abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61705472
memmel.. we kunnen elkaar wat driftbui-beheersing dus nog gaan ondersteunen ! ?
pi_61705665
Memmel welkom terug

Even een crosspostje: Linde heeft een nieuw woord ontdekt: Aai. Dus nu aait ze de hele dag alles: de stoel in de tram, de haren van de mevrouw voor ons in de tram , (als ze snel genoeg is) de poes, het zachte stukje klittenband van mijn tas, het vaatdoekje, en soms haar eigen haartjes als ze even lekker met me wil kroelen Alles onder een luid aangekondigde: AAI!
pi_61706416
Devin!

Wat een grote meid is Ilse al zeg, heb nog altijd het beeld van een babietje voor me bij haar.

Fons kan al best moeilijke woorden!

Welkom terug Memmel! Leuk dat Anna nu zo goed loopt, gaat snel hè.
pi_61710094
Ethan, Lis en Ilse

heerlijk zeg die babbelende kindjes.

hier ook een babbelend meisje die haar babbeltje geen 2 sec. dicht kan houden. maar ze heeft ook zo een heerlijk stemmetje. vandaag op een natuurfilmpje gekeken bleef mevrouw miauw roepen en papa zei nee dit is een coyote. nee dat is een poes zei madam stellig, na 3 keer heeft papa het maar opgegeven

memmel welkom terug in ons koud kikkerlandje. driftbuien zijn vervelend. sterkte ermee

he rocka post eens een fotootje

linde wat goed wel zachtjes aaien he
mama van 3 kids!
  woensdag 17 september 2008 @ 21:40:18 #155
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61714842
Hey memmel, wat een lange vakantie heb je gehad! Heerlijk! Helemaal voldaan nu? Foto van Anna svp! Is ze mooi bruin gebakken?

Marit, wat een pretbekkie heb je daar. Ze zou zo te zien familie van Ethan kunnen zijn. Erg poepig allebei.

Devin, goedzo! Hou je moeder maar effe bezig Wees blij dat het geen fruitpap was Kersjes

Brent heeft iets nieuws: ipv met de mond open een kus om mijn lippen heen te drukken pakt ie tegenwoordig mijn hoofd hardhandig beet en geeft me een lik
Dit doet ie niet bij zijn papa want die heeft een baard en snor (en hij zegt altijd BLEH of BAH als ie een kus aan hem gegeven heeft en veegt daarbij zijn mond af )
Verder zei hij vanochtend 'Mama? Lamp is uit, moet aannnnnnn' om vervolgens de lamp aan te doen, en daarna nog 10x uit en weer aan... Knopjes! Gek word je er van!

BM, PM en Moonah, nog een maandje Dan ist dreumes af met die keerls van jullie! Kan Brent lekker de baas spelen hier

Popples, morgen misschien naar het strand. Ik zal dan wat foto's maken (als we echt gaan)
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 17 september 2008 @ 21:43:41 #156
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_61714970
ohh zo herkenbaar al die kletsende dreumesjes!
hier zijn we helemaal bezig met instrumentjes, zeker nav de gymles.
Ze loopt nu steeds rond met haar trommel, en zingt dan poesje mauw. Zo geweldig om te horen. Ze kent al diverse liedjes aadig uit haar hoofd.

Ook nieuw is dat als we weggaan alles een kusje krijgt erg schattig!
  woensdag 17 september 2008 @ 22:00:20 #157
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61715592
Hoihoi, wij zijn ook sinds vanochtend weer terug, we hebben een heerlijke vakantie gehad en Dean heeft zich ontpopt als een echte Ibicenco hippie beachboy, ik zal morgen even een shitload aan foto's spammen.

Verder zegt ie heel veel tweewoordenzinnetjes en drie lettergrepen woordjes (bijvoorbeeld; "Appelpap?" en "Oma, kopen!" *naar auto wijst*) Deantje eten, etc.

De vliegreis verliep voorbeeldig, ik heb mijn van te voren ingeslagen hutkoffer gevuld met Action-speeltjes en afleidingsmanouvres niet een keer hoeven aanbreken .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_61715610
Oooow, wat leuk al die bijdehantjes!

Dat aaien van wildvreemden dat Linde doet klinkt bekend. In de supermarkt ofzo, als hij in het winkelwagentje zit gaat hij ook altijd friemelen aan langslopende haren, tassen of bipsen.
En hier ook een hoop onverstaanbaar geklets
De woordjes die hij wel kent: kaas-kaas-kaas (op fluistertoon, van mij geleerd), wegggg (incl. gebaar), die (kan van alles zijn), bah (wijzend in de wc-pot en naar de wc-borstel), kwaaakkwaaakkwaaak (eendjes), beeeehhhh (al gruntend, schaap/geit), en zo nog wat meer.
Praten is niet zijn sterkste kant, maar hij begrijpt een hoop. Als ik zeg "waar is je fles?" gaat hij zoeken, soms in een andere kamer en komt hem met een big smile brengen. Net als zijn emmer, gieter, bal, schoenen, (tanden)borstel, speentje (die mag hij meestal alleen in bed) etc.
En als je vraagt "waar zijn je voetjes?" dan tilt hij ze op en "waar is mama?' dan krijg ik een knuffel
Wat een schatje is het toch
Oh, en hij snapt nu eindelijk hoe die op de juiste manier in zijn fauteuil moet gaan zitten!
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 17 september 2008 @ 22:02:38 #159
190853 RockabeIIa
pi_61715682
WB Vief

foto van het deantje?
  woensdag 17 september 2008 @ 22:02:53 #160
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61715692
@Kersjes (Nu moet ik meteen aan de Pacha denken ) Da's leuk ja, als ze je echt begrijpen. Dean maakt ook de bijbehorende geluidjes als ik zeg "Wat doet de poes/kikker/hondje/eend/auto".

En dan liggen we samen in een deuk .
  woensdag 17 september 2008 @ 22:04:18 #161
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61715745
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:02 schreef RockabeIIa het volgende:
WB Vief

foto van het deantje?
Mijn teerbeminde heeft mijn fotokaartje toen we thuiskwamen ff meegenomen om ze op cd te zetten maar eerdaags wordt je je doodgegooid met de pics hoor, dus vrees niet
  woensdag 17 september 2008 @ 22:04:22 #162
190853 RockabeIIa
pi_61715747
Brent zegt bij een Koe koe. Als er ook maar iemand Moe zegt dan huilt hij (en dit houdt ie al anderhalf jaar vol Hij vindt het vreselijk en kijkt alsof we hem iets heel vreselijks aangedaan hebben... )

Ik ga alvast bivakkeren in het fototopic
  woensdag 17 september 2008 @ 22:07:15 #163
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61715874
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Brent zegt bij een Koe koe. Als er ook maar iemand Moe zegt dan huilt hij (en dit houdt ie al anderhalf jaar vol Hij vindt het vreselijk en kijkt alsof we hem iets heel vreselijks aangedaan hebben... )

Ik ga alvast bivakkeren in het fototopic
Mehehehe..Maf die onverklaarbare angsten soms he, Dean heeft dat voor het leeuwtje uit de Baby Einstein DVD. Nu ziet die er ook wel illuster uit .
Misschien moet je gewoon "Boe" proberen Rocka .
  woensdag 17 september 2008 @ 22:13:09 #164
190853 RockabeIIa
pi_61716160
Boe zeggen is gaaf. Hoe hard hij ook blehrt, als ik boe zeg dan kan er altijd een lachje af.
pi_61716664
Leuk dat jullie vakantie mooi was Vivi, ben ook benieuwd naar al die hunkerige foto's van Dean
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 17 september 2008 @ 22:38:38 #166
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61717294
Da's lief Kaatje

Ik ga nu mijn mandje in want ik val om, half 5 vanochtend op het vliegveld etc etc...
pi_61717594
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ben ook benieuwd naar al die hunkerige foto's van Dean
ik hunker ook naar foto's van Dean!

trusten vief, fijn dat je weer heelhuids thuis bent. en dat 't leuk was natuurlijk!
  woensdag 17 september 2008 @ 23:15:22 #168
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61718909
Wat een warm welkom

Oh ja, ik ging naar bed .

Het is hier ook weer veul te gezellig .
  donderdag 18 september 2008 @ 02:36:44 #169
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_61722639
quote:
marit1978 het volgende:

hihi, Pepijn het wonderkind !!

Hoe gingen de prikjes p_iglet
Hij heeft de prikken nog niet gehad! Hij had last van uitslag op zijn lichaam, arts dacht aan
de 5de of 6de ziekte! Of doordat Pepijn last heeft van door komende tandjes!
Dus de arts vond het verstandiger om de prikken voor de zekerheid uit te stellen!
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
pi_61723519
Vivi WB! Klinkt als een lekkere vakantie zo!

Rocka misschien denkt Brent wel dat je dan vraagt of hij moe is (als in hup naar bed!) en moet hij daarom zo huilen?

Devin je kan in de supermarkt niet zomaar vreemde bipsen aaien!

Gisteren was mijn vriend jarig en dus zijn we vanuit de kinderopvang gelijk doorgegaan naar het restaurant bij ons aan de overkant om te gaan eten. Linde hield het allemaal verbazingwekkend goed vol
Al moet ik er wel bijzeggen dat het een echt kinder-restaurant is hoor (ze hebben volgens mij meer dan 10 trip trapps staan) en dat het goed scheurbare bovenste papieren tafelkleedje en de appelsap ook een goede afleiding vormden
pi_61725199
Vivi, fijn dat jullie, met beachboy Dean natuurlijk, zo genoten hebben op vakantie!
Kersjes en Pacha? Ik snap hem niet

Stiemie, gefeliciteerd nog!
En waar zijn jullie gaan eten dan? Niet alle restaurants zijn namelijk even kindvriendelijk. Hier vlakbij In Ouderkerk a/d Amstel zit Praq, is me al meerdere keren aangeraden om heen te gaan met kleine kinderen maar is er nog nooit van gekomen.
Ik vind wokken (boven de A4 bijvoorbeeld) zeker aan te raden met kleintjes Geen wachttijden van een half uur totdat je je eten krijgt, niet te fancy-shmancy, je kan letterlijk van alles pakken en uitproberen en evt. laten staan. En als ze geen zin (meer) hebben in die tientallen soorten vis, vlees, groenten, rijst, noodles, sushi etc. dan kunnen ze altijd nog smullen van de vetrouwde patatjes, het verse fruit en het ijsbuffet
Moeten we gauw maar weer eens heen, kan Devin weer lekker experimenteren met voor hem nieuwe etenswaren
.... met gevoel voor drama....
pi_61725432
Kersjes we hebben hier gegeten: Cafe Restaurant Amsterdam. Zijn altijd erg veel kindjes dus 1 erbij die af en toe boos is omdat ze niet snel genoeg een patatje of stukje vis krijgt kan er dan ook nog wel bij

Geen duur gebeuren maar wel lekker en simpel eten en lekkere wijn. En vergeet vooral de sticky toffe cake niet als toetje te bestellen. Lekker makkelijk aan de overkant dus goed te doen!
pi_61725674
wb Vivi en Memmel! Ook al zo lekker aan het nazomeren geweest

Wat een keuze qua eten en wat een redelijke prijzen daaro, Stiemie. Ik bookmark 'm ff voor later
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  donderdag 18 september 2008 @ 10:41:25 #174
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61725966
quote:
Op donderdag 18 september 2008 10:07 schreef Kersjes het volgende:
Vivi, fijn dat jullie, met beachboy Dean natuurlijk, zo genoten hebben op vakantie!
Kersjes en Pacha? Ik snap hem niet

Pacha is een van de grote clubs op Ibiza en heeft als logo 2 kersjes, die kom je overal tegen daar op het eiland .

Zo, Dean werd vanochtend wakker en riep meteen "Sjwemmen?" .

(Sjwemmen heeft "OOTOOOOO" van de eerste plaats verdrongen).
pi_61726174
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:40 schreef RockabeIIa het volgende:

BM, PM en Moonah, nog een maandje Dan ist dreumes af met die keerls van jullie! Kan Brent lekker de baas spelen hier
Ja, onvoorstelbaar hoe snel dat gaat.
Soms zou ik écht even de tijd stil willen zetten. Ik vind deze leeftijd zo ontzettend leuk!

En hier ook even: Haaaaai Vief!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')