De Mol is overal.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:26 schreef ItaloDancer het volgende:
Wordt het in Jordanië bekendgemaakt? Onhandig zeg. Daar zal wel niet veel Nederlandse pers op af komen.
Waarom kan Hans Schiffers de fragmenten niet laten horen? De opnames zijn toch al afgelopen dan.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie zou dan in januari als WIDM op tv komt in het radio programma van Schiffers.FM elke vrijdag de muziek fragmenten laten horen! Terwijl Hans ook meedoet.
Hans kan moeilijk gaan vertellen terwijl hij aan meegedaan heeft..Hij is idd wel terug natuurlijk.Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen.quote:Op zondag 16 november 2008 13:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Waarom kan Hans Schiffers de fragmenten niet laten horen? De opnames zijn toch al afgelopen dan.
We? Jij kwam daar toch ineens mee of hoe zat dat?quote:Op maandag 17 november 2008 16:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
We zaten er allemaal flink naast met Jordanië, het land waar WIDM zich afspeelt is namelijk Noord-Ierland.
Ik was de link tussen WIDM.com en FOK!, daar werd het genoemd.quote:Op maandag 17 november 2008 19:24 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
We? Jij kwam daar toch ineens mee of hoe zat dat?![]()
Noord-Ierland is wel beter
Dat klopt zag ik op radio 2 site...zullen ze al weg zijn? Want Hans Schiffers is de komende twee weken niet op radio 2 te horenquote:Op maandag 17 november 2008 19:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wie is de Mol? naar Noord-Ierland
zie 4 posts boven die van jouquote:Op maandag 17 november 2008 20:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat klopt zag ik op radio 2 site...zullen ze al weg zijn? Want Hans Schiffers is de komende twee weken niet op radio 2 te horen
In april/mei ongeveer al.quote:Op maandag 17 november 2008 20:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Heh, is dat al opgenomen lees ik nu van jullie?
Ja ik zag het te laatquote:Op maandag 17 november 2008 20:52 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
zie 4 posts boven die van jou
Schotland was serie 2.quote:Op maandag 17 november 2008 21:06 schreef Enfermera het volgende:
Was niet een van die eerste series van WIDM ook niet daar in de buurt? Schotland ofzo? Toen het nog niet met BN'ers was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serie 2 is kut.quote:Op maandag 17 november 2008 21:08 schreef Tabloid het volgende:
Ik moet serie 2, 3 en 4 nog steeds eens zien.
Ik ook. Serie 1 deze zomer gekeken, die had ik nog nooit gezienquote:Op maandag 17 november 2008 21:08 schreef Tabloid het volgende:
quote:Op maandag 17 november 2008 21:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Schotland was serie 2.
Met Nico in kilt.LOL haha jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
En een mooi mokkel als mol toch?quote:Op maandag 17 november 2008 21:09 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Serie 4 heeft gewoon hele toffe opdrachten.
Echt eens kijken!quote:Op maandag 17 november 2008 21:08 schreef Tabloid het volgende:
Ja, als Vivienne zo zegt "Het is begonnen, wie valt er nog te vertrouwen..." omgquote:
Bij het intromuziekje al.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, als Vivienne zo zegt "Het is begonnen, wie valt er nog te vertrouwen..." omg.
Ach welnee, gewéldige opdrachten en Schotland als prachtige locatie. Is een van mijn favorieten uit de reeks.quote:
Het is allemaal wat...quote:De deelnemers aan het Avro-programma waren in eerste instantie niet enthousiast over de Europese bestemming. Het hotel kon de deelnemers ook niet echt bekoren. "We moeten een kamer delen", klaagt Rick Engelkes in een fragment van het programma, dat vanaf januari te zien is. "En we hebben niet eens een eigen badkamer."
Serie 2 was niets mis mee op Nico na misschien, wat ik me er nog van kan herinneren was het verder best tof.quote:Op maandag 17 november 2008 21:09 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Serie 2 is kut.
Serie 3 heeft een topMol, maar mindere opdrachten.
Serie 4 heeft gewoon hele toffe opdrachten.
Eh.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:17 schreef cptmarco het volgende:
http://www.nu.nl/news/184(...)n_Noord-Ierland.html
[..]
Het is allemaal wat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |