mis ik weer...quote:
Oud collega van mij werkt o.a. aan de IT infrastructuur bij het bedrijf van PdL. Paul loopt daar zelf ook rond, en schijnt een hele aardige baas te zijn. Alleen die fitness ruimte met glazen wand naar zijn kantoor klonk mij wat wazigquote:Op donderdag 11 september 2008 17:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Mèn, wat is die Paul de Leeuw irritant!
Als je een werknemer bent met radio aan dan heb je vaak altijd dezelfde zender aan staan.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:26 schreef Impry het volgende:
Die plaat wordt op dit moment ook helemaal kapot gedraaid... is zeker een goede plaat, maar denk dat ik hem over paar daagjes al weer zat ben.
Als je hooguit twee uur per dag radio luistert is dat niet erg, maar ik (en de meesten wel hier volgens mij) luister toch als snel zo'n 12/13/14 uur per dag radio en dan heb je het wel gehad.
Ik ben eigen baas en student, maar zap eigenlijk te weinig als ik het zo bekijkquote:Op donderdag 11 september 2008 18:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je een werknemer bent met radio aan dan heb je vaak altijd dezelfde zender aan staan.
Ik ben een nerd die lekker zapt tussen alle zenders. Dan valt het wel mee
.
Nee, een aantal 3FM DJ's draaide Mr. Rock And Roll al vóórdat er uberhaupt iets van Amy MacDonald gereleased was in Nederland.quote:Op donderdag 11 september 2008 09:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat nummer is toch opnieuw uitgebracht? Ik ken het iig al vrij lang.
Ik moet nog ergens een videoclip en een aantal nummers van hun hebben liggen die bij ons op de opleiding (Mediatechnologie) voor ze opgenomen zijn. Weet alleen zo snel even niet waar...quote:
Huu? Maar, maar, dat was niet de afspraak...quote:Op donderdag 11 september 2008 16:08 schreef Jannekje7 het volgende:
Zeg, wie gingen er allemaal mee de 30e naar Muijs??
Wijziging: DE LAATSTE UITZENDING IS OP VRIJDAG 26 SEPTEMBER!!
Met andere woorden, wie gaan er dan mee?
Die rapplaat die ze hebben gedaan was ook best geinig, Coen kon nog best rappen ook...quote:Op donderdag 11 september 2008 18:47 schreef Impry het volgende:
Lach m'n tranen wegGeweldig gedaan, zo mooi cliché palingsound + clip
Computer crasht spontaanquote:Op donderdag 11 september 2008 18:47 schreef Impry het volgende:
Lach m'n tranen wegGeweldig gedaan, zo mooi cliché palingsound + clip
Ken het album niet maar zal het even noteren dat Lost de nieuwe single is.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik dat Lost! de volgende single van Coldplay gaat worden (voor het geval je het album kent).
3 oktober, nog ff je plasje ophouden!quote:Op donderdag 11 september 2008 19:11 schreef Timo20 het volgende:
Viva La Vida![]()
![]()
Is nou morgen de aftrap van 90`s request of volgende week vrijdag?
Meestal hebben ze het er al de hele week over, dus dan zal het wel volgende week zijn. Vorig jaar was '90s Request pas in oktober.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:11 schreef Timo20 het volgende:
Viva La Vida![]()
![]()
Is nou morgen de aftrap van 90`s request of volgende week vrijdag?
Vind ik ook een beetje; de plaat blijft een beetje op 1, niet zo heel bijzonder level hangen.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:26 schreef Impry het volgende:
Die plaat wordt op dit moment ook helemaal kapot gedraaid... is zeker een goede plaat (behalve dat het hele liedje hetzelfde klinkt),
Hmmm... wat was er ook alweer met 3 oktober... kan er maar niet opkomen.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:15 schreef MichielV het volgende:
[..]
3 oktober, nog ff je plasje ophouden!
Ik heb vanmiddag de hele tijd niet op msn gekund. Nu eindelijk wel weer.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:17 schreef muisje-eliza het volgende:
jow ik ben thuis..... Een dagje cursus in Dordrecht is echt vet vermoeiend. Decursus zelf was wel leuk maar 3 uur treinen heen en 3 uur terug is wel veul :|
msn doet t weer niet trouwens....Ding zegt nu dat mijn NET.passport niet bestaat
Dan viert m'n vader z'n 65e verjaardag, alleen weet ie dat zelf nog nietquote:Op donderdag 11 september 2008 19:15 schreef MichielV het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:15 schreef MichielV het volgende:
[..]
oh ja, dan kan ik nog niet luisteren ookquote:Op donderdag 11 september 2008 19:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmmm... wat was er ook alweer met 3 oktober... kan er maar niet opkomen.
Oh ja, Coldplay in Ahoy
Vorig jaar op 3 oktober stonden we met een grote groep in de studio vanwege 2 jaar MetMichiel.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmmm... wat was er ook alweer met 3 oktober... kan er maar niet opkomen.
Oh ja, Coldplay in Ahoy
Of met Wes en Spice Girls.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
toch flauw
Had me al verheugd op een aflevering vol met happy hardcore
Hmmmm.. jammer als dat zo zou zijn. Ik had toch liever 42 als volgende single gezien. Lost! is wel een lekker uptempo nummer maar de tempowisselingen in 42 zijn echt heerlijk. Krijg er ’n beetje ‘n Radiohead-achtig gevoel bij als ik dat nummer hoor en dat bevalt me welquote:Op donderdag 11 september 2008 17:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik dat Lost! de volgende single van Coldplay gaat worden (voor het geval je het album kent).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |