sjielugquote:
Giel gaf later toe dat hij het puur deed om Jurgen een beetje te stangenquote:Op donderdag 11 september 2008 19:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Giel vroeg aan Jurgen zn mening over die verzakte huizen in A'dam en Jurgen verteld dat ie het erg vind maar dat die mensen niet zo hysterisch moeten doen want er gebeuren ergere dingen in de wereld. Giel flipte helemaal en verbood Jurgen zn nieuwsbericht af te maken, hij moest maar ff op de gang staan ofzo want hij wou zn kop ff niet meer zien![]()
En dat nepbandje moet je ff op de vorige pagina kijken, die heb ik daar gepost, echt benedemaatse muziek wat je geneens muziek kon noemen
Wat jij wilt natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ SG / BRM O+!!
Radioheadquote:Op donderdag 11 september 2008 20:58 schreef Krambo het volgende:
Ik heb ook maar weer eens een requestje de deur uitgedaan, Fake Plastic Trees van Radiohead
Euhmm, jij, Djurre, Litton, Broekie en WH (laatste nog onder voorbehoud) en ikquote:Op donderdag 11 september 2008 20:29 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik weet niet wie er allemaal mee gaat! Dussuhm, nee, geen pm's verstuurd.
ook goed, of No Surprises, Street Spirit, Jigsaw Falling into Place, allemaalquote:Op donderdag 11 september 2008 21:02 schreef toma het volgende:
[..]
Radiohead
hou niet zo van Fake Plastic Trees. Doe mij maar Creep, Just of Iron Lung.
Klinkt goedquote:Op donderdag 11 september 2008 21:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Euhmm, jij, Djurre, Litton, Broekie en WH (laatste nog onder voorbehoud) en ik
Djurre heb ik net gesmst, en Broekie heeft t hier gelese en Litton heeft t van jou, ik zal WH ook ff n pm sturen oke![]()
n spandoek is leuk!!! *Muijs voor t laatst in dit huis* ....zo-iets?
Helaas moeten missen.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
waar is Hans...zn pjanoo is dr weer
ik heb maar een BBQ plaat aangevraagdquote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Wat jij wilt natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., Die heb ik toch niet gemist?
Ofwel![]()
Die vind ik zooo lekker. Helemaal prima sjangsong![]()
Hoeveel heb jij er?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:04 schreef toma het volgende:
FOOOOOO FIGHTERSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!1!!11!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |