met die hitsige clipquote:Op donderdag 11 september 2008 10:42 schreef Sersjee het volgende:E.G. Daily
![]()
*flashback naar Countdown*
hoe houden we het volquote:Op donderdag 11 september 2008 12:55 schreef -Hans- het volgende:
2 jaar lang de C & S-show
http://www.coenswijnenber(...)nder%20show%20jarig/
de luistercijfers dalen elke dag , net als met gielquote:Op donderdag 11 september 2008 13:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Door elke dag netjes om 16 uur klaar te zitten bij de radio om em uit te zetten
Ik vind de plaat ook niet zo sterk als violet hill, maar zo af en toe is Viva La Vida wel erg fijn om te horen.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Blijft vervelend, dat gehuil van die kerel.
Positief denken, Indian Summer, flip flops, you go girl.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Hm, zal ik mn teennagels wel of niet lakken?
Doen ! 't is immers zomer buiten.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Hm, zal ik mn teennagels wel of niet lakken?
Uit betrouwbare bron heb ik dat Lost! de volgende single van Coldplay gaat worden (voor het geval je het album kent).quote:Op donderdag 11 september 2008 16:30 schreef -Hans- het volgende:
Ik vind de plaat ook niet zo sterk als violet hill, maar zo af en toe is Viva La Vida wel erg fijn om te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |