Valt eigenlijk ook wel weer mee. Barbara en Michiel draaien ST-bands en verder hoor je ze eigenlijk alleen maar bij 3voor12. Daarbuiten zijn het uitzonderingen.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jups, en aan 3FM ligt het eigenlijk niet want die draaiden de muziek wel.
Is opzich wel weer jammerquote:Op woensdag 10 september 2008 22:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Valt eigenlijk ook wel weer mee. Barbara en Michiel draaien ST-bands en verder hoor je ze eigenlijk alleen maar bij 3voor12. Daarbuiten zijn het uitzonderingen.
Maar zet het af tegen hetgeen wat de andere zenders draaien dan is het nog best veel. Maar wat vaker kan inderdaad geen kwaad.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Valt eigenlijk ook wel weer mee. Barbara en Michiel draaien ST-bands en verder hoor je ze eigenlijk alleen maar bij 3voor12. Daarbuiten zijn het uitzonderingen.
Heb ze ook al opquote:Op woensdag 10 september 2008 22:49 schreef Againzender het volgende:
Topicje voor Michiel:
Nu al fokking pepernoten
Gewoon teruggeven.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb ze ook al op, werd in mijn handen gedrukt door pepernoot uitdeel miep van bolletje
die krijgt ze gewoon terug van mijquote:Op woensdag 10 september 2008 22:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb ze ook al op, werd in mijn handen gedrukt door pepernoot uitdeel miep van bolletje
had zo'n trek in iets zoetsquote:Op woensdag 10 september 2008 22:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
die krijgt ze gewoon terug van mij
Net zoals dat je je kind al moet opgeven voor kinderdagverblijf als het nog in de maak isquote:Op woensdag 10 september 2008 22:56 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij moet je gewoon al voordat je weet wat je gaat doen je inschrijven voor een kamer. Je kunt je altijd weer uitschrijven als je in een andere stad gaat studeren.
dan stuur ik ze in het vervolg naar jou opquote:Op woensdag 10 september 2008 22:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had zo'n trek in iets zoets
Er zijn altijd wel een paar steden waar je wel en niet heen zou willen en je weet meestal ook wel of je HBO of Universiteit wilt gaat doen.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Net zoals dat je je kind al moet opgeven voor kinderdagverblijf als het nog in de maak is
Mja, eigenlijk moet je je in de brugklas van de middelbare school al daarvoor inschrijven.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:56 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij moet je gewoon al voordat je weet wat je gaat doen je inschrijven voor een kamer. Je kunt je altijd weer uitschrijven als je in een andere stad gaat studeren.
Had het probleem ook niet, gewoon thuis blijven wonen tot afstuderenquote:Op woensdag 10 september 2008 23:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk moet je je in de brugklas van de middelbare school al daarvoor inschrijven.
* Sirolf blijft vooralsnog gewoon thuiswonen. Heb een goede busverbinding vanaf hier en meerdere routes die ik kan nemen in geval van verstoringen.
Was geen driebanden, ze spelen gewoon het spelletje dat ze op de reguliere clubavonden spelen. Oftewel m'n vader speelt libre (85 caramboles) en m'n broer(-tje) kader 57/2 (250 caramboles). Maar goed, was weer gezellig (altijd wel daar) en ze staan volgens mij allebei in de top 5, dus het blijft spannend.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wens ze succes bij het 3 banden toernooi
Elke rapper die een beetje met verschillende stijlen speelt (zonder er een parodie van te maken) heeft bij mij al een dik punt voor op al die 13-in-een-dozijn-repperts die alleen maar over Blingbling, Bitches en Ho's reppen.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:44 schreef Sersjee het volgende:
Everlast ken ik uiteraard wel, maar dit nummer had ik nog niet gehoord. Ligt aan de stemming van het moment of je dit heiligschennis of geweldig vindt, denk ik zo. Nu vind ik 'em in ieder geval leuk
Maar dat spreekt voor zich.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Elke rapper die een beetje met verschillende stijlen speelt (zonder er een parodie van te maken) heeft bij mij al een dik punt voor op al die 13-in-een-dozijn-repperts die alleen maar over Blingbling, Bitches en Ho's reppen.
Das er een voor Litton-Lanequote:Op donderdag 11 september 2008 00:10 schreef Sersjee het volgende:
Stenders' canon
Bindend stemadvies:The day before you came
Ik ga voor gimme gimme gimmequote:Op donderdag 11 september 2008 00:10 schreef Sersjee het volgende:
Stenders' canon
Bindend stemadvies:The day before you came
Dat was idd behoorlijk vaag...quote:Op donderdag 11 september 2008 00:19 schreef Marc63 het volgende:
Hier kan ik dus echt helemaal niets mee....
quote:Op donderdag 11 september 2008 00:37 schreef Marc63 het volgende:
Ik zoek mn bed maar eens op. Weltrusten
Het begint met een G denk ikquote:Op donderdag 11 september 2008 07:31 schreef Sirolf het volgende:
De grote vraag; Wie zal er vandaag een aanslag plegen op de goede muzieksmaak?
Ik zsl maar niet zo flauw zijn door te reageren met 'Gerard?'quote:Op donderdag 11 september 2008 08:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het begint met een G denk ik
je weet niet waar hij het tweede uur mee gaat beginnen natuurlijkquote:Op donderdag 11 september 2008 08:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zsl maar niet zo flauw zijn door te reageren met 'Gerard?'
Gmail bestaat alweer een aantal jaar hoor.quote:Op donderdag 11 september 2008 08:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!!
Gister druk geweest met stage! Daar kennisgemaakt met gmail en toen was ik verkocht, dus gister heel de avond bezig geweest om zelf een account aan te maken, iedereen te mailen dat ik een nieuw mail-adres heb, en alles over te zetten op msn... pffff!
Maar joepie! Ik heb gmail!
Sinds 2005 oidquote:Op donderdag 11 september 2008 08:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gmail bestaat alweer een aantal jaar hoor.
quote:Op donderdag 11 september 2008 08:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!!
Gister druk geweest met stage! Daar kennisgemaakt met gmail en toen was ik verkocht, dus gister heel de avond bezig geweest om zelf een account aan te maken, iedereen te mailen dat ik een nieuw mail-adres heb, en alles over te zetten op msn... pffff!
Maar joepie! Ik heb gmail!
Gezocht, en gevonden: Gmail van Googlequote:
Haha dat is wel een geinig verhaalquote:Op donderdag 11 september 2008 09:13 schreef Jannekje7 het volgende:
(mijn oom en tante heten Hans & Hanny, en die noemden wij als kind altijd Gans & Ganny, en daar moet ik steeds aan denken als ik jouw naam zie Hans)
(en wij noemden ze al Gans&Ganny vóór de reclame van de HansAnders)
ENJOY!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 11 september 2008 09:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Groeten vanuit een grijs maar nu droog Galway. Blijft toch een mooi land hier
. Zometeen de boot richting de Aran-eilanden
.
Tot later.
Owww, have fun!quote:Op donderdag 11 september 2008 09:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Groeten vanuit een grijs maar nu droog Galway. Blijft toch een mooi land hier
. Zometeen de boot richting de Aran-eilanden
.
Tot later.
Ingesmeerd met deet, ramen dicht, zonnewering ervoor EN DAN NOG last hebben van die duivelse ondingenquote:
Dat nummer is toch opnieuw uitgebracht? Ik ken het iig al vrij lang.quote:Op donderdag 11 september 2008 09:29 schreef Jannekje7 het volgende:
Socalled Mr Rock 'n Roll...
Vind t nu wel een leuk nummer, maar zouden ze t weer net zo dood gaan draaien als This is the Life?
Heb je ook al foto's gemaakt? Voor onze beeldvormingquote:Op donderdag 11 september 2008 09:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dank u, dank u.
Lang leve gratis hostel-wifi.
Reeds 400quote:Op donderdag 11 september 2008 09:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb je ook al foto's gemaakt? Voor onze beeldvorming.
Pics or it didn't happen!quote:Op donderdag 11 september 2008 09:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Reeds 400. Ds je kunt je wel een beeld vormen
.
Aight, later!quote:Op donderdag 11 september 2008 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, ben er weer vandoor.
Later.
Kan je toch mee postenquote:Op donderdag 11 september 2008 09:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dank u, dank u.
Lang leve gratis hostel-wifi.
360 kun je zo weggooienquote:Op donderdag 11 september 2008 09:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Reeds 400. Ds je kunt je wel een beeld vormen
.
met die hitsige clipquote:Op donderdag 11 september 2008 10:42 schreef Sersjee het volgende:E.G. Daily
![]()
*flashback naar Countdown*
hoe houden we het volquote:Op donderdag 11 september 2008 12:55 schreef -Hans- het volgende:
2 jaar lang de C & S-show
http://www.coenswijnenber(...)nder%20show%20jarig/
de luistercijfers dalen elke dag , net als met gielquote:Op donderdag 11 september 2008 13:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Door elke dag netjes om 16 uur klaar te zitten bij de radio om em uit te zetten
Ik vind de plaat ook niet zo sterk als violet hill, maar zo af en toe is Viva La Vida wel erg fijn om te horen.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Blijft vervelend, dat gehuil van die kerel.
Positief denken, Indian Summer, flip flops, you go girl.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Hm, zal ik mn teennagels wel of niet lakken?
Doen ! 't is immers zomer buiten.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Hm, zal ik mn teennagels wel of niet lakken?
Uit betrouwbare bron heb ik dat Lost! de volgende single van Coldplay gaat worden (voor het geval je het album kent).quote:Op donderdag 11 september 2008 16:30 schreef -Hans- het volgende:
Ik vind de plaat ook niet zo sterk als violet hill, maar zo af en toe is Viva La Vida wel erg fijn om te horen.
mis ik weer...quote:
Oud collega van mij werkt o.a. aan de IT infrastructuur bij het bedrijf van PdL. Paul loopt daar zelf ook rond, en schijnt een hele aardige baas te zijn. Alleen die fitness ruimte met glazen wand naar zijn kantoor klonk mij wat wazigquote:Op donderdag 11 september 2008 17:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Mèn, wat is die Paul de Leeuw irritant!
Als je een werknemer bent met radio aan dan heb je vaak altijd dezelfde zender aan staan.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:26 schreef Impry het volgende:
Die plaat wordt op dit moment ook helemaal kapot gedraaid... is zeker een goede plaat, maar denk dat ik hem over paar daagjes al weer zat ben.
Als je hooguit twee uur per dag radio luistert is dat niet erg, maar ik (en de meesten wel hier volgens mij) luister toch als snel zo'n 12/13/14 uur per dag radio en dan heb je het wel gehad.
Ik ben eigen baas en student, maar zap eigenlijk te weinig als ik het zo bekijkquote:Op donderdag 11 september 2008 18:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je een werknemer bent met radio aan dan heb je vaak altijd dezelfde zender aan staan.
Ik ben een nerd die lekker zapt tussen alle zenders. Dan valt het wel mee
.
Nee, een aantal 3FM DJ's draaide Mr. Rock And Roll al vóórdat er uberhaupt iets van Amy MacDonald gereleased was in Nederland.quote:Op donderdag 11 september 2008 09:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat nummer is toch opnieuw uitgebracht? Ik ken het iig al vrij lang.
Ik moet nog ergens een videoclip en een aantal nummers van hun hebben liggen die bij ons op de opleiding (Mediatechnologie) voor ze opgenomen zijn. Weet alleen zo snel even niet waar...quote:
Huu? Maar, maar, dat was niet de afspraak...quote:Op donderdag 11 september 2008 16:08 schreef Jannekje7 het volgende:
Zeg, wie gingen er allemaal mee de 30e naar Muijs??
Wijziging: DE LAATSTE UITZENDING IS OP VRIJDAG 26 SEPTEMBER!!
Met andere woorden, wie gaan er dan mee?
Die rapplaat die ze hebben gedaan was ook best geinig, Coen kon nog best rappen ook...quote:Op donderdag 11 september 2008 18:47 schreef Impry het volgende:
Lach m'n tranen wegGeweldig gedaan, zo mooi cliché palingsound + clip
Computer crasht spontaanquote:Op donderdag 11 september 2008 18:47 schreef Impry het volgende:
Lach m'n tranen wegGeweldig gedaan, zo mooi cliché palingsound + clip
Ken het album niet maar zal het even noteren dat Lost de nieuwe single is.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik dat Lost! de volgende single van Coldplay gaat worden (voor het geval je het album kent).
3 oktober, nog ff je plasje ophouden!quote:Op donderdag 11 september 2008 19:11 schreef Timo20 het volgende:
Viva La Vida![]()
![]()
Is nou morgen de aftrap van 90`s request of volgende week vrijdag?
Meestal hebben ze het er al de hele week over, dus dan zal het wel volgende week zijn. Vorig jaar was '90s Request pas in oktober.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:11 schreef Timo20 het volgende:
Viva La Vida![]()
![]()
Is nou morgen de aftrap van 90`s request of volgende week vrijdag?
Vind ik ook een beetje; de plaat blijft een beetje op 1, niet zo heel bijzonder level hangen.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:26 schreef Impry het volgende:
Die plaat wordt op dit moment ook helemaal kapot gedraaid... is zeker een goede plaat (behalve dat het hele liedje hetzelfde klinkt),
Hmmm... wat was er ook alweer met 3 oktober... kan er maar niet opkomen.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:15 schreef MichielV het volgende:
[..]
3 oktober, nog ff je plasje ophouden!
Ik heb vanmiddag de hele tijd niet op msn gekund. Nu eindelijk wel weer.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:17 schreef muisje-eliza het volgende:
jow ik ben thuis..... Een dagje cursus in Dordrecht is echt vet vermoeiend. Decursus zelf was wel leuk maar 3 uur treinen heen en 3 uur terug is wel veul :|
msn doet t weer niet trouwens....Ding zegt nu dat mijn NET.passport niet bestaat
Dan viert m'n vader z'n 65e verjaardag, alleen weet ie dat zelf nog nietquote:Op donderdag 11 september 2008 19:15 schreef MichielV het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:15 schreef MichielV het volgende:
[..]
oh ja, dan kan ik nog niet luisteren ookquote:Op donderdag 11 september 2008 19:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmmm... wat was er ook alweer met 3 oktober... kan er maar niet opkomen.
Oh ja, Coldplay in Ahoy
Vorig jaar op 3 oktober stonden we met een grote groep in de studio vanwege 2 jaar MetMichiel.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmmm... wat was er ook alweer met 3 oktober... kan er maar niet opkomen.
Oh ja, Coldplay in Ahoy
Of met Wes en Spice Girls.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
toch flauw
Had me al verheugd op een aflevering vol met happy hardcore
Hmmmm.. jammer als dat zo zou zijn. Ik had toch liever 42 als volgende single gezien. Lost! is wel een lekker uptempo nummer maar de tempowisselingen in 42 zijn echt heerlijk. Krijg er ’n beetje ‘n Radiohead-achtig gevoel bij als ik dat nummer hoor en dat bevalt me welquote:Op donderdag 11 september 2008 17:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik dat Lost! de volgende single van Coldplay gaat worden (voor het geval je het album kent).
Hij staat dan vast in 'n gebouw waar je mag roken en naast de cola-automaat "les te geven"quote:
Jeez..quote:Op donderdag 11 september 2008 19:29 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
![]()
![]()
dit was vanochtend bij Giel...hij moet maar eens snel ophouden met die ondermaatse kansloze nep-bandjes
![]()
![]()
![]()
![]()
Viel het jou ook al op? Jurgen was er zo te horen niet echt van gediend...quote:Op donderdag 11 september 2008 19:34 schreef muisje-eliza het volgende:
oh en Giel was gewoon TE bot tegen die nieuwslezer...heet ie ook alweer...Jurgen vd Berg?
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Viel het jou ook al op? Jurgen was er zo te horen niet echt van gediend...
Guano Apes
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hij staat dan vast in 'n gebouw waar je mag roken en naast de cola-automaat "les te geven"
Die in een plastic bekertje met 'n toefje slagroom?quote:Op donderdag 11 september 2008 19:33 schreef muisje-eliza het volgende:heeerlijk die cheap ass chocotoetjes
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Die in een plastic bekertje met 'n toefje slagroom?![]()
Hoorde het inderdaadquote:Op donderdag 11 september 2008 19:43 schreef Marc63 het volgende:
Hoor je het Hans? Michiel draait ook Mr. Love and the Stallions
Vanavond bij 3voor12Radio Live!
Hmm, wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 11 september 2008 19:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nouw ik vond Giel ronduit grof vanochtend en dan nog zo een stomme "band" (zo kan ik t geneens noemen) uitnodigen
Als dat programma van vanavond wat ik hier heb in de juiste volgorde staat, dan komen ze tussen 23 en 0. Tussen 22 en 23 komt The Girls. Ook een leuk bandje. Was genomineerd voor een Serious Talent Award, maar verloor van Jeremy's.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoorde het inderdaadGoede zaak want wat een leuke single !
![]()
vanavond zeker even luisteren..
quote:
Ah, dus het is maar goed dat ik (alweer) niet geluisterd heb naar Giel maar naar MP3FM?quote:Op donderdag 11 september 2008 19:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Giel vroeg aan Jurgen zn mening over die verzakte huizen in A'dam en Jurgen verteld dat ie het erg vind maar dat die mensen niet zo hysterisch moeten doen want er gebeuren ergere dingen in de wereld. Giel flipte helemaal en verbood Jurgen zn nieuwsbericht af te maken, hij moest maar ff op de gang staan ofzo want hij wou zn kop ff niet meer zien![]()
En dat nepbandje moet je ff op de vorige pagina kijken, die heb ik daar gepost, echt benedemaatse muziek wat je geneens muziek kon noemen
ooh dat zou wel mooi zijn want als het na 00:00 zou zijn dan is dat voor mij toch wat aan de late kant. We zullen het vanavond wel gaan horen.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als dat programma van vanavond wat ik hier heb in de juiste volgorde staat, dan komen ze tussen 23 en 0. Tussen 22 en 23 komt The Girls. Ook een leuk bandje. Was genomineerd voor een Serious Talent Award, maar verloor van Jeremy's.
Heavy shit he. Heb de 3 filmpjes die ik heb gelogd ademloos zitten kijken vanochtend en na afloop de rest van de opgenomen docu. Het doet me nog echt heel veel!quote:Op donderdag 11 september 2008 19:27 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren ook die docu gezien, erg goed. "Mooie" geluidsfragmentjes...
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:55 schreef MichielV het volgende:
[..]
Heavy shit he. Heb de 3 filmpjes die ik heb gelogd ademloos zitten kijken vanochtend en na afloop de rest van de opgenomen docu. Het doet me nog echt heel veel!
Die Giel toch..quote:Op donderdag 11 september 2008 19:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Giel vroeg aan Jurgen zn mening over die verzakte huizen in A'dam en Jurgen verteld dat ie het erg vind maar dat die mensen niet zo hysterisch moeten doen want er gebeuren ergere dingen in de wereld. Giel flipte helemaal en verbood Jurgen zn nieuwsbericht af te maken, hij moest maar ff op de gang staan ofzo want hij wou zn kop ff niet meer zien![]()
En dat nepbandje moet je ff op de vorige pagina kijken, die heb ik daar gepost, echt benedemaatse muziek wat je geneens muziek kon noemen
Bleek bij de firmware update is niet helemaal in orde te zijn mbt Shareonline....dat wilde maar niet werken! Maaaaaar tis opgelost! Met dank aan Michielquote:Op donderdag 11 september 2008 19:57 schreef Sirolf het volgende:
Maricha vraagt Michiel om hulp mbt. d'r telefoon (Nokia N95).
[ link | afbeelding ]
Je had gewoon bij een simpele SE K810i moeten blijvenquote:Op donderdag 11 september 2008 20:06 schreef Maricha het volgende:
[..]
Bleek bij de firmware update is niet helemaal in orde te zijn mbt Shareonline....dat wilde maar niet werken! Maaaaaar tis opgelost! Met dank aan Michiel
Meer info.quote:Aankomend weekend is het zo ver: de tweede editie van het KLIK! Amsterdam Animatie Festival zal drie dagen prominent aanwezig zijn in Filmtheater Kriterion, met een propvol, laagdrempelig animatieprogramma, uitbundige feestelijkheden en overvloedige randanimatie.
Graag zouden we jullie allemaal willen uitnodigen voor de Award Ceremony aanstaande zaterdag 13 september 2008 om 20:00PM. Waarna het vertonen van de winnende films het dak er spreekwoordelijk af zal vliegen met een vet feest waarbij VJ’s en DJ’s iedereen tot lang na de kinderbedtijd op de dansvloer zal gijzelen. Natuurlijk zal dit gepaard gaan met genoeg hapjes en drankjes
Voor de mensen die dezelfde avond feest en film willen combineren is het Pixar programma misschien een idee. Ook de open- en studentencompetities zijn zeker de moeite waard met tekenfilms die je naar alle waarschijnlijke zekerheid nooit meer te zien krijgt.
Zeker niet! De N95 is zoveel fijner!quote:Op donderdag 11 september 2008 20:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je had gewoon bij een simpele SE K810i moeten blijven
Laat ik em dan maar niet gaan uitproberen. Een abonnement met een N95 lijkt me veel duurder dan mn huidige abonnement.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:23 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zeker niet! De N95 is zoveel fijner!
Tsja, sorry, kan dr ook niks aan doen...quote:Op donderdag 11 september 2008 18:44 schreef Broekie het volgende:
[..]
Huu? Maar, maar, dat was niet de afspraak...
Hmm. Laat ik eerst maar even afwachten of LL wel kan op die datum, anders heb ik sowieso geen vervoer...
Ik weet niet wie er allemaal mee gaat! Dussuhm, nee, geen pm's verstuurd.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:21 schreef muisje-eliza het volgende:
@Janne....ik wou ff met je bespreken voor Muijs zn afscheidsfeestje op msn maar dat gaat dus niet, heb je iedereen al n pm gestuurd die meeging?
We moeten iig een spandoek makenquote:Op donderdag 11 september 2008 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh en ik heb nog geen kadootje voor Muijs
Denk dat het wel meevalt hoor! Hij is er tenslotte al een tijdje en je hebt nu ook de N95 8GB en de N96 komt er ook al weer aan (opvolger N95)quote:Op donderdag 11 september 2008 20:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Laat ik em dan maar niet gaan uitproberen. Een abonnement met een N95 lijkt me veel duurder dan mn huidige abonnement.
Zo ook maar weer 's wat requesten: een nummer dat 'ie al maanden niet meer gedraaid heeft.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:17 schreef borisz het volgende:
Michiel heeft mail. Al zal Maricha hem ook lezen denk ik.
Onderwerp Request.
Er schiet me zo snel niets te binnen..quote:Criptische Quizvraag
Deze dame gaat te keer
Mn abonnement loopt nog tot maart 2010, dus tegen die tijd kan ik misschien een N96 nemenquote:Op donderdag 11 september 2008 20:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt hoor! Hij is er tenslotte al een tijdje en je hebt nu ook de N95 8GB en de N96 komt er ook al weer aan (opvolger N95)
Orgineel is uit 1997 al is de plaat nog wel eens opnieuw uitgebracht.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zo ook maar weer 's wat requesten: een nummer dat 'ie al maanden niet meer gedraaid heeft.
En 3 dagen achter elkaar requesten is scheepsrecht toch..?![]()
[..]
Er schiet me zo snel niets te binnen..
howcome?quote:Op donderdag 11 september 2008 20:47 schreef Piles het volgende:
Oh ja, halllooo
Afkicken van 3FM de laatste dagen
sjielugquote:
Giel gaf later toe dat hij het puur deed om Jurgen een beetje te stangenquote:Op donderdag 11 september 2008 19:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Wat jij wilt natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ SG / BRM O+!!
Radioheadquote:Op donderdag 11 september 2008 20:58 schreef Krambo het volgende:
Ik heb ook maar weer eens een requestje de deur uitgedaan, Fake Plastic Trees van Radiohead
Euhmm, jij, Djurre, Litton, Broekie en WH (laatste nog onder voorbehoud) en ikquote:Op donderdag 11 september 2008 20:29 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik weet niet wie er allemaal mee gaat! Dussuhm, nee, geen pm's verstuurd.
ook goed, of No Surprises, Street Spirit, Jigsaw Falling into Place, allemaalquote:Op donderdag 11 september 2008 21:02 schreef toma het volgende:
[..]
Radiohead
hou niet zo van Fake Plastic Trees. Doe mij maar Creep, Just of Iron Lung.
Klinkt goedquote:Op donderdag 11 september 2008 21:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Euhmm, jij, Djurre, Litton, Broekie en WH (laatste nog onder voorbehoud) en ik
Djurre heb ik net gesmst, en Broekie heeft t hier gelese en Litton heeft t van jou, ik zal WH ook ff n pm sturen oke![]()
n spandoek is leuk!!! *Muijs voor t laatst in dit huis* ....zo-iets?
Helaas moeten missen.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
waar is Hans...zn pjanoo is dr weer
ik heb maar een BBQ plaat aangevraagdquote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Wat jij wilt natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., Die heb ik toch niet gemist?
Ofwel![]()
Die vind ik zooo lekker. Helemaal prima sjangsong![]()
Hoeveel heb jij er?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:04 schreef toma het volgende:
FOOOOOO FIGHTERSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!1!!11!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Net even, maar ze moet nog ff inburgeren denk ikquote:Op donderdag 11 september 2008 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
komt Brenda nog weleens kijken hier?
Hopelijk dat eindelijk een request van me gedraaid word. Request al een paar weken maar nog niks is gedraaidquote:Op donderdag 11 september 2008 21:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb maar een BBQ plaat aangevraagd
Met dank aan DiedjeeJ voor de inspiratiequote:Op donderdag 11 september 2008 21:28 schreef -Hans- het volgende:
Joost wat een goede request !!!!
Santogold
Hoe durven ze op de donderdagavondquote:Op donderdag 11 september 2008 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
grmbl collega aan de foon terwijl mn favo proggie nu begint
Nee dus..quote:Op donderdag 11 september 2008 21:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
, Die heb ik toch niet gemist?
Ofwel![]()
Die vind ik zooo lekker. Helemaal prima sjangsong
Hallo?!?! de lijn begint ineens heel erg te storen..... ! Hallo?! ben je er nog..? Ik bel je straks wel terug want de lijn is heel slecht. Zoiets dus.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
grmbl collega aan de foon terwijl mn favo proggie nu begint
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe durven ze op de donderdagavond
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:30 schreef Impry het volgende:
[..]
Met dank aan DiedjeeJ voor de inspiratieVond deze alleen leuker.
Beter dan tijdens de vrijdagavondquote:Op donderdag 11 september 2008 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
*blaaaaaaaaaaaaaaaablaaaaaaaaaaaaaaaaaablaaaah*
*kijkt*quote:Op donderdag 11 september 2008 21:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Net even, maar ze moet nog ff inburgeren denk ik
Mooie samenwerking zeg ! erg puike request.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:30 schreef Impry het volgende:
[..]
Met dank aan DiedjeeJ voor de inspiratieVond deze alleen leuker.
Ik kan helaas niet, maar misschien een andere keer.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo huisje is weer gepoetst voor de eerste 2 bezichtigingen van morgen
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo huisje is weer gepoetst voor de eerste 2 bezichtigingen van morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |