naja was wel n optie geweest maar als ik alsnog naar de stad moet, kan k ff wat contracten nog opspittenquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Was je anders van plan thuis aan je opdracht te werken of wat
ja duhquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dus je gaat eerst vragen wat voor bier er is en dan beslissen of je bobt
iddquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Fok is trouwens soms weer rete sloomLaadt ie wel de achtergrond in maar de rest niet
Je moet wel ff de tijd nemen om em te kijken anders volg je maar de helftquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:24 schreef swarmahoer het volgende:
k heb boondock saints opgenomen gister is t wat om te kijken of is die niet leuk
Ah oke.. das opzich wel handig jaquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das zon zakje met magnesiumbrok erin, tegen t zweten van je handen
Ah koessiequote:Op vrijdag 12 september 2008 00:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
iddnet zo vervelend als mensen die niet terug smssen
Ook handig, stel je voor doe je nog iets nuttigs op stage ookquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
naja was wel n optie geweest maar als ik alsnog naar de stad moet, kan k ff wat contracten nog opspitten
dan laat ik m lekker voor de volgende keer staanquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je moet wel ff de tijd nemen om em te kijken anders volg je maar de helft
nu nog iets tegen het verzuren van je spierenquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah oke.. das opzich wel handig ja
ik doe altijd nuttige dingenquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ook handig, stel je voor doe je nog iets nuttigs op stage ook
quitterquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb geen zin meer in dit spelletje
Daar weten wielrenners und so wel raad meequote:Op vrijdag 12 september 2008 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nu nog iets tegen het verzuren van je spieren
Dat heb ik nu al weken met crank.. Morgen toch maar kijkenquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan laat ik m lekker voor de volgende keer staanga zo toch maar slapen denk ik
en wat willen ze dan doenquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:37 schreef LastRequest het volgende:
En dat mag dus niet, als je namelijk niet mee ging stappen in Utrecht mocht je ook absoluut Nijmegen niet in.. en het IC heeft een kroegentocht vanavond dus ze zouden er toch wel achterkomen.. jammerjammer.
hoe komt je aan het achter de komma getalquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:35 schreef LastRequest het volgende:
Oja en m'n rug is weer naar de klote.. mocht gelukkig wel het laatste uur op een stoel zitten.
Sta trouwens nu op -5,24 kudo's voor de geinteresseerden
maar das geen legale manier volgends mijquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Daar weten wielrenners und so wel raad mee
nouja t heeft ons naar 200 gebrachtquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Fokken is inderdaad heel nuttig
Boondock Saints is briljant! Gave filmquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:24 schreef swarmahoer het volgende:
k heb boondock saints opgenomen gister is t wat om te kijken of is die niet leuk
Secretaris, maar ook goedquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:39 schreef LastRequest het volgende:
FUCK wat doet m'n rug pijn.
Mik die vriendin van je heeft trouwens bestuursambities heeft ze vandaag verteld
Zij ging ook niet mee stappen
En ze hebben wel om de naam Postelein gelachen toen ze zei dat ze daar notaris was haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |