quote:Op zondag 14 september 2008 20:28 schreef snoopy het volgende:
Lis kan springen![]()
Zo grappig.
En ik moet steeds meespringen![]()
Ja, zoiets...quote:Op zondag 14 september 2008 21:58 schreef RockabeIIa het volgende:
zo'n eendje wat wil vliegen en maar niet omhoog komt
muziekopschootamsterdamquote:Op maandag 15 september 2008 14:09 schreef Stiemie het volgende:
Lis! Wat een leuke foto Snoopy![]()
Wat is dat muziek op schoot voor iets? Het klinkt wel erg leuk!
En deze dan?quote:Op maandag 15 september 2008 15:33 schreef Stiemie het volgende:
Snoopy wat leuk zeg! Alleen jammer dat het op de dagen is dat ik werk.
Bij Linde komen er bij het kinderdagverblijf soms ook muzikanten langs.
Nou, ik heb al heel lang geleden gezocht hier in de buurt en hier is dus echt NIETS.quote:Op maandag 15 september 2008 19:14 schreef marit1978 het volgende:
wat leuk voor die kleintjes al !
ik ga hier in de buurt ook zoeken !!
Oh leuk zeg! Maar eens even met mijn vriend over hebben of we dat zullen gaan doen want Linde is echt gek op muziekquote:
Ik heb een hekel aan zwemmen.quote:Op maandag 15 september 2008 20:42 schreef poemojn het volgende:
en dreumeszwemmen, Moonah? Komt ongeveer op hetzelfde neer, maar dan in/op/om/onder het water (veel liedjes zingen in badpak dus).
En dan belt ze mij of ik mee ga naar Hemelrijkquote:
Zullen we gewoon een clubje oprichten hier ergens in de regio?quote:Maar ook dát heb ik hier niet kunnen vinden. Babyzwemmen, dat was er wel.
Voorlopig dansen, zingen en 'gymmen'' we maar gewoon thuis en met vriendjes. Ook leuk.
dat was geen zwemmen, dat was aan de waterkant zitten, gezellig kletsen en van onze kinderen genieten.quote:Op maandag 15 september 2008 21:26 schreef PM-girl het volgende:
[..]
En dan belt ze mij of ik mee ga naar Hemelrijk![]()
![]()
Ik vind het leuk!quote:[..]
Zullen we gewoon een clubje oprichten hier ergens in de regio?Trouwens een muziekclub lijkt me erg leuk, maar ik zing zelf echt zo vals als een kraai, dus dat durf ik niet
Kunnen ze niet op 90 graden in de wasmachine dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:52 schreef PM-girl het volgende:
P_iglet, doe dat water dan ook niet zo heet in zijn badje
in het kader van mooie zwembadfoto'squote:Op dinsdag 16 september 2008 14:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Eigenlijk zouden hier veel vaker foto's geplaatst moeten worden!
Uhuh! 3x per minuut een muis zeker!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:02 schreef PM-girl het volgende:
Haha Thies! Bedoelt hij niet muis, maar dan op zijn Simons uitgesproken?
Simon!!!!quote:Hij zei straks overigens wel: mama's tietuh![]()
![]()
Da kredde dan ôk mè un Brabantse opvoeding war!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:03 schreef Moonah het volgende:
En vanavond kwam ik er eíndelijk achter!![]()
"Mus" van "Kom eens"....
Ik slik het Bossche woord bij uitstek dan ook regelmatig in.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:07 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Da kredde dan ôk mè un Brabantse opvoeding war!
Oeh, ik heb een überBrabantse collega en die zegt dus idd altijd "spap en smam". Ik vind het geen gehoor bij een volwassene.quote:Dat merken we heel erg, omdat Simon zegt: sPappa bijvoorbeeld. Te herleiden naar da's papa, maar aangezien ikzelf niet zo super articuleer, komt dat er bij hem ook zo uit!
Wah gij....?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik slik het Bossche woord bij uitstek dan ook regelmatig in.![]()
![]()
[..]
Ik ook niet, ik zeg het zelf dus niet, maar kennelijk moet ik meer op mijn spraak letten.quote:Oeh, ik heb een überBrabantse collega en die zegt dus idd altijd "spap en smam". Ik vind het geen gehoor bij een volwassene.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:15 schreef PM-girl het volgende:
Bass-Miss, Kiliba, misschien bedoelt Fons skippybal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |