Eigenlijk wel, dus ik vertrouw het nog niet helemaal.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:56 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Oh.![]()
Maar dat kan iedereen bewerken.
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:00 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Als de tijd rijp is, zal ik wel weer een mooie OP maken.
Voor de mensen die nog twijfelen: Expeditie Robinson 2008 #5 - Hiukwan to win!!quote:Op woensdag 10 september 2008 22:00 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Als de tijd rijp is, zal ik wel weer een mooie OP maken.
Dat is echt een mooie top OP!quote:Op woensdag 10 september 2008 22:03 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Voor de mensen die nog twijfelen: Expeditie Robinson 2008 #5 - Hiukwan to win!!
Was meer een voorstelprogramma vond ik.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Bedankt.
Maar back on-topic:
Die is de Mol was een matig programma, wel leuk om naar te kijken, alleen het miste het echte Mol-gevoel.
Inderdaad.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:06 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Was meer een voorstelprogramma vond ik.
Ze zaten er een beetje als een decor bij idd.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:08 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Inderdaad.
Erg leuk om de oude kandidaten nog eens te zien, en dan bedoel ik de OBN'ers dusAlleen jammer dat ze erg weinig aan het woord kwamen.
Inderdaad, waren altijd die twee BN'ers die aan het woord waren.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:08 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Inderdaad.
Erg leuk om de oude kandidaten nog eens te zien, en dan bedoel ik de OBN'ers dusAlleen jammer dat ze erg weinig aan het woord kwamen.
Bron.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De lijst is intussen bevestigd door Anton Jongstra, het klopt dus wel.
http://www.wieisdemol.com(...).msg889743#msg889743quote:
Raar dat een onofficiele site deze informatie eerder heeft dan de officiele site van wie is de mol danquote:Op woensdag 10 september 2008 22:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
http://www.wieisdemol.com(...).msg889743#msg889743
De crew van deze site hebben goede contacten met de leiding van WIDM
quote:Beste molfan!
De kandidaten voor het volgende molseizoen zijn bekend. Volgend jaar storten Anniek Pheifer, Dennis Storm, Froukje Jansen, Hans Schiffers, Jon van Eerd, Paula Udondek, Rick Engelkes, Sebastiaan Labrie, Vera Mann en Viviënne van den Assem zich in het avontuur. Het speculeren start nu al op www.wieisdemol.com!
Graag vestigen wij nog even de aandacht op de Televizier-uitreikingen. Zowel WIDM, WIDM Junior als Pieter Jan Hagens zijn genomineerd, respectievelijk voor de Gouden Televizier-Ring, de Gouden Stuiver en de Zilveren Televizie-Sster voor beste presentator. Stemmen doe je op www.televizier.nl!
Niet overtuigd dat WIDM deze prijs in de wacht moet slepen? Eindredacteur Anton Jongstra vertelt u waarom WIDM net wél bekroond moet worden met de Gouden Televizier-Ring. Dit interview leest u op http://www.wieisdemol.com/index.php?p=widm8-interviewanton
Voor verdere vragen of opmerkingen: bezoek ons forum (www.wieisdemol.com) of mail naar molcrazy@realitynet.nl
Hartelijke groet,
Molcrazy
voor het molconcept maakt het in mijn ogen niet uit of het met A of C sterren danwel met OBN'ers is. Gelukkig iets minder acteurs dan andere versiesquote:Op woensdag 10 september 2008 23:02 schreef Ikook het volgende:
Hmm moet eerlijk zeggen dat ik misschien de helft er van ken...
Met onbekende Nederlanders vind ik eigenlijk wel leuker, hoewel ik de serie met Marc-Marie en Yvon ook zeer tof vondquote:Op donderdag 11 september 2008 08:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor het molconcept maakt het in mijn ogen niet uit of het met A of C sterren danwel met OBN'ers is. Gelukkig iets minder acteurs dan andere versies
ik blijf er bij dat OBN_ers serieuzer met het spel omgaan en er echt voor willen gaan om zoveel mogelijk geld bij elkaar te verdienen.quote:Op donderdag 11 september 2008 08:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor het molconcept maakt het in mijn ogen niet uit of het met A of C sterren danwel met OBN'ers is. Gelukkig iets minder acteurs dan andere versies
Marc-Marie en Yvon seizoen was ook wel een absoluut hoogtepuntquote:Op donderdag 11 september 2008 08:23 schreef Nuna het volgende:
[..]
Met onbekende Nederlanders vind ik eigenlijk wel leuker, hoewel ik de serie met Marc-Marie en Yvon ook zeer tof vond!
Ik hoop weer eens in een koud land.quote:Op donderdag 11 september 2008 08:16 schreef Stroekie het volgende:
is ook al bekend waar er dit jaar opnames gemaakt zijn ?
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:12 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik hoop weer eens in een koud land.
In het begin was het altijd om en om (Australië, Schotland, Portugal, Canada). Sinds de bekende Nederlanders zijn ze alleen maar in warme gebieden geweest (Australië(hoewel het toen in Adelaide ook niet erg warm was volgens mij)/Indonesië, Argentinië, Thailand, Mexico).
C sterren? Dat vind ik de cattegorie Herman van idols enzoquote:Op donderdag 11 september 2008 00:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Hm, ik had dit topic niet gezien.
Het gaat steeds meer de richting van de c-sterren op, niet? Al moet ik wel zeggen dat ik de lijst best oké vind.... Van die groep vind ik op voorhand eigenlijk alleen John van Eerd maar irritant.
Januari 2009 zo ongeveer.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:21 schreef Tegan het volgende:
Wanneer begint het eigenlijk?
Leuke dames iddquote:Op donderdag 11 september 2008 20:12 schreef rubbereend het volgende:
Anniek
Froukje
Viviënne
dat wordt weer een leuke serie.
Ik hoop het, dan gaan we veel van haar zienquote:Op donderdag 11 september 2008 21:53 schreef Impry het volgende:
Viviënne van den Assem![]()
Denk wel dat ze de mol is...
Hopelijk gaan we veel van haar zien jaquote:Op donderdag 11 september 2008 22:16 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik hoop het, dan gaan we veel van haar zien
Nee, geen directe 3FM-ers. Dennis Storm heeft volgens mij wel eens wat gedaan voor 3FM Serious Request, maar verder ook niet echt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ken alleen die Vera Mann niet, en van die Jon van Eerd herkende ik enkel zijn hoofd.
Kan weer tof worden.
Zit er dit keer niemand van 3FM bij?
En Westenwindquote:Op woensdag 10 september 2008 22:18 schreef Tabloid het volgende:
Ken er al zeven.
Anniek Pheifer was van Grijpstra en de Gier.
je kent vera mann niet? onder welke steen heb jij de laatste 10 jaar gewoond? één van de bekendste musical sterren van nederlandquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:54 schreef ItaloDancer het volgende:
De bedoeling van WIDM is juist dat ze C-sterren hebben, of nou ja, BN-ers die het programma zelf ook leuk vinden en niet meedoen om maar iig op tv te komen om nog een contractje in de wacht te slepen (tenminste zo komt dat bij mij bij WIDM altijd het minste over).
[..]
En Westenwind![]()
Jon van Eerd en Vera Mann ken ik niet van naam noch van gezicht.
Dan kom ik ook even onder mijn steen vandaan.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:02 schreef evert het volgende:
[..]
je kent vera mann niet? onder welke steen heb jij de laatste 10 jaar gewoond? één van de bekendste musical sterren van nederland
Ik ook.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:03 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dan kom ik ook even onder mijn steen vandaan.
wtf is musical?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:02 schreef evert het volgende:
[..]
je kent vera mann niet? onder welke steen heb jij de laatste 10 jaar gewoond? één van de bekendste musical sterren van nederland
Ik bied over: negen.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:18 schreef Tabloid het volgende:
Ken er al zeven.
Anniek Pheifer was van Grijpstra en de Gier.
Ik ken hem ook als stemacteur.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:56 schreef Tabloid het volgende:
Ik ken Jon van Eerd uit Flodder in Amerika.
Hint: Jiskefet.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:59 schreef Skeletor het volgende:
Ik ken alleen die eerste niet, ben dr naam ook nu al kwijt
Same herequote:Op vrijdag 12 september 2008 23:03 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dan kom ik ook even onder mijn steen vandaan.
Inderdaad!quote:
Hans Schiffers van Radio 2.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:30 schreef kenwel het volgende:
mooie lineup voor WIDM 2009. En dit jaar geen radioDJ is ook goed, dit jaar wel meer acteurs en actrices.
C-sterren zijn OK. Anders krijg je de hele tijd van die Dennis van der Geesten, Patty Brards, Henkjan Smitsen enzo.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Het gaat steeds meer de richting van de c-sterren op, niet? Al moet ik wel zeggen dat ik de lijst best oké vind.... Van die groep vind ik op voorhand eigenlijk alleen John van Eerd maar irritant.
Voormalig turnster, die Froukje. Die zijn nooit zo groot.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe kan je nou nog kleiner dan Viev zijn
Dennis is van Spuiten en Slikken. Froukje volgens mij van Sixpack en later nog van wat andere dingen, Hans is van Hans Schiffers; Schiffers.fm denk ik. Paula heeft ooit jeugdjournaal gepresenteerd volgens mij en heel even Get The Picture, Vera is uit de musicalwereld dacht ik.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:12 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit van zoveel kandidaten geweten waarvan ik ze moet kennen.
Ik heb alleen geen idee wie die Dennis, Froukje, Hans, Paula en Vera zijn.
Dennis is van BNN (Spuiten en Slikken), Froukje is van Llink en zat bij 6pack, Hans is van Schiffers.fm (een radioprogramma op Radio 2), Paula deed volgens mij ooit Get the Picture en Vera kende ik ook niet maar is musicalactrice/zangeresquote:Op donderdag 18 september 2008 16:12 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit van zoveel kandidaten geweten waarvan ik ze moet kennen.
Ik heb alleen geen idee wie die Dennis, Froukje, Hans, Paula en Vera zijn.
quote:Op donderdag 11 september 2008 20:12 schreef rubbereend het volgende:
Anniek
Froukje
Viviënne
dat wordt weer een leuke serie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paula_Udondekquote:Udondek heeft verschillende televisieprogramma’s gepresenteerd zoals Waku Waku. Haar grote doorbraak op tv beleefde ze door het presenteren van de populaire quiz Get the Picture waarmee zij 3,5 jaar lang dagelijks op de buis verscheen. Ze heeft dit programma maarliefst 1215 keer gepresenteerd. Op dit moment (2008) is ze nog steeds te zien in Knoop in je Zakdoek. Tevens presenteerde ze diverse festivals waaronder het Kinderrechtenfestival, HaSchiBa en de UITmarkt.
Aan de bloempotten en de deur te zien een land met (klassiek)Europese invloeden. Turkije misschien.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:16 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Aan de jas van Vera te zien, zijn ze naar een koud land geweest.
Ik hoorde het en het woordje "terug" kwam nogal vaak voor in het gesprek.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:27 schreef JeroenV het volgende:
Net was Dennis bij 3FM, hij mocht natuurlijk niks zeggen. Maar volgens Coen en Sander hadden ze het gesprek vooraf bepaald en zat er al een hint in. Maar er valt toch niks over te zeggen.
Marc-Marie!quote:Op donderdag 18 september 2008 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.avro.nl/tv/media-archief/?srch=Wie%20is%20de%20Mol?
Terugkijken van de BN-edities. Vorig seizoen heb ik australie teruggezien, was bijna net zo tof als de eerste keer
.
Even quoten voor later.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:49 schreef Blik het volgende:
Ik durf nu al te zeggen dat Dennis Storm of Sebastiaan Labrie de Mol zal zijn
Gerard is al een keer gevraagd, maar heeft toen "nee" gezegd, geloof ikquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:26 schreef wolfrolf het volgende:
Hans Schiffers punt FM [ afbeelding ]
Niet erg boeiende namen. Ik wil dat Gerard Ekdom meedoet i.p.v. die Schiffers.FM
Hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 18 september 2008 17:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Guret_of_Alt_Clut
Zou wel heel raar zijn, weer Schotland.
Terug omgedraaid ('teruggeluisterd') wordt guret, een Google doet de trick.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:03 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij?
Ik zou dat wel prettig vinden. Erg mooi land (naast ierland)
Dan kan België ook: Klikquote:Op donderdag 18 september 2008 17:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Terug omgedraaid ('teruggeluisterd') wordt guret, een Google doet de trick.
Ik durf het nog niet te zeggen maar toen ik de namen las was wel Sebastiaan Labrie de eerst mollennaam die in mij op kwam!quote:Op donderdag 18 september 2008 16:49 schreef Blik het volgende:
Dennis zei in het interview met C&S op 3FM dat hij er maar heel kort in zat. Geen idee of dat een verspreking of een hint was.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:49 schreef Blik het volgende:
Zou in theorie ook kunnen. Zelf blijf ik voorlopig even bij Schotland/Groot-Britannië, vanwege the house of the Gurets. En vanwege de achtergrond van de foto.quote:
Het huis (deur en met name de ramen) en de bloembakken doen mij ook erg Brits aan.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:32 schreef JeroenV het volgende:
Op de foto hebben ze kleding aan voor koud weer en de meeste wandel/bergschoenen.
Dan lijkt GB met eerder waarschijnlijk.
Ik wil weer onbekenden.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
C-sterren zijn OK. Anders krijg je de hele tijd van die Dennis van der Geesten, Patty Brards, Henkjan Smitsen enzo.
Eigenlijk hoe onbekender hoe beter, want het leukst waren toch de versies met onbekenden (behalve de Australiëserie met Marc-Marie![]()
).
Waar?quote:Op donderdag 18 september 2008 17:56 schreef alwaysthebest het volgende:
Vorige week heb ik de eerste Australische versie afgekeken. Leuk man.
Ik had hem een jaar geleden ofzo al eens gedownload, alleen nooit aan toegekomen.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:57 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Waar?
Ik ben net aan de tweede Australische begonnen
quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat is gebruikt in de derde serie tijdens de Denkers, Doeners en Dromers-opdracht.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:16 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kijk eens wat ik vond: http://go.to/jorge.golaco
quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:16 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kijk eens wat ik vond: http://go.to/jorge.golaco
Pieter Jan Hagensquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:03 schreef peterfan het volgende:
Ik heb er weer zin in! Ken een hoop van de "BN"-ers niet zo goed dus voor mij zijn het gewoon deelnemers..ben benieuwd. Wie presenteert het dit jaar?
De Mol is overal.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:26 schreef ItaloDancer het volgende:
Wordt het in Jordanië bekendgemaakt? Onhandig zeg. Daar zal wel niet veel Nederlandse pers op af komen.
Waarom kan Hans Schiffers de fragmenten niet laten horen? De opnames zijn toch al afgelopen dan.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie zou dan in januari als WIDM op tv komt in het radio programma van Schiffers.FM elke vrijdag de muziek fragmenten laten horen! Terwijl Hans ook meedoet.
Hans kan moeilijk gaan vertellen terwijl hij aan meegedaan heeft..Hij is idd wel terug natuurlijk.Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen.quote:Op zondag 16 november 2008 13:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Waarom kan Hans Schiffers de fragmenten niet laten horen? De opnames zijn toch al afgelopen dan.
We? Jij kwam daar toch ineens mee of hoe zat dat?quote:Op maandag 17 november 2008 16:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
We zaten er allemaal flink naast met Jordanië, het land waar WIDM zich afspeelt is namelijk Noord-Ierland.
Ik was de link tussen WIDM.com en FOK!, daar werd het genoemd.quote:Op maandag 17 november 2008 19:24 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
We? Jij kwam daar toch ineens mee of hoe zat dat?![]()
Noord-Ierland is wel beter
Dat klopt zag ik op radio 2 site...zullen ze al weg zijn? Want Hans Schiffers is de komende twee weken niet op radio 2 te horenquote:Op maandag 17 november 2008 19:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wie is de Mol? naar Noord-Ierland
zie 4 posts boven die van jouquote:Op maandag 17 november 2008 20:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat klopt zag ik op radio 2 site...zullen ze al weg zijn? Want Hans Schiffers is de komende twee weken niet op radio 2 te horen
In april/mei ongeveer al.quote:Op maandag 17 november 2008 20:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Heh, is dat al opgenomen lees ik nu van jullie?
Ja ik zag het te laatquote:Op maandag 17 november 2008 20:52 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
zie 4 posts boven die van jou
Schotland was serie 2.quote:Op maandag 17 november 2008 21:06 schreef Enfermera het volgende:
Was niet een van die eerste series van WIDM ook niet daar in de buurt? Schotland ofzo? Toen het nog niet met BN'ers was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serie 2 is kut.quote:Op maandag 17 november 2008 21:08 schreef Tabloid het volgende:
Ik moet serie 2, 3 en 4 nog steeds eens zien.
Ik ook. Serie 1 deze zomer gekeken, die had ik nog nooit gezienquote:Op maandag 17 november 2008 21:08 schreef Tabloid het volgende:
quote:Op maandag 17 november 2008 21:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Schotland was serie 2.
Met Nico in kilt.LOL haha jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
En een mooi mokkel als mol toch?quote:Op maandag 17 november 2008 21:09 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Serie 4 heeft gewoon hele toffe opdrachten.
Echt eens kijken!quote:Op maandag 17 november 2008 21:08 schreef Tabloid het volgende:
Ja, als Vivienne zo zegt "Het is begonnen, wie valt er nog te vertrouwen..." omgquote:
Bij het intromuziekje al.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, als Vivienne zo zegt "Het is begonnen, wie valt er nog te vertrouwen..." omg.
Ach welnee, gewéldige opdrachten en Schotland als prachtige locatie. Is een van mijn favorieten uit de reeks.quote:
Het is allemaal wat...quote:De deelnemers aan het Avro-programma waren in eerste instantie niet enthousiast over de Europese bestemming. Het hotel kon de deelnemers ook niet echt bekoren. "We moeten een kamer delen", klaagt Rick Engelkes in een fragment van het programma, dat vanaf januari te zien is. "En we hebben niet eens een eigen badkamer."
Serie 2 was niets mis mee op Nico na misschien, wat ik me er nog van kan herinneren was het verder best tof.quote:Op maandag 17 november 2008 21:09 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Serie 2 is kut.
Serie 3 heeft een topMol, maar mindere opdrachten.
Serie 4 heeft gewoon hele toffe opdrachten.
Eh.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:17 schreef cptmarco het volgende:
http://www.nu.nl/news/184(...)n_Noord-Ierland.html
[..]
Het is allemaal wat...
Boeiendquote:Op donderdag 4 december 2008 23:39 schreef evert het volgende:
De programmamakers lieten zich voor de negende editie adviseren door de voormalige mollen Dennis Weening, Inge Ipenburg, Yvon Jaspers en Milouska Meulens. Dit viertal vormt de secret mol society. Over de taak en de rol van dit illustere en strenge gezelschap wilden de makers donderdag nog niet veel zeggen.
Noord-Ierland dus. Maar niemand schijnt tegenwoordig het verschil te weten tussen het deel dat nog steeds bij Groot-Brittannië hoort en de republiek Ierland.quote:Wie is de Mol? speelt zich dit keer af in Ierland en begint met een opdracht in de scheepswerf van de Titanic in Belfast.
Ironischquote:Op donderdag 4 december 2008 23:39 schreef evert het volgende:
Wie is de Mol? krijgt hulp van Secret Mol Society
4 december 2008 14:49
Wel werd duidelijk dat presentator Pieter Jan Hagens in de loop van de kijkcijferhit nog meer grote verrassingen voor de kijkers en deelnemers in petto heeft. Wie is de Mol? speelt zich dit keer af in Ierland en begint met een opdracht in de scheepswerf van de Titanic in Belfast.
quote:
Volgensmij komen ze allemaal gewoon op uitzendinggemist te staan!quote:Op zondag 28 december 2008 22:19 schreef Stansfield het volgende:
Dat is zeker al snel. Ik ben de 1e week al weer op wintersport. Komt de aflevering op de site te staan of moet ik het gana opnemen?
Dat is al snelquote:
Ugo Farell - Preces Meaequote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef alors het volgende:
Op de site staat ook een filmpje van de perspresentatie met HET muziekje eronder
Wie is de mol staat zo lang... en dan heb je minder ruimte over voor een puike topictitelquote:Op maandag 29 december 2008 18:19 schreef Meddo het volgende:
oeeh, tvp voordat ik de eerste afleveringen mis
topic is trouwens lastig te vinden, widm![]()
Op uitzendinggemist.nl kan je toch terugkijken?quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:57 schreef cptmarco het volgende:
niet op een donderdag...![]()
die avond ben ik altijd weg...
Het is al jaren lang op donderdag...ben ook vaste uitzendinggemist volgerquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:57 schreef cptmarco het volgende:
niet op een donderdag...![]()
die avond ben ik altijd weg...
x2!quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:53 schreef Tourniquet het volgende:
Anniek Pfeifer!!!![]()
![]()
![]()
[ [url=http://people.freenet.de/chopshop/[CS]AnniekPheifer-MikeEnThomasShow1.jpg]afbeelding[/url] ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:51 schreef RayMania het volgende:
Ja, hoor. Surf ik vrolijk op internet, krijg ik gewoon via een blog te horen wie de Mol is. Dat is blijkbaar gelekt?Ray.... komt er nog een prono?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:51 schreef RayMania het volgende:
Ja, hoor. Surf ik vrolijk op internet, krijg ik gewoon via een blog te horen wie de Mol is. Dat is blijkbaar gelekt?Het is wel vaker 'gelekt', wat uiteindelijk niet de mol bleek te zijn. Dus ach, gewoon niet al te veel waarde aan hechten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Atb is lief, groetjes Peri."
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het is wel vaker 'gelekt', wat uiteindelijk niet de mol bleek te zijn. Dus ach, gewoon niet al te veel waarde aan hechten.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:20 schreef Tegan het volgende:
Voor de uitzending gemist mensen. Het was vorig jaar ook op Usenet te vinden, zo volgde ik het.
Ik ook. En die van 2007.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:22 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
![]()
Heb de divxjes van vorig jaar nog
Ik vind het prima, denk dat ik er zelf weinig tijd voor heb.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:18 schreef Tegan het volgende:
Ik wil trouwens best de prono bijhouden als RayMania ff PMt wat er allemaal gedaan moet worden?
Geen punten voor juist gekozen afvaller enzo? Ik heb de prono nooit meegedaan dus ik weet niet wat er allemaal bij werd gehouden?quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vind het prima, denk dat ik er zelf weinig tijd voor heb.
Wat ik persoonlijk zou doen is wekelijks een topic openen waarin men De Mol, de winnaar, de verliezer en de volgende afvaller kan voorspellen. Die lijstjes vind ik eerlijk gezegd van weinig toegevoegde waarde.
En wat je dan kan doen is in aflevering #1 50 punten aan een goed voorspelde Mol toekennen, in aflevering #2 45, in #3 40 punten, etc.
Wow, ik had uit mezelf ook zo ongeveer dit uitgewerkt! Het topic komt binnen een uurquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:16 schreef Meddo het volgende:
Ja nu ook al vast een prono, en dan alleen mol, winnaar, verliezer en afvaller. En wat raymania zegt, 1e ronde 50pnt, 2e ronden 45 enz. (als er 10 afleveringen komen?).
Zoiets:
[ afbeelding ]
Ik ga dit jaar zeker meedoen, succes
Tegan!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wow, ik had uit mezelf ook zo ongeveer dit uitgewerkt! Het topic komt binnen een uur.
8 januari is de eerste aflevering.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik ken alleen die Viviënne vd Assen niet, valt alweer mee
Wanneer beginnen we?
Heb je er ook weer zo'n zin inquote:
Volgens mij wel hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vorig seizoen was het toch niet op donderdag?
Welnee, het gros zou je ook kunnen kennen van TV.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:26 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Het zijn allemaal toneelmensen. Geen wonder dat ik al die kandidaten niet ken.
Welke krant??quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:15 schreef PM-girl het volgende:
Whiiiee, het is bijna zover las ik vanmorgen in de krant. Leuk artikeltje over WIDM en de organisatie daarachter.
Was ook op donderdag ja..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vorig seizoen was het toch niet op donderdag?
Brabants Dagblad. Het staat nog niet online, anders had ik het even hier neergezet.quote:
Met Inge Ipenburg was dat pas erg, meest waardeloze mol die er geweest is.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:42 schreef k_man het volgende:
Hmm, dit had ik helemaal gemist. Maar goed, ik ben er nog ruim op tijd achtergekomen dat er een nieuw seizoen aankomt.
Hopelijk niet weer zo'n waardeloss seizoen als het vorige. Als de Mol niks doet, valt er ook niks te ontmaskeren.
Hopelijk zit er ook niet weer zo'n Joris Linssen-typje bij.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:42 schreef k_man het volgende:
Hopelijk niet weer zo'n waardeloss seizoen als het vorige. Als de Mol niks doet, valt er ook niks te ontmaskeren.
Die vond ik juist tofquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hopelijk zit er ook niet weer zo'n Joris Linssen-typje bij.Vind ik zo jammer voor het spel...
Het stond ook in De Gelderlander, maar ook daar nog niet online.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:34 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Brabants Dagblad. Het staat nog niet online, anders had ik het even hier neergezet.
Ja, dat was toch vorig jaar?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:51 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Met Inge Ipenburg was dat pas erg, meest waardeloze mol die er geweest is.
Tot zijn executie dacht ik dat hij de mol was.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hopelijk zit er ook niet weer zo'n Joris Linssen-typje bij.Vind ik zo jammer voor het spel...
Ja johquote:
Mij maakt het niets uit of het nou bn'ers zijn of gbn'ers... die bn'ers hebben voor mij geen méérwaarde.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:26 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Niet allemaal van toneelquote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:26 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die Milouska vond ik dus de slechtse mol everquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:03 schreef Californium het volgende:
inge was geen goede mol, dennis ook niet nee.... maar ik vond dat in beide gevallen ook de opdrachten ook niet erg uitnodigend waren voor een mol, voor een goede mollenactieDaar mogen ze dit seizoen ook wel een beetje aan sleutelen vind ik
Die vond ik wel oké op zich, vooral omdat achteraf bleek dat ze zich heel dom heeft gespeeld en iedereen haar geloofde. Maar dat seizoen blijft natuurlijk voor in de herinnering door Frédérique.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die Milouska vond ik dus de slechtse mol ever
maar die was ook fantastisch goed bezig om weer te laten zien dat ze op de weg terug was!!!!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die vond ik wel oké op zich, vooral omdat achteraf bleek dat ze zich heel dom heeft gespeeld en iedereen haar geloofde. Maar dat seizoen blijft natuurlijk voor in de herinnering door Frédérique.
Een hoop mensen vonden haar dom en irritant (wat grotendeels gespeeld bleek te zijn), maar ze molde tenminste - ze deed wat een Mol hoort te doen. Dennis en (vooral) Inge deden geen flikker.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die Milouska vond ik dus de slechtse mol ever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |