Boeiendquote:Op donderdag 4 december 2008 23:39 schreef evert het volgende:
De programmamakers lieten zich voor de negende editie adviseren door de voormalige mollen Dennis Weening, Inge Ipenburg, Yvon Jaspers en Milouska Meulens. Dit viertal vormt de secret mol society. Over de taak en de rol van dit illustere en strenge gezelschap wilden de makers donderdag nog niet veel zeggen.
Noord-Ierland dus. Maar niemand schijnt tegenwoordig het verschil te weten tussen het deel dat nog steeds bij Groot-Brittannië hoort en de republiek Ierland.quote:Wie is de Mol? speelt zich dit keer af in Ierland en begint met een opdracht in de scheepswerf van de Titanic in Belfast.
Ironischquote:Op donderdag 4 december 2008 23:39 schreef evert het volgende:
Wie is de Mol? krijgt hulp van Secret Mol Society
4 december 2008 14:49
Wel werd duidelijk dat presentator Pieter Jan Hagens in de loop van de kijkcijferhit nog meer grote verrassingen voor de kijkers en deelnemers in petto heeft. Wie is de Mol? speelt zich dit keer af in Ierland en begint met een opdracht in de scheepswerf van de Titanic in Belfast.
quote:
Volgensmij komen ze allemaal gewoon op uitzendinggemist te staan!quote:Op zondag 28 december 2008 22:19 schreef Stansfield het volgende:
Dat is zeker al snel. Ik ben de 1e week al weer op wintersport. Komt de aflevering op de site te staan of moet ik het gana opnemen?
Dat is al snelquote:
Ugo Farell - Preces Meaequote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef alors het volgende:
Op de site staat ook een filmpje van de perspresentatie met HET muziekje eronder
Wie is de mol staat zo lang... en dan heb je minder ruimte over voor een puike topictitelquote:Op maandag 29 december 2008 18:19 schreef Meddo het volgende:
oeeh, tvp voordat ik de eerste afleveringen mis
topic is trouwens lastig te vinden, widm![]()
Op uitzendinggemist.nl kan je toch terugkijken?quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:57 schreef cptmarco het volgende:
niet op een donderdag...![]()
die avond ben ik altijd weg...
Het is al jaren lang op donderdag...ben ook vaste uitzendinggemist volgerquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:57 schreef cptmarco het volgende:
niet op een donderdag...![]()
die avond ben ik altijd weg...
x2!quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:53 schreef Tourniquet het volgende:
Anniek Pfeifer!!!![]()
![]()
![]()
[ [url=http://people.freenet.de/chopshop/[CS]AnniekPheifer-MikeEnThomasShow1.jpg]afbeelding[/url] ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:51 schreef RayMania het volgende:
Ja, hoor. Surf ik vrolijk op internet, krijg ik gewoon via een blog te horen wie de Mol is. Dat is blijkbaar gelekt?Ray.... komt er nog een prono?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:51 schreef RayMania het volgende:
Ja, hoor. Surf ik vrolijk op internet, krijg ik gewoon via een blog te horen wie de Mol is. Dat is blijkbaar gelekt?Het is wel vaker 'gelekt', wat uiteindelijk niet de mol bleek te zijn. Dus ach, gewoon niet al te veel waarde aan hechten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Atb is lief, groetjes Peri."
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het is wel vaker 'gelekt', wat uiteindelijk niet de mol bleek te zijn. Dus ach, gewoon niet al te veel waarde aan hechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |