Mooie foto Memmel! Heel liefdevol..
Wat gaan ze hard he, onze lieverds?
Ik vind het zo leuk dat ze steeds meer kunnen en begrijpen
Omdat Devin niet naar een kdv gaat en niet zo vaak de kans krijgt te spelen met leeftijdsgenootjes zijn we vanmorgen naar een speel-ochtend geweest hier in het buurthuis voor kinderen van 0 tot 4 jaar. en wat denk je? We waren de enige! Devin heeft zich flink vermaakt met het aanwezige speelgoed, vooral de poppenbuggy was favoriet

en er stond een CD op met Disney-liedjes. Leuk hoor, maar jammer dat er dus geen andere kindjes waren. Na 1 1/2 uur werd meneer een beetje moe en gingen we maar naar huis.
Geen wonder dat hij moe is, we hebben een rare nacht gehad. Ik zat middenin een droom en moest van heel ver komen toen hij vannacht heel zielig begon te huilen. Dus ik naar hem toe en met mijn slaapdronken kop begreep ik niet waarom er appeltaart in zijn bed lag

Bleek meneer dus zichzelf en zijn hele bed te hebben ondergekotst, met hele brokken enzo
Op het aankleedkussen kwamen er nog een paar golven uit en tegelijkertijd overstroomde zijn luier. Ah nee, buikgriep! Alles onder, kind onder de douche, bed verschoond en weer gaan slapen. Een half uur later ging M. bij hem kijken en weer zat alles onder! Hanndoek tussen ons in gelegd en Devin maar daarop laten slapen. Hij was zo zielig aan het huilen en helemaal overstuur

Gelukkig niet meer overgegeven en zo hebben we nog wat kunnen slapen.
En vanochtend..... niks aan de hand! Hij was supervrolijk, heeft goed gegeten en dus lekker gespeeld. Wel veel stinkende poepluiers gehad, maar dat kan ook komen door de chili con carne van gisteren...
.... met gevoel voor drama....