quote:Op woensdag 10 september 2008 22:02 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Heeft ie ook, daarom slaat hij haar ook niet. Denk dat simon zijn moeder minder leuk vind met vlagen
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dank voor de reacties op het bezoekje van de wvp, het zal hopelijk wat tips opleveren.
Van de ene kant vind ik het erg fijn dat er eens naar gekeken wordt, aan de andere kant voelt het voor mij ook als falen van mij als mama zijnde....
Maar vanavond was het weer flink bal hier, zodra papa thuis was begon ze te huilen, en wou ook niet eten, pas toen hij naar boven ging wou dametje eten....
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Hmm zou dat de oplossing zijn???
Lekker samen snot uitwisselen haha![]()
we doen gewoon een keer een mini-meet tussen ons in
Zo erg is het niet hoor!quote:Op woensdag 10 september 2008 22:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Simon slaat zijn mama
ik moest hier ook erg om lachen.quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:25 schreef PM-girl het volgende:
Dit wordt denk ik het laatste D-topic voor ons. Daarna over naar het P-topic!
Maak je er gauw een filmpje van? Dat willen we zien natuurlijk,quote:Op woensdag 10 september 2008 22:24 schreef RockabeIIa het volgende:
hahaha!
'Brent slaat zichzelf en roept erbij dat het erg veel pijn doet'
Hij roept niet hoor. Hij articuleert het woord PIJNNNNNNNNNNNNNNNNNN alsof ie mee doet aan het Nederlandsch Dictee Anno 1936
En ik denk dat Brent best een keer snotjes wil uitwisselen met Meike hoorIs ze gewend aan ander grut om haar heen trouwens?
Oke, hier kan ik heel wat cliche's op loslaten, maar Simon's not gonna like me als hij dit over een jaar of tien terugleestquote:Op donderdag 11 september 2008 21:45 schreef YPPY het volgende:
Het gaat niet om de lengte, maar wat je ermee doet. Dat leren jullie ze toch wel he?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:49 schreef Stiemie het volgende:
...
We leggen ons er ook gewoon bij neer en ze krijgt van ons wel altijd na het eten een klein toetje, dus ook als ze verder niet gegeten heeft. Verder proberen we er maar gewoon zo min mogelijk aandacht aan te besteden, al vind ik wel dat ze tijdens het eten gewoon bij ons aan tafel moet zitten, ongeacht of ze nou wel/niet eetTandjespijn lijkt voorbij want 's middags eet ze wel gewoon een boterham met korstjes en een cracker/biscuitje gaat er ook gewoon in.
Wat grappig, Jetske vergeet ook consequent de 3. En dat doet ze al heel lang, ik begrijp er niets van want ze gaat daarna wel zonder fouten door naar de 20 (en ja 13 telt ze wel).quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:18 schreef snoopy het volgende:
Lena![]()
Lis telt hier steeds: 1, 2, 4, 5. Morris wordt elke keer erg kwaad omdat ze het fout doet![]()
![]()
Ik vind het echt superleuk hoe snel die ontwikkeling nu lijkt te gaan. Knap van Fons, kleuren en potje
Geen idee, hij was er wel al een hele tijd mee bezig. En je moet weten wat hij zegt, want buiten 'blauw' lijken de andere kleuren er nog niet zo op.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:07 schreef Moonah het volgende:
BM, dat Fons trouwens toch al die kleuren al kent! Da's wel knap, toch? Of 'moeten' ze dat rond hun tweede al kunnen?
En dat zet je zomaar een beetje verstopt in je postquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:07 schreef marlieske het volgende:
Thies en alle andere potjes gaande (sommige met de lastige piemel wegstoppend in het potje) kinderen wat knap! Kan niet wachten op het moment dat Isa geen luiers meer wil want verschonen is een ware hel aan het worden. Een speeltje in de handen werkt niet meer, liedjes zingen was ook maar korte tijd effectief dus ik moet wat nieuws verzinnen. Onze dame gaat dus op het kussen staan en pakt dan het plankje boven de commode vast...kijken wat daar voor spannends ligt.
en helaas die easy up luiers zakken nog van haar kontje af Isa is namelijk slank en lang.
Karin, goed dat de wvp komt kijken of je iets aan het hang gedrag kan doen, ik weet wel dat mijn nichtje dat ook een tijdje heeft gedaan rond die leeftijd, ging van zelf over maar wilde ook totaal niets van papa weten.
Ik denk dus echt dat het een fase is en dat die wel overgaat. En niet twijfel of het aan jou ligt... kom gekkie je doet het toch goed. En Isa vertikt nu al met 1 jaar iets te doen op het CB wat ze wel kan, ze vind alles spannend behalve het ding dat ze vast zou moeten pakken of naar zou moeten kijken.
Tja ik heb over een maandje of 8 2 topics bij te houden in verschillende leeftijd categorieën er komt namelijk een broertje of zusje voor Isa bij, poeh ik geloof het nog niet echt en mijn man ook niet dus we testen voor de zekerheid zondag nog maar een keer. Al kan ik weinig slechte verhalen vinden over de betrouwbaarheid van de CB digitaal de twijfel blijft nog wel even.
Maar als het zo is wil ik het een beetje leuk vertellen aan de opa en oma's maar ja mijn schoonzusje was met voor met een shirtje bedrukken.... ik heb al een tip over cakjes met glazuur gekregen maar weet iemand nog meer leuke ideeën? oh ja geen gedichtje of speentje dat was vorige keer afdoende om tranen te krijgen maar zal nu vast niet meer origineel zijn denk
PM-Girl heb je ook nog foto's van op het potje in de Efteling?
Kersjes tjee al zo lang koorts, sterkte met Devin hoop voor je dat het morgen wat beter is.
En dat verhaal langs de snelweg
quote:Op zondag 14 september 2008 20:28 schreef snoopy het volgende:
Lis kan springen![]()
Zo grappig.
En ik moet steeds meespringen![]()
Ja, zoiets...quote:Op zondag 14 september 2008 21:58 schreef RockabeIIa het volgende:
zo'n eendje wat wil vliegen en maar niet omhoog komt
muziekopschootamsterdamquote:Op maandag 15 september 2008 14:09 schreef Stiemie het volgende:
Lis! Wat een leuke foto Snoopy![]()
Wat is dat muziek op schoot voor iets? Het klinkt wel erg leuk!
En deze dan?quote:Op maandag 15 september 2008 15:33 schreef Stiemie het volgende:
Snoopy wat leuk zeg! Alleen jammer dat het op de dagen is dat ik werk.
Bij Linde komen er bij het kinderdagverblijf soms ook muzikanten langs.
Nou, ik heb al heel lang geleden gezocht hier in de buurt en hier is dus echt NIETS.quote:Op maandag 15 september 2008 19:14 schreef marit1978 het volgende:
wat leuk voor die kleintjes al !
ik ga hier in de buurt ook zoeken !!
Oh leuk zeg! Maar eens even met mijn vriend over hebben of we dat zullen gaan doen want Linde is echt gek op muziekquote:
Ik heb een hekel aan zwemmen.quote:Op maandag 15 september 2008 20:42 schreef poemojn het volgende:
en dreumeszwemmen, Moonah? Komt ongeveer op hetzelfde neer, maar dan in/op/om/onder het water (veel liedjes zingen in badpak dus).
En dan belt ze mij of ik mee ga naar Hemelrijkquote:
Zullen we gewoon een clubje oprichten hier ergens in de regio?quote:Maar ook dát heb ik hier niet kunnen vinden. Babyzwemmen, dat was er wel.
Voorlopig dansen, zingen en 'gymmen'' we maar gewoon thuis en met vriendjes. Ook leuk.
dat was geen zwemmen, dat was aan de waterkant zitten, gezellig kletsen en van onze kinderen genieten.quote:Op maandag 15 september 2008 21:26 schreef PM-girl het volgende:
[..]
En dan belt ze mij of ik mee ga naar Hemelrijk![]()
![]()
Ik vind het leuk!quote:[..]
Zullen we gewoon een clubje oprichten hier ergens in de regio?Trouwens een muziekclub lijkt me erg leuk, maar ik zing zelf echt zo vals als een kraai, dus dat durf ik niet
Kunnen ze niet op 90 graden in de wasmachine dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:52 schreef PM-girl het volgende:
P_iglet, doe dat water dan ook niet zo heet in zijn badje
in het kader van mooie zwembadfoto'squote:Op dinsdag 16 september 2008 14:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Eigenlijk zouden hier veel vaker foto's geplaatst moeten worden!
Uhuh! 3x per minuut een muis zeker!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:02 schreef PM-girl het volgende:
Haha Thies! Bedoelt hij niet muis, maar dan op zijn Simons uitgesproken?
Simon!!!!quote:Hij zei straks overigens wel: mama's tietuh![]()
![]()
Da kredde dan ôk mè un Brabantse opvoeding war!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:03 schreef Moonah het volgende:
En vanavond kwam ik er eíndelijk achter!![]()
"Mus" van "Kom eens"....
Ik slik het Bossche woord bij uitstek dan ook regelmatig in.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:07 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Da kredde dan ôk mè un Brabantse opvoeding war!
Oeh, ik heb een überBrabantse collega en die zegt dus idd altijd "spap en smam". Ik vind het geen gehoor bij een volwassene.quote:Dat merken we heel erg, omdat Simon zegt: sPappa bijvoorbeeld. Te herleiden naar da's papa, maar aangezien ikzelf niet zo super articuleer, komt dat er bij hem ook zo uit!
Wah gij....?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik slik het Bossche woord bij uitstek dan ook regelmatig in.![]()
![]()
[..]
Ik ook niet, ik zeg het zelf dus niet, maar kennelijk moet ik meer op mijn spraak letten.quote:Oeh, ik heb een überBrabantse collega en die zegt dus idd altijd "spap en smam". Ik vind het geen gehoor bij een volwassene.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:15 schreef PM-girl het volgende:
Bass-Miss, Kiliba, misschien bedoelt Fons skippybal?
Mijn teerbeminde heeft mijn fotokaartje toen we thuiskwamen ff meegenomen om ze op cd te zetten maar eerdaags wordt je je doodgegooid met de pics hoor, dus vrees nietquote:
Mehehehe..Maf die onverklaarbare angsten soms he, Dean heeft dat voor het leeuwtje uit de Baby Einstein DVD. Nu ziet die er ook wel illuster uitquote:Op woensdag 17 september 2008 22:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Brent zegt bij een Koe koe. Als er ook maar iemand Moe zegt dan huilt hij (en dit houdt ie al anderhalf jaar volHij vindt het vreselijk en kijkt alsof we hem iets heel vreselijks aangedaan hebben...
)
Ik ga alvast bivakkeren in het fototopic
ik hunker ook naar foto's van Dean!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ben ook benieuwd naar al die hunkerige foto's van Dean
Hij heeft de prikken nog niet gehad! Hij had last van uitslag op zijn lichaam, arts dacht aanquote:marit1978 het volgende:
hihi, Pepijn het wonderkind !!
Hoe gingen de prikjes p_iglet
Pacha is een van de grote clubs op Ibiza en heeft als logo 2 kersjes, die kom je overal tegen daar op het eilandquote:Op donderdag 18 september 2008 10:07 schreef Kersjes het volgende:
Vivi, fijn dat jullie, met beachboy Dean natuurlijk, zo genoten hebben op vakantie!
Kersjes en Pacha? Ik snap hem niet![]()
Ja, onvoorstelbaar hoe snel dat gaat.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:40 schreef RockabeIIa het volgende:
BM, PM en Moonah, nog een maandjeDan ist dreumes af met die keerls van jullie!
Kan Brent lekker de baas spelen hier
Nee hoor. Dit doet ie al sinds dat ie een paar maand is. Hij vindt het geluid echt vreselijk.quote:Op donderdag 18 september 2008 08:31 schreef Stiemie het volgende:
Rocka misschien denkt Brent wel dat je dan vraagt of hij moe is (als in hup naar bed!) en moet hij daarom zo huilen?
quote:Op zondag 21 september 2008 21:05 schreef YPPY het volgende:
Knappe Simon! Waarmee smeert hij zijn brood?
Met een mes.quote:Op zondag 21 september 2008 21:05 schreef YPPY het volgende:
Knappe Simon! Waarmee smeert hij zijn brood?
quote:Op zondag 21 september 2008 21:50 schreef marit1978 het volgende:
ik wil jullie dit korte filmpje van "driftbui-tje" niet onthouden... Bekijk deze YouTube-video
Hebben jullie dan ook een bezorgde oma die staat te roepen dat je dat mes weg moet doen of het afpakt?quote:Op zondag 21 september 2008 21:08 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Met een mes.
Nu was vandaag een gewoon mes, niet helemaal childproof, maar hij is er heel handig in.
Met het potje erin.quote:Op maandag 22 september 2008 00:31 schreef bixister het volgende:
bass-miss, knap van fons!! maarre... dat van die plastic zak snap ik niet. of had je fons daarin gestopt?
quote:Op maandag 22 september 2008 16:44 schreef Memmel het volgende:
De hond heeft bij ons ook al meerdere malen met de speen van Anna in haar bek rondgelopen. De kat wil de speen niet aanpakken, wat dus weer resulteert in een driftaanval van Anna die WIL dat de kat NU haar speen gaat likken.En dan die kop van Anna daar bij...
Oma heeft het nog niet gezien, maar die reactie verwacht ik wel ja!quote:Op zondag 21 september 2008 22:44 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Hebben jullie dan ook een bezorgde oma die staat te roepen dat je dat mes weg moet doen of het afpakt?
Gewoon, thuis.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:03 schreef PM-girl het volgende:
Moonah, Thies, waar zijn jullie??
Wat goed Moonah!quote:Op donderdag 11 september 2008 20:53 schreef Moonah het volgende:
Chillen met haar vrienden...
Whehheeehh! Thies heeft zojuist zijn eerste plas op het potje gedaan!![]()
Dat ding staat al tijden in de kamer omdat het CB adviseerde er toch maar eens voorzichtigjes aan mee te beginnen. Och, wij vonden het wat vroeg, maar ach, het ding in de kamer zetten kan geen kwaad. Daarstraks wilde Thies er op zitten. J zei "Doe je luier maar uit." Dat deed hij dus. Hij ging op de pot zitten (ik moest zijn piemel er nog even goed in hangen, want die hing over de rand), et voila! Een heuse plas!
Wat kun je als moeder toch trots zijn op de gekste dingen!![]()
Ik heb begrepen dat het niet zo goed is voor haar tandenquote:Op donderdag 25 september 2008 12:41 schreef Iksje het volgende:
15 maand is toch niet zo oud om "nog" uit de fles te drinken?
Gewoon blijven oefenen met andere bekers? Of kan ze wel uit een gewone beker drinken (qua techniek) en is gewoon karakter wat ze al laat blijken?
Uit een tuitbekerquote:Op donderdag 25 september 2008 13:07 schreef Stiemie het volgende:
Kan Jet op hte kdv dan al helemaal alleen uit een beker drinken? Linde drinkt bij ons en op het kdv uit een beker, maar dan houden wij 'm wel vast hoor. Of we doen er steeds maar net genoeg voor 1 slokje in
Eli drinkt ook niet uit Avent tuit, maar wel op het kdv uit een supergoedkope, andere tuit. Volgens mij past het gewoon niet in zijn wereldbeeld om een tuit te hebben op de fles-onderkant, if that makes any sense. We hebben gister een Hema-tuit gekocht. Hopen dat hij deze ook pakt.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:58 schreef Stiemie het volgende:
En als je in de fles steeds alleen maar wat saais zoals water doet en in de tuitbeker iets van sap? Zodat die tuitbeker aantrekkelijker wordt? Of inderdaad een pakje drinken (appelsap ofzo) dat gaat er hier altijd erg goed in
Het verschilt hier trouwens ook wel per beker. De ene tuitbeker (avent) vindt Linde niks aan terwijl ze nu een merkloos antilekbekertje gekregen heeft en daar drinkt ze erg graag uit.
Persoonlijk denk ik onder haar stoel, maar volgens de leidsters gingen ze echt op.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:44 schreef Stiemie het volgende:
...Anna 3,5 boterhamWaar laaaat je het?
Ik denk eerder door wat erin zatquote:Op donderdag 25 september 2008 20:53 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dag Eva en linda, een fijne verjaardag gewenst!
Beaker, dat noemen ze fles-caries, zag vandaag op ons kdv nog een 2jarig meisje zonder voortanden, helemaal weg door die fles.....
Jeuj!quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Even heel kort want ik moet zo werken:
Appelsap, je doet het prima hoorIk ken oudere moeders waar ik mijn vraagtekens bij heb (eigenlijk al een tijdje niet meer in dit topic
) en bij jou heb ik dat nog nooit gehad!
Brent ontwikkelt nu heel duidelijk zijn fantasie. Hij drukt een paar blokjes op elkaar en komt het me dan brengen: 'Mama, bloem bloem!' of 'Auto!' etc etc. Zo leuk om te zien hoe hij urenlang met een klein autootje over de kantjes van de bank, tafel, mijn armen en benen en hoofd en overal kan rijden en met stalen gezicht gericht op zijn wagentje 'Brummmmmmm brummmmmm' blijft zeggen.
Oja en ook al 3 nachten doorgeslapen!!! \o/
Doei! Slaap lekker
pfffff, zweet van voorhoofd wist als ouder moeder zijndequote:Op vrijdag 26 september 2008 21:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Appelsap, je doet het prima hoorIk ken oudere moeders waar ik mijn vraagtekens bij heb (eigenlijk al een tijdje niet meer in dit topic
) en bij jou heb ik dat nog nooit gehad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |