Zo, ik ben ook weer zo ongeveer bijgelezen
Even een beterschap voor alle ziekige dreumesjes,
een hoera voor alle nieuwe kunstjes
en een

voor alle dreumusstreken!
Wij hebben een lekker weekje gehad.. Lekker weer, fijn in een compleet huis (van mijn zusje), en een Chris waarvan het humeur weer de goede kant opgaat.
Hij heeft wel 3 brakke nachtjes gehad. 2 nachtjes heeft hij dus bij mij in bed afgemaakt. Dat hadden we nog nooit eerder zo gedaan, maar het werkte goed, en hij deed nauwelijks moeilijk met de andere slaapjes. Maar zo te voelen komt er meer kaakvulling aan.. De 8e snijtand is net voor de vakantie doorgebroken, en er lijken nog wat kiezen/hoektanden te komen, want de kaakjes worden steeds bobbelerig en witter..
Verder hebben we lekker gewinkeld, gewandeld, naar de kinderboerderij geweest, met de trein gegaan en een bootje gevaren. En zaterdagavond zijn we wezen wokken met zijn 5-en (zusje, zwager en wij drieen). Chris heeft lekker gesnoept van de soep, de vis, de groente, de broodjes, en het fruit. Die zat helemaal vol
Gisteren hebben we mijn verjaardag samen met die van mijn zwager gevierd, en hij heeft lekker gespeeld met 2 kindjes van mijn zwagers broer (15mnd en 3,5 jaar) Chris liet een mooie leeuwenbrul horen toen de jongste zijn rozijntjes wou pakken.
Chris kan na deze week: achter de blokkenkar lopen (heeft hij zondags gekregen), achteruit van de trap af en zijn mt90 slaapzak niet meer aan

Edit: meneer heeft me net even zijn kaakjes laten bestuderen: de score, 8 snijtanden en 2 kiesjes waarvan het 1e stukje al door is

Linksboven en rechtsonder.. Dat verklaart wel een beetje waarom het eten soms zo slecht ging..
[ Bericht 8% gewijzigd door Deepfreeze op 22-09-2008 12:56:00 ]