Ik hoorde het en het woordje "terug" kwam nogal vaak voor in het gesprek.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:27 schreef JeroenV het volgende:
Net was Dennis bij 3FM, hij mocht natuurlijk niks zeggen. Maar volgens Coen en Sander hadden ze het gesprek vooraf bepaald en zat er al een hint in. Maar er valt toch niks over te zeggen.
Marc-Marie!quote:Op donderdag 18 september 2008 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.avro.nl/tv/media-archief/?srch=Wie%20is%20de%20Mol?
Terugkijken van de BN-edities. Vorig seizoen heb ik australie teruggezien, was bijna net zo tof als de eerste keer
.
Even quoten voor later.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:49 schreef Blik het volgende:
Ik durf nu al te zeggen dat Dennis Storm of Sebastiaan Labrie de Mol zal zijn
Gerard is al een keer gevraagd, maar heeft toen "nee" gezegd, geloof ikquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:26 schreef wolfrolf het volgende:
Hans Schiffers punt FM [ afbeelding ]
Niet erg boeiende namen. Ik wil dat Gerard Ekdom meedoet i.p.v. die Schiffers.FM
Hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 18 september 2008 17:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Guret_of_Alt_Clut
Zou wel heel raar zijn, weer Schotland.
Terug omgedraaid ('teruggeluisterd') wordt guret, een Google doet de trick.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:03 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij?
Ik zou dat wel prettig vinden. Erg mooi land (naast ierland)
Dan kan België ook: Klikquote:Op donderdag 18 september 2008 17:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Terug omgedraaid ('teruggeluisterd') wordt guret, een Google doet de trick.
Ik durf het nog niet te zeggen maar toen ik de namen las was wel Sebastiaan Labrie de eerst mollennaam die in mij op kwam!quote:Op donderdag 18 september 2008 16:49 schreef Blik het volgende:
Dennis zei in het interview met C&S op 3FM dat hij er maar heel kort in zat. Geen idee of dat een verspreking of een hint was.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:49 schreef Blik het volgende:
Zou in theorie ook kunnen. Zelf blijf ik voorlopig even bij Schotland/Groot-Britannië, vanwege the house of the Gurets. En vanwege de achtergrond van de foto.quote:
Het huis (deur en met name de ramen) en de bloembakken doen mij ook erg Brits aan.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:32 schreef JeroenV het volgende:
Op de foto hebben ze kleding aan voor koud weer en de meeste wandel/bergschoenen.
Dan lijkt GB met eerder waarschijnlijk.
Ik wil weer onbekenden.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
C-sterren zijn OK. Anders krijg je de hele tijd van die Dennis van der Geesten, Patty Brards, Henkjan Smitsen enzo.
Eigenlijk hoe onbekender hoe beter, want het leukst waren toch de versies met onbekenden (behalve de Australiëserie met Marc-Marie![]()
).
Waar?quote:Op donderdag 18 september 2008 17:56 schreef alwaysthebest het volgende:
Vorige week heb ik de eerste Australische versie afgekeken. Leuk man.
Ik had hem een jaar geleden ofzo al eens gedownload, alleen nooit aan toegekomen.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:57 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Waar?
Ik ben net aan de tweede Australische begonnen
quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat is gebruikt in de derde serie tijdens de Denkers, Doeners en Dromers-opdracht.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:16 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kijk eens wat ik vond: http://go.to/jorge.golaco
quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:16 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kijk eens wat ik vond: http://go.to/jorge.golaco
Pieter Jan Hagensquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:03 schreef peterfan het volgende:
Ik heb er weer zin in! Ken een hoop van de "BN"-ers niet zo goed dus voor mij zijn het gewoon deelnemers..ben benieuwd. Wie presenteert het dit jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |