
![]()
Ik wist al langer dat het gebeurd, maar mén... wat kunnen mensen toch een barbaren zijn
Wat een leven heb je ook Yash.quote:
Jeejquote:Op donderdag 11 september 2008 23:51 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben blij, want heb eindelijk die route gehaald die me niet lukte telkens
Dan ga je toch gewoon tof rondlopen met je oortjes inquote:Op donderdag 11 september 2008 23:51 schreef swarmahoer het volgende:
tevens heb ik een probleem, want ik wil graag bierdrinken in de stad, maar ik ken niemanden morgen moet ik weer naar stage toe
ja maar t was met een bocht enzo best klote om je evenwicht te houden maar gelukkig had ik net nog wat kracht in mn armen over om me op te trekkenquote:
Whahahaquote:Op donderdag 11 september 2008 23:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja maar t was met een bocht enzo best klote om je evenwicht te houden maar gelukkig had ik net nog wat kracht in mn armen over om me op te trekkenaftrekken word niks meer zo
heb denk ik wel weer spierpijn morgen
Inderdaad was ook een leuk idee, moblo kent ze, die moet ff lobyen..quote:Op donderdag 11 september 2008 23:59 schreef swarmahoer het volgende:
paintbal tegen ernhemmers vind ik ook nog steeds n leuk ideerelmof voor zn ballen schieten
Ik had Swine nog gezien bij VBquote:Op donderdag 11 september 2008 23:58 schreef swarmahoer het volgende:
k ga maandag weer klimmen gok ikswine maar eens meesleuren, vind ie ook wel leuk weet ik toevallig
ach hardstikke lachequote:
maar ik ben n beetje klein dus moet soms springen om erbij te komenquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Whahahaje moet ook klimmen met je benen en niet met je armen toch
ja maandag dus niet dan gaat ie mee klimmenquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik had Swine nog gezien bij VBMaarja dat is niet meer dan logisch eigenlijk..
we zetten de joker in dusquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Inderdaad was ook een leuk idee, moblo kent ze, die moet ff lobyen..
gaat perfect lukken tochquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
We moeten nog wel 70 posts ofzo
Nou met mijn talent voor alles niet goed kunnen denk ik niet dat ik het ooit leerquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ach hardstikke lacheleer je vanzelf
Dat probleem zou ik dan dus ook hebbenquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar ik ben n beetje klein dus moet soms springen om erbij te komenen dan moet je jezelf met je armen omhoog trekken he
Mja dat kan ik niet controleren want denk niet dat ik maandag bij VB benquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja maandag dus niet dan gaat ie mee klimmen
Een wattes?quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:11 schreef swarmahoer het volgende:
k moet alleen nog zon pofzakje kopen, toch wel handig voor mn zweethandjes op 20 meter hoogte
Was je anders van plan thuis aan je opdracht te werken of watquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:12 schreef swarmahoer het volgende:
miss dat ik morgen maar op stage verder ga aan mn opdracht, zit ik toch in de stadhoop alleen dat het mooi weer blijft :S maarja pak de bus wel eens
quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:14 schreef swarmahoer het volgende:
k ree trouwens over de a73 net , word ik ingehaald door een mercedes, kijk ik op mn eigen teller, denk ik tering die gaat hardgelukkig geen kogels gevangen
Dus je gaat eerst vragen wat voor bier er is en dan beslissen of je bobtquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:12 schreef swarmahoer het volgende:
morgenavond nog n verjaardag trouwensmn zusje vroeg of k wilde bobben naja ze hadden heineken dus dan bob ik wel
das zon zakje met magnesiumbrok erin, tegen t zweten van je handenquote:
naja was wel n optie geweest maar als ik alsnog naar de stad moet, kan k ff wat contracten nog opspittenquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Was je anders van plan thuis aan je opdracht te werken of wat
ja duhquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dus je gaat eerst vragen wat voor bier er is en dan beslissen of je bobt
iddquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Fok is trouwens soms weer rete sloomLaadt ie wel de achtergrond in maar de rest niet
Je moet wel ff de tijd nemen om em te kijken anders volg je maar de helftquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:24 schreef swarmahoer het volgende:
k heb boondock saints opgenomen gister is t wat om te kijken of is die niet leuk
Ah oke.. das opzich wel handig jaquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das zon zakje met magnesiumbrok erin, tegen t zweten van je handen
Ah koessiequote:Op vrijdag 12 september 2008 00:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
iddnet zo vervelend als mensen die niet terug smssen
Ook handig, stel je voor doe je nog iets nuttigs op stage ookquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
naja was wel n optie geweest maar als ik alsnog naar de stad moet, kan k ff wat contracten nog opspitten
dan laat ik m lekker voor de volgende keer staanquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je moet wel ff de tijd nemen om em te kijken anders volg je maar de helft
nu nog iets tegen het verzuren van je spierenquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah oke.. das opzich wel handig ja
ik doe altijd nuttige dingenquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ook handig, stel je voor doe je nog iets nuttigs op stage ook
quitterquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb geen zin meer in dit spelletje
Daar weten wielrenners und so wel raad meequote:Op vrijdag 12 september 2008 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nu nog iets tegen het verzuren van je spieren
Dat heb ik nu al weken met crank.. Morgen toch maar kijkenquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan laat ik m lekker voor de volgende keer staanga zo toch maar slapen denk ik
en wat willen ze dan doenquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:37 schreef LastRequest het volgende:
En dat mag dus niet, als je namelijk niet mee ging stappen in Utrecht mocht je ook absoluut Nijmegen niet in.. en het IC heeft een kroegentocht vanavond dus ze zouden er toch wel achterkomen.. jammerjammer.
hoe komt je aan het achter de komma getalquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:35 schreef LastRequest het volgende:
Oja en m'n rug is weer naar de klote.. mocht gelukkig wel het laatste uur op een stoel zitten.
Sta trouwens nu op -5,24 kudo's voor de geinteresseerden
maar das geen legale manier volgends mijquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Daar weten wielrenners und so wel raad mee
nouja t heeft ons naar 200 gebrachtquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Fokken is inderdaad heel nuttig
Boondock Saints is briljant! Gave filmquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:24 schreef swarmahoer het volgende:
k heb boondock saints opgenomen gister is t wat om te kijken of is die niet leuk
Secretaris, maar ook goedquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:39 schreef LastRequest het volgende:
FUCK wat doet m'n rug pijn.
Mik die vriendin van je heeft trouwens bestuursambities heeft ze vandaag verteld
Zij ging ook niet mee stappen
En ze hebben wel om de naam Postelein gelachen toen ze zei dat ze daar notaris was haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |