abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 september 2008 @ 09:21:08 #76
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_61615523
marlieske, volgens mij doe je het goed. maar als het blijft pussen zou ik even langs de ha gaan.

ik weet nu waarom anna wat koortsig was eergisteren en zo slecht eet. haar hoektanden onder staan op knappen!

ben gisteravond laat nog naar een nachtapotheek geweest hier. omdat ze zo slecht eet heb ik haar wat meer flessen gegeven. en was de melk dus op. dus ik met een kennis om elfuur nog poeder wezen halen. tunesisch merk, maar qua samenstelling identiek aan nutrilon. en anna vindt het lekker.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_61615929
goedemorgen... schandalig lang niet gelezen hier
meer ik heb weer tijd hoor !

Kersjes, hoe is het nu ?
Ilse heeft ook echt paar rotdagen gehad door die BMR denk ik .. af en toe koorts, vréselijk uit haar hum en veel huilen. Heel zielig maar ook héél irritant.
Gelukkig lijkt het sinds gistermiddag weer voorbij. *klop klop*

Marlieske, vervelend zo'n vies oogje!
Veel schoonmaken inderdaad, hoeft nieteens met afgekookt water hoor..gewoon wat lauw kraanwater is prima en wel zo makkelijk.
Hoe lang heeft ze het al? Als het nou na aantal dagen niet verbetert zou je huisarts even kunnen bellen deze week voor een antibioticum-zalfje.

Memmel, fijn dat je 'lekkere' melk kon vinden nog !
Zit je nu nogsteeds in het mooie weer trouwens !? Hihi, het is jullie gegund hoor!

Ilse heeft haar onderkiezen op knappen staan trouwens, verklaart haar gemiep ongetwijfelt ook voor een groot deel. Grote kleine meid !
Zó gek dat ze elk moment van 'mijn kleine meisje' naar grote zus kan gaan nu!
Ik ben er soms wel bang voor als ik me ga afvragen of ik mijn liefde wel kan verdubbelen, of ik niet gedwongen blijk te zijn haar minder lief te vinden ofzo.
*brr, als ik dit zo schrijf moet ik gewoon huilen!?*

ervaren moeders, vertel me snel dat we ilse niets te kort gaan doen !!!
pi_61616830
Ach Marit, dat zal heus wel loslopen hoor!
Liefde is wat dat betreft iets wonderbaarlijks. Ooit hield je vast het meest van je eigen mama (of papa), wilde je net als veel kleintjes misschien wel met ze trouwen later Dan heb je natuurlijk ook nog andere familieleden, later kwamen er hartsvriendinnenen bij en andere vrienden. Vriendjes waar je verkering mee kreeg en adoreerde zoals alleen tienermeisjes dat kunnen.... en toen: je grote liefde! De man waar je oud mee wilde worden, waar je mee getrouwd bent en die je het mooiste geschenk ooit heeft gegeven: je eerste kind Je liefde voor de 2e staks zal misschien een beetje anders zijn, je hebt immers ervaring als mama, maar zeker niet minder en Ilse zal natuurlijk altijd dat bijzondere eerste cadeautje blijven, lekker vetrouwd inmiddels.
Don't worry, komt vast allemaal goed straks en dan zijn jullie een heerlijk liefdevol gezinnetje me z'n 4-en

PM, die foto

Devin lijkt weer helemaal okay, maar vannacht heeft hij weer flink huisgehouden en we zijn dus lekker brak vandaag. Ik denk dat hij een groeispurt doormaakt ofzo, hij eet ineens zo goed en veel weer!
.... met gevoel voor drama....
  zondag 14 september 2008 @ 13:35:59 #79
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_61618972
Marit, zoals ze dat noemen: het moederhart groeit met het aantal kinderen dat ze heeft. tegeltjeswijsheid die absoluut zeer waar is. en daarbij, ilse is nog steeds je kleine meisje, maar dan je grote kleine meisje, en baby2 is je kleine kleine meisje

memmel, wat fijn dat je poedermelk hebt kunnen vinden in tunesie! hoektanden ook al!! anna is al bijna klaar met tanden, of niet?

marlieske, nogmaals van harte! ik begrijp je verhaal niet helemaal, maar ik kan me zo voorstellen dat de emoties iemand soms te veel worden. ik zou e.e.a. uitspreken en er niet te zwaar aan wegen, indien mogelijk.

kindjes die al op het potje gaan! dat lijkt nog zo ver weg! wel goed, hoor!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 14 september 2008 @ 16:50:44 #80
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_61623414
anna heeft pas vier kiezen. ik dacht dat eerst alle kiezen doorkwamen en daarna pas de hoektanden. maar de bulten in haar mond liegen er niet om.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_61624763
marit het komt allemaal goed. ik had dat ook hoor dat ik dacht kan ik wel van alle twee houden hoe moet ik dat allemaal verdelen en ik kan je zeggen het gaat allemaal vanzelf.
mama van 3 kids!
pi_61628641
Lis kan springen Zo grappig.
En ik moet steeds meespringen Dan moeten we heeeeeel hard met onze armen zwaaien en dan komen we los van de grond
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_61628662
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:28 schreef snoopy het volgende:
Lis kan springen Zo grappig.
En ik moet steeds meespringen

supergoed van Lis! dat ziet er altijd zo schattig uit
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_61628683
Haha! Ja, springen is leeeeuuuuk! Thies kan het nog nét niet, maar oefent heul hard.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_61628860
ineneens kon ze het zomaar. Nog even een Thies en jij springen ook in de rondte
  zondag 14 september 2008 @ 20:35:48 #86
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61628892
Een springend Lisje <3 Binnenkort in plassen met water!
Brent springt (helaas) zo overal zonder moeite van af. Hij gaat er gewoon vanuit dat je hem opvangt (trap, commode etc) en voor de rest staat ie ook de halve dag voor de tv te springen als er muziek op is. Het is eigenlijk te schattig om uit te leggen <3

Ik ga verder even niet reageren, ik zit niet lekker in mijn vel. Maar Brent wel hoor! Hij slaapt al als een roosje.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_61628970
Dat deed Simon laatst ook, gewoon van de bank afspringen in de verwachting dat zijn moeder hem wel zou opvangen.

En een voor je Rocka.
pi_61629053
Rocka

En hoezo binnenkort springen in plassen met water?
Vanmorgen waren Jut en Jul buiten en ik stond echt 30 seconden naar een klimop te koekeloeren en het duo was uit zicht. Ik er achteraan en jawel, mevrouw was in een modderpoel van jewelste gewandeld, echt zo'n heeeeeele vieze zwarte, en was daar vastgezogen met haar lieftallige roze rubberlaarsje. Vervolgens is ze met 1 voet uit zo'n laarsje losgekomen en languit in de blubber gekieperd
Ik heb haar naar huis gedirigeerd, richting douche, en daar is ze nog een kwartier tekeer gegaan als een mager speenvarken terwijl ik haar modderhandjes probeerder te ontwijken.
Jaaaaaaa, het was weer feest
  zondag 14 september 2008 @ 20:47:33 #89
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_61629246
Oh, ik heb er zo'n zin in als ik dit zo lees
Springen, al dan niet in de modder , dansen en zo. leuk, leuk, leuk!
(Ik las eerst plassen in het water )

Vandaag zijn twee verlate verjaardagsgangers geweest, kindjes van 1j10mnd en 1j11mnd. zo leuk om te zien hoe groot die al zijn qua ontwikkeling. lopen, praten, niet altijd even verstaanbaar, maar ach, och, ik kan niet wachten!

Rocka
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_61629257
En dat met roze laarsjes nog wel.
  zondag 14 september 2008 @ 21:53:26 #91
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61631464
Rocka, dat komt me heel bekend voor, zoals Moonah al schreef, mister-S laat zich gewoon vallen
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 14 september 2008 @ 21:55:29 #92
190853 RockabeIIa
pi_61631542
ene, teeeeeeeeej pinge!
?
En dan staat ie op de grond en zegt ie hoeplapeej!
pi_61631614
Hier is het nog springen met de voetjes die aan de grond geplakt blijven.
Ook wel schattig.
  zondag 14 september 2008 @ 21:58:58 #94
190853 RockabeIIa
pi_61631670
zo'n eendje wat wil vliegen en maar niet omhoog komt

zo lief, guitig en om te lachen ook allemaal
pi_61631738
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:58 schreef RockabeIIa het volgende:
zo'n eendje wat wil vliegen en maar niet omhoog komt
Ja, zoiets...
  zondag 14 september 2008 @ 22:01:17 #96
94046 PM-girl
pi_61631758
Inderdaad zo'n eendje ja! Simon springt makkelijk overal vanaf, maar op de grond valt niet mee. Hij komt wel los, daarna moet hij vooral hard hopen dat er iemand achter hem staat!
*
pi_61632056
hihi zo leuk wat ze allemaal willen en kunnen

Pepijn heeft wat last van algehele malaise. We vermoeden vanwege wat doorkomende tandjes.
Hij kwijlt al weken als een gek. Echt binnen 5 minuten shirt tot op zijn navel nat. Heeft af en aan verhoging, en zit sinds vandaag helemaal onder de bultjes en rare uitslag.

Maar verder issie zo bijdehand, vanavond ging hij superlief spelen toen hij eigenlijk naar bed moest. En heeft ie net zo lang zielig liggen mutsen in bed totdat we hem eruit haalden omdat we dachten dat er wat aan de hand was. Om vervolgens met een grote grijns bij mama op schoot te zitten

En zo leuk dat ze steeds meer snappen van wat je vraagt en verteld. Alle figuren in boekjes worden benoemd als je daarom vraagt. Opdrachtjes worden uitgevoerd. En als je ook maar met een half woord fruit/fruitschaal of banaan ofzo genoemd hebt dan is meneer al bovenop de eettafel geklommen naar de fruitschaal.

En hij heeft een fascinatie voor koeien Hmmmmmmoe roept ie heel hard zodra hij ook maar denkt dat je het woord koe noemt, of dat hij een koe ziet.
pi_61633881
haha goedzo Pepijn. lekker bijdehantje!
Marit, ik vroeg dat me laatst ook al of, (voor we besloten om voor een 2e te gaan) ik genoeg liefde heb voor 2 kids, of het niet zielig is voor Meike, of...of...of
Nou is er ooit een keer een topic geopend over dat onderwerp, moet je ff zoeken anders.

En iemand schreef een pakkende zin, ik weet het niet meer exact (vlgs mij was het Moonah) dat bij een tweede kindje jouw liefde zich niet deelt maar verdubbelt.

Meike is zooooo leuk, vandaag ineens weer 3 nieuwe woorden:
neus, auto, oma (eindelijk)
Gister kwam "elmo" ineens voorbij, zo grappig!
We gingen nog een eindje wandelen, en Meike liep een heel eind zelf. Meteen aan het begin vond ze een steen, die ze met haar leven bewaakt. Vroegen wij om die steen, dan pakte ze snel een ander steentje, en gaf die aan ons, om haar mooie witte steentje zelf te houden. slimmie.
Ze slaapt bij opa en oma, ben benieuwd of ze de steen nog vrijwillig heeft afgegeven.

Knuf voor Rock (en doe Brent er ook meteen eentje)
Springende kiddies! Zo grappig om te zien!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_61638368
Ik ga zo naar 'muziek op schoot' met Lis. Ze vindt het vast leuk want ze loopt al de hele ochtend te zingen
pi_61638492
hihi, leuke spring-verhalen hier !
ilse wil ook wel .. zakt diep door haar knieën, kijkt je vol verwachting aan...en schiet omhoog met handjes de lucht in, zo snel dat ze misschien wel net op haar tenen moet gaan staan
Zeer schattig om te zien.
Ook leuk is stampen. Het woord kent ze inmiddels, dan kijkt ze vol verwachting naar haar eigen voeten .. en já hoor.. ze gaat stampen !
Bij het woord: "voetjes" gaan acuut beide voeten omhoog, neus/haren/oren/buik weet ze ook al aan te wijzen, dus dat gaan we langzaamaan maar eens wat uitbreiden.
Leuk hoor hoe in die koppies al zo veel geleerd wordt, ik kan niet wachten tot het er ook echt vanzelf uit komt!
pi_61638536
Jeetje een weekendje thuis zonder internet en er is een heleboel om bij te lezen

Ik las over kindjes op potjes (die foto in de Efteling ), kindjes die (in plassen) springen (met of zonder mama) en daarbij dan al dan niet loskomen van de grond , zieke Pepijn en Meike die nieuwe woordjes kent (oma is hier mmmma). Davinia ik heb dat ook hoor, als je dan al die leuke dingen leest, dan kan ik Linde soms gewoon wel groot kijken

Rocka Gaat ie inmiddels wat beter? Of wil 't nog niet zo?

Hier een stil weekend. Linde is zaterdagmorgen door mijn ouders opgehaald en daar is ze nu nog steeds. Vanmiddag zie ik haar vanuit mijn werk weer. Ze is zondag met opa en oma naar Artis geweest en heeft daar een kalfje en andere kindjes geaait. en er is een puntje van een ondertandje bij. Nu dus 2 boven en 2 ondertandjes. Wel raar hoor zo maar 2 nachtjes zonder mijn meisje thuis. Erg fijn om weer eens samen lekker te kunnen gaan eten, laat naar bed, laat opstaan (doorslapen ) maar ook wel erg kaal zo...
  maandag 15 september 2008 @ 12:13:31 #102
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_61641748

Haaaiiii.. wij zijn weer terug van vakantie in Catalonië Ethan heeft zich opperbest vermaakt en wij dus ook

*bijlezen gaat*
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_61642497
jellyrose wat leuk.

een springende lis goed hoor.

b-m hier gebeurt het zelfde, ze komt ook niet omhoog.

rocka

vanmorgen bij het cb geweest. we hebben een echte peuter.
ze was 85 cm en 12,7 kg. ze wilde niet op de weegschaal dus toen eerst samen met mama en daarna moest mama alleen. ze moest naar binnen en meteen nee he, nee he.
dus wij naar binnen en ze moest een torentje maken en dat ging helemaal perfect.
toen zag ze de ogen test ding en noemde de dingen op die ze kende en de wvkstond met mond open en antwoorde je bent nog geen 3 jaar. ze lag ver voor op haar woordenschat. ze was pienter en lief.
ze ging een boekje lezen en noemde maar gelijk even alle plaatjes op.
conclusie ze doet het prima.
mama van 3 kids!
pi_61643459
Popples, leuk joh !
pi_61644000
Fijn popples!

Stiemie, wb.

Muziek op schoot was leuk. Lis moest eerst even bekijken wat er allemaal ging gebeuren met al die nieuwe onbekende kindjes, maar ze vond het toch wel erg leuk en deed vrolijk mee

Daarna hebben we boodschappen gedaan
  maandag 15 september 2008 @ 13:58:19 #106
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_61644197
Jeetje wat wordt ze al groot!
Wij zijn vanmorgen voor het eerst naar peutergym geweest, ohhhh zo leuk! Lot moest ook even wennen en keek de hele tijd erg verlegen. Denk dat dat wel snel overgaat.
pi_61644440
Lis! Wat een leuke foto Snoopy
Wat is dat muziek op schoot voor iets? Het klinkt wel erg leuk!

En ik80 ook al naar peutergym! Leuk hoor allemaal

Oh en nu zie ik Ethan pas Lekkere vakantie gehad Jellyrose?
pi_61645534
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:09 schreef Stiemie het volgende:
Lis! Wat een leuke foto Snoopy
Wat is dat muziek op schoot voor iets? Het klinkt wel erg leuk!
muziekopschootamsterdam
pi_61645670
Wat leuk snoopy!!

Hier in den haag heb ik dat alleen maar kunnen vinden vanaf 2,5 jaar.
  maandag 15 september 2008 @ 14:52:50 #110
141023 ik80
pi_61645725
Piglet, je zou al wel naar petuergym kunnen, en dat is net zo leuk! (ze doet bij ons ook een aantal liedjes)
ik zou even moeten zoeken hoe je ook alweer op die site komt, maar wij doen het in ypenburg.
pi_61645828
Peutergym al voor kindjes van 14 maanden??
Ben benieuwd, als je het linkje kan vinden graag!
  maandag 15 september 2008 @ 14:58:20 #112
141023 ik80
pi_61645859
http://www.voorwelzijn.nl/ypenburg/cursussen/0_6_jaar

Gevonden, wij zitten in de 2e groep 1.5 tot 2.5 jaar.
pi_61645946
dankje!
Ik ga daar binnenkort eens verder op zoeken.
Lijkt me wel echt wat voor die klauterkabouter van ons.
pi_61646800
Snoopy wat leuk zeg! Alleen jammer dat het op de dagen is dat ik werk.
Bij Linde komen er bij het kinderdagverblijf soms ook muzikanten langs.
pi_61653372
wat leuk voor die kleintjes al !
ik ga hier in de buurt ook zoeken !!
pi_61654257
Mijn mupje is weer thuis . Ze ligt inmiddels al in bed, helemaal moe van het logeerpartijtje bij opa en oma. Ze was zelfs een beetje verdrietig toen oma wegging
pi_61655494
quote:
Op maandag 15 september 2008 15:33 schreef Stiemie het volgende:
Snoopy wat leuk zeg! Alleen jammer dat het op de dagen is dat ik werk.
Bij Linde komen er bij het kinderdagverblijf soms ook muzikanten langs.
En deze dan?
  maandag 15 september 2008 @ 20:17:52 #118
11682 Moonah
Jolie femme
pi_61655614
quote:
Op maandag 15 september 2008 19:14 schreef marit1978 het volgende:
wat leuk voor die kleintjes al !
ik ga hier in de buurt ook zoeken !!
Nou, ik heb al heel lang geleden gezocht hier in de buurt en hier is dus echt NIETS.
Muziek op schoot lijkt me zó gezellig!
pi_61655824
quote:
Op maandag 15 september 2008 20:14 schreef snoopy het volgende:

[..]

En deze dan?
Oh leuk zeg! Maar eens even met mijn vriend over hebben of we dat zullen gaan doen want Linde is echt gek op muziek Dankjewel!
pi_61656073
ik heb hier peutergym gevonden voor 1,5-2,5 jarigen vlak in de buurt op een dag die ons uitkomt.
Alleen nu lijkt het zo alsof je voor een heel jaar (september-juli) in zou moeten schrijven. Ik ga dus ff bellen morgen of dat ook per januari nog zou kunnen.

en ook muziek op schoot gevonden (www.sterrenkind.nl), alleen de zaterdagochtend komt hier niet zo goed uit.
pi_61656365
en dreumeszwemmen, Moonah? Komt ongeveer op hetzelfde neer, maar dan in/op/om/onder het water (veel liedjes zingen in badpak dus).
  maandag 15 september 2008 @ 20:52:18 #122
11682 Moonah
Jolie femme
pi_61656667
quote:
Op maandag 15 september 2008 20:42 schreef poemojn het volgende:
en dreumeszwemmen, Moonah? Komt ongeveer op hetzelfde neer, maar dan in/op/om/onder het water (veel liedjes zingen in badpak dus).
Ik heb een hekel aan zwemmen.
Maar ook dát heb ik hier niet kunnen vinden. Babyzwemmen, dat was er wel.
Voorlopig dansen, zingen en 'gymmen'' we maar gewoon thuis en met vriendjes. Ook leuk.
pi_61656834
Helaas ik heb verkeerd gekeken. De muziekles in westerpark is op woensdag. Ik dacht op dinsdag, dan ben ik altijd vrij namelijk
  maandag 15 september 2008 @ 21:26:04 #124
94046 PM-girl
pi_61657806
quote:
Op maandag 15 september 2008 20:52 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan zwemmen.
En dan belt ze mij of ik mee ga naar Hemelrijk
quote:
Maar ook dát heb ik hier niet kunnen vinden. Babyzwemmen, dat was er wel.
Voorlopig dansen, zingen en 'gymmen'' we maar gewoon thuis en met vriendjes. Ook leuk.
Zullen we gewoon een clubje oprichten hier ergens in de regio? Trouwens een muziekclub lijkt me erg leuk, maar ik zing zelf echt zo vals als een kraai, dus dat durf ik niet

Ethan Heerlijke vakantie zo te zien!
*
  maandag 15 september 2008 @ 22:09:15 #125
11682 Moonah
Jolie femme
pi_61659668
quote:
Op maandag 15 september 2008 21:26 schreef PM-girl het volgende:

[..]

En dan belt ze mij of ik mee ga naar Hemelrijk
dat was geen zwemmen, dat was aan de waterkant zitten, gezellig kletsen en van onze kinderen genieten.
quote:
[..]

Zullen we gewoon een clubje oprichten hier ergens in de regio? Trouwens een muziekclub lijkt me erg leuk, maar ik zing zelf echt zo vals als een kraai, dus dat durf ik niet
Ik vind het leuk!
En zo vals zing je toch niet? Deze vuist op deze vuist klonk heel herkenbaar hoor!
  dinsdag 16 september 2008 @ 08:47:39 #126
141023 ik80
pi_61666815
piglet, bij welke zou je gaan dan?
Ik persoonlijk vind 100 euro meevallen, als ik elke week naar een kids playgrounddinges zou gaan zou ik meer geld kwijt zijn. plus dat ze nu niet naar een kdv gaat (straks wel naar de psz), ik getopt ben met pilates. En het is zoooo leuk (vind ik)
pi_61667299
wij zouden naar segbroek gaan dan.
Ik vind 100 of 90 euro voor zo'n 40 lessen ook zeker niet duur.
maar pepijn is nu nog geen 1,5 dus geen idee of hij nu al terrecht zou kunnen. En anders wil ik dat dus graag per januari als dat kan. Dan is hij wel 1,5.
  dinsdag 16 september 2008 @ 11:54:05 #128
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_61670604
Lis achter dat boodschappenkarretje

De gedachte aan liedjes zingen en in een groepje 'leuk' doen met andere kinderen en ouders bezorgt mij echt nachtmerries Niet voor Ethan, want die vindt dat vast hartstikke leuk, maar ik ben daar gewoon echt niet voor in de wieg gelegd (en dat vind ik ergens echt serieus best jammer, maar aan de andere kant zijn er heus andere dingen waar ik wel goed en leuk in ben als moeder )

Ethan loopt sinds de vakantie trouwens aan de hand mee en met behulp van de rand liep hij ook rondjes in het pierenbadje (loslopen wil alleen nog niet echt lukken):

Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_61671847
Pepijn is weer gekrompen
Wassie 1,5 week geleden volgens de kinderarts nog 72,2cm, issie nu volgens de baliemiep bij het CB 71,5cm.

Gelukkig hadden we in overleg met de kinderarts al besloten, dat het gewoon een klein frummeltje is die het prima doet. Want je zou er bijna ongerust van worden, al dat krimpen
  dinsdag 16 september 2008 @ 13:52:08 #130
94046 PM-girl
pi_61673428
P_iglet, doe dat water dan ook niet zo heet in zijn badje
*
  dinsdag 16 september 2008 @ 14:11:17 #131
190853 RockabeIIa
pi_61673974
Ethan & Lis
Eigenlijk zouden hier veel vaker foto's geplaatst moeten worden!
pi_61675516
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 13:52 schreef PM-girl het volgende:
P_iglet, doe dat water dan ook niet zo heet in zijn badje
Kunnen ze niet op 90 graden in de wasmachine dan?
pi_61676090
Haha, the incredible shrinking boy
Hoe is het verder met Pepijn? Ik moest gister nog aan hem denken toen ik een meisje zag met hetzelfde haar. Dat ging ook steeds omhoog staan!

En Ethan ook al aan het lopen. Nog even en hij gaat los!
Knap dat hij het durft trouwens, in het zwembad staan. Devin vond dat op vakantie dood-en doodeng, zodra zijn voetjes de grond raakten was het huilen geblazen maar in het diepe vond hij het wel leuk

Vanochtend betrapte ik mijn kleine Narcissus giechelend voor de spiegel, hij was zijn spiegelbeeld uitgebreid kusjes aan het geven
Ik had fruitsalade voor hem gemaakt van banaan, kiwi, peer en perzik, dat vindt hij heerlijk! Na een paar hapjes pakte hij zijn bakje op, liep ermee naar de gang en voordat ik hem kon tegenhouden had hij de hele inhoud in papa's schoen gekieperd. Zijn schouders ophalend en met handjes omhoog zei hij droogjes: "Weg!"
Ik had het niet meer
.... met gevoel voor drama....
pi_61677746
Kersjes
Mij zou je ook kunnen opvegen bij zo'n actie hoor!

[ Bericht 23% gewijzigd door Iksje op 16-09-2008 16:33:21 ]
pi_61685265
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 14:11 schreef RockabeIIa het volgende:

Eigenlijk zouden hier veel vaker foto's geplaatst moeten worden!
in het kader van mooie zwembadfoto's

en..kies nr.3 is door !
gejengel en slaapgedoe van vorige week ook weer verklaard

hihi, Pepijn het wonderkind !!
Hoe gingen de prikjes p_iglet ?

Kersjes, ik zou me ook helemaal slap lachen !
Hier is de spiegel trouwens ook opeens interessant ! Z'o leuk om te zien !
  dinsdag 16 september 2008 @ 20:52:15 #136
11682 Moonah
Jolie femme
pi_61685408
Aaaah, die Ilse!
En Ethan was ook al zo cute op vakantie!
En Lis, lekker ding!

Gheghe, Kersjes, die kleine guppenkop van jou!

Die guppenkop van mij heeft deze week een nieuw woord dat hij echt heel vaak zegt.
"Mijs"
  dinsdag 16 september 2008 @ 20:53:37 #137
11682 Moonah
Jolie femme
pi_61685457
Of zegt 'ie nou "Meus"
  dinsdag 16 september 2008 @ 20:56:24 #138
11682 Moonah
Jolie femme
pi_61685588
"Mois"
En ondertussen aan mijn hand staan te trekken.

Echt zó irritant als je een woord wel 3x per minuut hoort en bij God niet weet wat er wordt bedoeld.
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:02:22 #139
94046 PM-girl
pi_61685815
Haha Thies! Bedoelt hij niet muis, maar dan op zijn Simons uitgesproken? Ik kan het niet fonetisch typen, maar iets als meeeeeeuisssss.

Maar zo hebben we hier ook onherkenbare woorden gehad, die we inmiddels snappen. Nis=mes, vasje=hond (!) en aatsie. Die laatste weten we echt niet.
Hij zei straks overigens wel: mama's tietuh
*
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:03:18 #140
11682 Moonah
Jolie femme
pi_61685849
En vanavond kwam ik er eíndelijk achter!
"Mus" van "Kom eens"....
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:05:34 #141
11682 Moonah
Jolie femme
pi_61685919
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:02 schreef PM-girl het volgende:
Haha Thies! Bedoelt hij niet muis, maar dan op zijn Simons uitgesproken?
Uhuh! 3x per minuut een muis zeker! *ril
quote:
Hij zei straks overigens wel: mama's tietuh
Simon!!!!
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:07:45 #142
94046 PM-girl
pi_61686006
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:03 schreef Moonah het volgende:
En vanavond kwam ik er eíndelijk achter!
"Mus" van "Kom eens"....
Da kredde dan ôk mè un Brabantse opvoeding war!

Dat merken we heel erg, omdat Simon zegt: sPappa bijvoorbeeld. Te herleiden naar da's papa, maar aangezien ikzelf niet zo super articuleer, komt dat er bij hem ook zo uit!
*
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:13:00 #143
11682 Moonah
Jolie femme
pi_61686215
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:07 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Da kredde dan ôk mè un Brabantse opvoeding war!
Ik slik het Bossche woord bij uitstek dan ook regelmatig in.
quote:
Dat merken we heel erg, omdat Simon zegt: sPappa bijvoorbeeld. Te herleiden naar da's papa, maar aangezien ikzelf niet zo super articuleer, komt dat er bij hem ook zo uit!
Oeh, ik heb een überBrabantse collega en die zegt dus idd altijd "spap en smam". Ik vind het geen gehoor bij een volwassene.
pi_61686217
Haha, onherkenbare woorden hebben we hier ook veel.

Papetie is appelsien, duurde ook en tijdje eer we het wisten.
Wat 'Killiba' betekent weten we nog steeds niet...
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:15:10 #145
11682 Moonah
Jolie femme
pi_61686287
Maar dat zijn toch al wél heel aardige drielettergrepige woorden BM!
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:15:17 #146
94046 PM-girl
pi_61686292
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:13 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik slik het Bossche woord bij uitstek dan ook regelmatig in.
[..]
Wah gij....?
quote:
Oeh, ik heb een überBrabantse collega en die zegt dus idd altijd "spap en smam". Ik vind het geen gehoor bij een volwassene.
Ik ook niet, ik zeg het zelf dus niet, maar kennelijk moet ik meer op mijn spraak letten.

Bass-Miss, Kiliba, misschien bedoelt Fons skippybal?
*
pi_61686703
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:15 schreef PM-girl het volgende:

Bass-Miss, Kiliba, misschien bedoelt Fons skippybal?

We hebben hier ook veel woordjes die hetzelfde zijn.
'Ka' betekent zowel kast, kaas, salami, hesp, boter, kers, tas.
'Tati' is water en pattatjes.
'Kllikchkli' zijn koekjes of kleertjes.

[ Bericht 5% gewijzigd door Bass-Miss op 16-09-2008 23:46:36 ]
pi_61694736
hahaha, geweldig die woordjes waarvan de betekenis onduidelijk is !
hier begint ze steeds meer 'zinnetjes' te brabbelen, met echt menselijke klanken
en je dan ook aankijken met een blik van "ik vertel jou dat!"
pi_61695794
Oh wat lief al die onbegrijpelijke woordjes

Linde zegt de hele dag Wawa????? En dat moet dan dus mama zijn want als ik niet reageer komt ze naar me toe om het nog wat harder te zeggen En meestal volgt er dan zo'n wijzend vingertje met 'Die!' waarop ik of iets aan moet geven, of iets moet bevestigen ('ja wat een lief hondje loopt daar he?)

En dat zo'n 1.213.123.333 keer op een dag
  woensdag 17 september 2008 @ 16:18:52 #150
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_61705200
wij zijn weer thuis van een heerlijke vakantie. en we vinden allebei dat anna heel erg gegroeid is mentaal.

ze heeft ernstige driftbuien op zijn tijd, loopt echt alsof ze nooit anders heeft gedaan, ik kan me nauwelijks meer voorstellen dat ze een goede maand terug net kon lopen. en maar onverstaanbaar brabbelen met dezelfde intonatie als wij. zo leuk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')