Kunnen ze niet op 90 graden in de wasmachine dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:52 schreef PM-girl het volgende:
P_iglet, doe dat water dan ook niet zo heet in zijn badje
in het kader van mooie zwembadfoto'squote:Op dinsdag 16 september 2008 14:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Eigenlijk zouden hier veel vaker foto's geplaatst moeten worden!
Uhuh! 3x per minuut een muis zeker!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:02 schreef PM-girl het volgende:
Haha Thies! Bedoelt hij niet muis, maar dan op zijn Simons uitgesproken?
Simon!!!!quote:Hij zei straks overigens wel: mama's tietuh![]()
![]()
Da kredde dan ôk mè un Brabantse opvoeding war!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:03 schreef Moonah het volgende:
En vanavond kwam ik er eíndelijk achter!![]()
"Mus" van "Kom eens"....
Ik slik het Bossche woord bij uitstek dan ook regelmatig in.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:07 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Da kredde dan ôk mè un Brabantse opvoeding war!
Oeh, ik heb een überBrabantse collega en die zegt dus idd altijd "spap en smam". Ik vind het geen gehoor bij een volwassene.quote:Dat merken we heel erg, omdat Simon zegt: sPappa bijvoorbeeld. Te herleiden naar da's papa, maar aangezien ikzelf niet zo super articuleer, komt dat er bij hem ook zo uit!
Wah gij....?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik slik het Bossche woord bij uitstek dan ook regelmatig in.![]()
![]()
[..]
Ik ook niet, ik zeg het zelf dus niet, maar kennelijk moet ik meer op mijn spraak letten.quote:Oeh, ik heb een überBrabantse collega en die zegt dus idd altijd "spap en smam". Ik vind het geen gehoor bij een volwassene.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:15 schreef PM-girl het volgende:
Bass-Miss, Kiliba, misschien bedoelt Fons skippybal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |