'bochten jagen'quote:Op donderdag 11 september 2008 13:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik denk gewoon weer bochten jagen in Overasselt, rotonde aan de Nieuweweg voor KD, en dat was het wel weer
Er zit meer leven in dan in jouw grappen!quote:Op donderdag 11 september 2008 13:57 schreef HostiMeister het volgende:
Ga in het Goffert hangen, hier is het dood.
Hosti pesten is zo #198quote:Op donderdag 11 september 2008 13:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Er zit meer leven in dan in jouw grappen!
Zal het niet meer doen! Ik was bezig met het verplaatsen naar de tuin! Ik zal het niet meer doen!quote:Op donderdag 11 september 2008 14:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hosti pesten is zo #198.
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hosti pesten is zo #198.
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'bochten jagen'
sjoer
nou nee
ik ga sportenzo maar eens op de trapfiets richting gymnasion
had je beter het getypte kunnen wissen en dit gelijk kunnen typenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:05 schreef HostiMeister het volgende:
Ach ik was al een reply aan het tikken, maar ik bedacht me ineens zo, zelfs ik moet mijn grenzen kennen, dus ik klikte netjes op 'Back' in mijn browser
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is er al iemand buiten geweest in Nijmegen?
in de tuin, heerlijkquote:Op donderdag 11 september 2008 14:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Goed punt.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
had je beter het getypte kunnen wissen en dit gelijk kunnen typen
Daar heb ik hier ook last van!quote:Op donderdag 11 september 2008 14:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
in de tuin, heerlijkalleen ik weet nog steeds niet wat er t best helpt tegen het spiegelen van mn laptop
Oke dus ik kan een truitje met korte mouwen aanquote:Op donderdag 11 september 2008 14:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
in de tuin, heerlijkalleen ik weet nog steeds niet wat er t best helpt tegen het spiegelen van mn laptop
dat kan altijd natuurlijk, je kan ook een skipak aandoenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Oke dus ik kan een truitje met korte mouwen aan
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tjonge, hoe zou de niewe ah toch zijn? Misschien net zo saai/suf/spannend als de andere tig vestigingen die allemaal op elkaar lijkenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:13 schreef swarmahoer het volgende:
wat is het voor winkel de nieuwe ah? angezien ik al sinds de opening niet op stage geweest ben kan ik er moeilijk langsgaan
nee want deze zou op studenten gericht zijnquote:Op donderdag 11 september 2008 14:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tjonge, hoe zou de niewe ah toch zijn? Misschien net zo saai/suf/spannend als de andere tig vestigingen die allemaal op elkaar lijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |