Normale AH, iig groter dan ik verwacht had. Groter dan die op de Groenestraat dusquote:Op donderdag 11 september 2008 14:13 schreef swarmahoer het volgende:
wat is het voor winkel de nieuwe ah? angezien ik al sinds de opening niet op stage geweest ben kan ik er moeilijk langsgaan
Oude postkantoorquote:Op donderdag 11 september 2008 14:19 schreef LastRequest het volgende:
Ik sta offline dus weet het niet. Waar zit nieuwe ah?
ik denk ook wel eens.. en dan gaat t foutquote:Op donderdag 11 september 2008 14:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Denk dat die in de stad dichterbij is voor LR
Inderdaad het is een kantongerechtquote:Op donderdag 11 september 2008 14:26 schreef swarmahoer het volgende:
rechtbank is onzin die hebben we niet in nijmegengewoon vanuit ovum (
) oranjesingel richting kk plein lopen en dan thv de wedren rechtsaf gaan dan loop je er langs aan je rechterkant
Ik praatte alleen jou naquote:Op donderdag 11 september 2008 14:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Inderdaad het is een kantongerecht
goed plan ff mn vriendinnetje opbellenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar goed ik ben er weg van, even socializen op de uni, daarna hoorcollege economie![]()
En daarna gezellig eten met vriendinnetjes
goed ideequote:Op donderdag 11 september 2008 14:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
goed plan ff mn vriendinnetje opbellen
zolang ze niet 4 maanden zwanger lijktquote:Op donderdag 11 september 2008 15:19 schreef swarmahoer het volgende:
buik inhouden
Hoe onverwachts!quote:Op donderdag 11 september 2008 15:01 schreef swarmahoer het volgende:
Slachtoffers schietpartij A73 afkomstig uit Oss
Ik weet niet hoor, maar je vloeroppervlak blijft gewoon hetzelfde?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Damn wat een ruimte ineens in de badkamer, met zon dakraam erin
Regen?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik wil de hele tijd krentenbollen gaan halen maar 't regent.
me likequote:Op donderdag 11 september 2008 15:17 schreef Cocktailprikker het volgende:uit het breezertopic
![]()
[ afbeelding ]
Ze waren lekkerquote:Op donderdag 11 september 2008 15:58 schreef Mikkie het volgende:
Regen?! Hier staat de zon stralend hoog aan de hemel.
dudequote:
Er zit wel een kantongerecht in Nijmegen, dat valt onder de rechtbank te Arnhem. Dusquote:Op donderdag 11 september 2008 14:26 schreef swarmahoer het volgende:
rechtbank is onzin die hebben we niet in nijmegengewoon vanuit ovum (
) oranjesingel richting kk plein lopen en dan thv de wedren rechtsaf gaan dan loop je er langs aan je rechterkant
Jailbait alert!quote:Op donderdag 11 september 2008 15:17 schreef Cocktailprikker het volgende:uit het breezertopic
![]()
[ afbeelding ]
Mijn fotoboek is geen photoshopquote:Op donderdag 11 september 2008 16:12 schreef swarmahoer het volgende:
we hebben jou nog nooit gezien dus kunnen we niet over oordelen
Hij is inderdaad wel een beetje pindaquote:Op donderdag 11 september 2008 16:12 schreef swarmahoer het volgende:
we hebben jou nog nooit gezien dus kunnen we niet over oordelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |