Het begint met een G denk ikquote:Op donderdag 11 september 2008 07:31 schreef Sirolf het volgende:
De grote vraag; Wie zal er vandaag een aanslag plegen op de goede muzieksmaak?
Ik zsl maar niet zo flauw zijn door te reageren met 'Gerard?'quote:Op donderdag 11 september 2008 08:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het begint met een G denk ik
je weet niet waar hij het tweede uur mee gaat beginnen natuurlijkquote:Op donderdag 11 september 2008 08:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zsl maar niet zo flauw zijn door te reageren met 'Gerard?'
Gmail bestaat alweer een aantal jaar hoor.quote:Op donderdag 11 september 2008 08:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!!
Gister druk geweest met stage! Daar kennisgemaakt met gmail en toen was ik verkocht, dus gister heel de avond bezig geweest om zelf een account aan te maken, iedereen te mailen dat ik een nieuw mail-adres heb, en alles over te zetten op msn... pffff!
Maar joepie! Ik heb gmail!
Sinds 2005 oidquote:Op donderdag 11 september 2008 08:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gmail bestaat alweer een aantal jaar hoor.
quote:Op donderdag 11 september 2008 08:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!!
Gister druk geweest met stage! Daar kennisgemaakt met gmail en toen was ik verkocht, dus gister heel de avond bezig geweest om zelf een account aan te maken, iedereen te mailen dat ik een nieuw mail-adres heb, en alles over te zetten op msn... pffff!
Maar joepie! Ik heb gmail!
Gezocht, en gevonden: Gmail van Googlequote:
Haha dat is wel een geinig verhaalquote:Op donderdag 11 september 2008 09:13 schreef Jannekje7 het volgende:
(mijn oom en tante heten Hans & Hanny, en die noemden wij als kind altijd Gans & Ganny, en daar moet ik steeds aan denken als ik jouw naam zie Hans)
(en wij noemden ze al Gans&Ganny vóór de reclame van de HansAnders)
ENJOY!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 11 september 2008 09:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Groeten vanuit een grijs maar nu droog Galway. Blijft toch een mooi land hier
. Zometeen de boot richting de Aran-eilanden
.
Tot later.
Owww, have fun!quote:Op donderdag 11 september 2008 09:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Groeten vanuit een grijs maar nu droog Galway. Blijft toch een mooi land hier
. Zometeen de boot richting de Aran-eilanden
.
Tot later.
Ingesmeerd met deet, ramen dicht, zonnewering ervoor EN DAN NOG last hebben van die duivelse ondingenquote:
Dat nummer is toch opnieuw uitgebracht? Ik ken het iig al vrij lang.quote:Op donderdag 11 september 2008 09:29 schreef Jannekje7 het volgende:
Socalled Mr Rock 'n Roll...
Vind t nu wel een leuk nummer, maar zouden ze t weer net zo dood gaan draaien als This is the Life?
Heb je ook al foto's gemaakt? Voor onze beeldvormingquote:Op donderdag 11 september 2008 09:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dank u, dank u.
Lang leve gratis hostel-wifi.
Reeds 400quote:Op donderdag 11 september 2008 09:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb je ook al foto's gemaakt? Voor onze beeldvorming.
Pics or it didn't happen!quote:Op donderdag 11 september 2008 09:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Reeds 400. Ds je kunt je wel een beeld vormen
.
Aight, later!quote:Op donderdag 11 september 2008 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, ben er weer vandoor.
Later.
Kan je toch mee postenquote:Op donderdag 11 september 2008 09:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dank u, dank u.
Lang leve gratis hostel-wifi.
360 kun je zo weggooienquote:Op donderdag 11 september 2008 09:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Reeds 400. Ds je kunt je wel een beeld vormen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |