owja zie tquote:Op donderdag 11 september 2008 16:13 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Mijn fotoboek is geen photoshop
?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:30 schreef LastRequest het volgende:
Trouwens Mik ik heb het doorgegeven aan die vriendin van je gisteren.. en die keek me echt superraar aan![]()
Dus ik zo: ja eh ik geef het ook maar door. Zij: nouja zeg maar dat ik het niet geloof.
Hahaquote:Op donderdag 11 september 2008 16:30 schreef LastRequest het volgende:
Trouwens Mik ik heb het doorgegeven aan die vriendin van je gisteren.. en die keek me echt superraar aan![]()
Dus ik zo: ja eh ik geef het ook maar door. Zij: nouja zeg maar dat ik het niet geloof.
Klopt, jij en iedereen behalve LR en Yashi. En dat houden we zoquote:
Ja, nou wil ik het ook weten.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, jij en iedereen behalve LR en Yashi. En dat houden we zo.
Ohquote:Op donderdag 11 september 2008 16:39 schreef LastRequest het volgende:
Tis niet zo interessant TheVotary
Maar ze keek helemaal niet interessant hoor Mike, ze keek letterlijk zo:
Zeg, dat was ons geheimquote:Op donderdag 11 september 2008 16:40 schreef swarmahoer het volgende:
ging t over toen mikkie met die andere jongen had gezoend
Whehe. Reageerde ze apart of vond je d'r sowieso apart?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:42 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik weet niet misschien begreep ze gewoon niet dat ik je kende ofzo haha, beetje apart was ze.
Jammer voor je! Volgende keer beter, jongeman!quote:Op donderdag 11 september 2008 17:22 schreef IrishBastard het volgende:
Bah, gezakt
Totaal terecht overigens, reed echt zwaar kut (stoplichten over het hoofd zien enzo). Volgende keer maar valium slikken ofzo, was echt te stressed out
Ik had mijn auto rbw pas de 3x gehaald!quote:
Jupquote:Op donderdag 11 september 2008 16:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Er zit wel een kantongerecht in Nijmegen, dat valt onder de rechtbank te Arnhem. Dus. Maar dat had Yashi met d'r advocatenopleiding vast ook al gezegd
.
Ah kut man! Naja, niks meer aan te doen nu. Volgende keer beterquote:Op donderdag 11 september 2008 17:22 schreef IrishBastard het volgende:
Bah, gezakt
Totaal terecht overigens, reed echt zwaar kut (stoplichten over het hoofd zien enzo). Volgende keer maar valium slikken ofzo, was echt te stressed out
quote:Op donderdag 11 september 2008 18:12 schreef swarmahoer het volgende:
je hebt t recht om t te posten want het is al één keer gevraagd en dat is al precies één keer meer vraag om jou filmpje dan om al die andere kutyoutubjes van yasha bij elkaar!!
quote:Op donderdag 11 september 2008 18:12 schreef swarmahoer het volgende:
je hebt t recht om t te posten want het is al één keer gevraagd en dat is al precies één keer meer vraag om jou filmpje dan om al die andere kutyoutubjes van yasha bij elkaar!!
Ik denk dat we hier voor schnitzels met champignons en ui gaan. Althans, daar heb ik zin in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |