Bleek bij de firmware update is niet helemaal in orde te zijn mbt Shareonline....dat wilde maar niet werken! Maaaaaar tis opgelost! Met dank aan Michielquote:Op donderdag 11 september 2008 19:57 schreef Sirolf het volgende:
Maricha vraagt Michiel om hulp mbt. d'r telefoon (Nokia N95).
[ link | afbeelding ]
Je had gewoon bij een simpele SE K810i moeten blijvenquote:Op donderdag 11 september 2008 20:06 schreef Maricha het volgende:
[..]
Bleek bij de firmware update is niet helemaal in orde te zijn mbt Shareonline....dat wilde maar niet werken! Maaaaaar tis opgelost! Met dank aan Michiel
Meer info.quote:Aankomend weekend is het zo ver: de tweede editie van het KLIK! Amsterdam Animatie Festival zal drie dagen prominent aanwezig zijn in Filmtheater Kriterion, met een propvol, laagdrempelig animatieprogramma, uitbundige feestelijkheden en overvloedige randanimatie.
Graag zouden we jullie allemaal willen uitnodigen voor de Award Ceremony aanstaande zaterdag 13 september 2008 om 20:00PM. Waarna het vertonen van de winnende films het dak er spreekwoordelijk af zal vliegen met een vet feest waarbij VJ’s en DJ’s iedereen tot lang na de kinderbedtijd op de dansvloer zal gijzelen. Natuurlijk zal dit gepaard gaan met genoeg hapjes en drankjes
Voor de mensen die dezelfde avond feest en film willen combineren is het Pixar programma misschien een idee. Ook de open- en studentencompetities zijn zeker de moeite waard met tekenfilms die je naar alle waarschijnlijke zekerheid nooit meer te zien krijgt.
Zeker niet! De N95 is zoveel fijner!quote:Op donderdag 11 september 2008 20:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je had gewoon bij een simpele SE K810i moeten blijven
Laat ik em dan maar niet gaan uitproberen. Een abonnement met een N95 lijkt me veel duurder dan mn huidige abonnement.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:23 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zeker niet! De N95 is zoveel fijner!
Tsja, sorry, kan dr ook niks aan doen...quote:Op donderdag 11 september 2008 18:44 schreef Broekie het volgende:
[..]
Huu? Maar, maar, dat was niet de afspraak...
Hmm. Laat ik eerst maar even afwachten of LL wel kan op die datum, anders heb ik sowieso geen vervoer...
Ik weet niet wie er allemaal mee gaat! Dussuhm, nee, geen pm's verstuurd.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:21 schreef muisje-eliza het volgende:
@Janne....ik wou ff met je bespreken voor Muijs zn afscheidsfeestje op msn maar dat gaat dus niet, heb je iedereen al n pm gestuurd die meeging?
We moeten iig een spandoek makenquote:Op donderdag 11 september 2008 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh en ik heb nog geen kadootje voor Muijs
Denk dat het wel meevalt hoor! Hij is er tenslotte al een tijdje en je hebt nu ook de N95 8GB en de N96 komt er ook al weer aan (opvolger N95)quote:Op donderdag 11 september 2008 20:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Laat ik em dan maar niet gaan uitproberen. Een abonnement met een N95 lijkt me veel duurder dan mn huidige abonnement.
Zo ook maar weer 's wat requesten: een nummer dat 'ie al maanden niet meer gedraaid heeft.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:17 schreef borisz het volgende:
Michiel heeft mail. Al zal Maricha hem ook lezen denk ik.
Onderwerp Request.
Er schiet me zo snel niets te binnen..quote:Criptische Quizvraag
Deze dame gaat te keer
Mn abonnement loopt nog tot maart 2010, dus tegen die tijd kan ik misschien een N96 nemenquote:Op donderdag 11 september 2008 20:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt hoor! Hij is er tenslotte al een tijdje en je hebt nu ook de N95 8GB en de N96 komt er ook al weer aan (opvolger N95)
Orgineel is uit 1997 al is de plaat nog wel eens opnieuw uitgebracht.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zo ook maar weer 's wat requesten: een nummer dat 'ie al maanden niet meer gedraaid heeft.
En 3 dagen achter elkaar requesten is scheepsrecht toch..?![]()
[..]
Er schiet me zo snel niets te binnen..
howcome?quote:Op donderdag 11 september 2008 20:47 schreef Piles het volgende:
Oh ja, halllooo
Afkicken van 3FM de laatste dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |