Ik hoop het, dan gaan we veel van haar zienquote:Op donderdag 11 september 2008 21:53 schreef Impry het volgende:
Viviënne van den Assem![]()
Denk wel dat ze de mol is...
Hopelijk gaan we veel van haar zien jaquote:Op donderdag 11 september 2008 22:16 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik hoop het, dan gaan we veel van haar zien
Nee, geen directe 3FM-ers. Dennis Storm heeft volgens mij wel eens wat gedaan voor 3FM Serious Request, maar verder ook niet echt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ken alleen die Vera Mann niet, en van die Jon van Eerd herkende ik enkel zijn hoofd.
Kan weer tof worden.
Zit er dit keer niemand van 3FM bij?
En Westenwindquote:Op woensdag 10 september 2008 22:18 schreef Tabloid het volgende:
Ken er al zeven.
Anniek Pheifer was van Grijpstra en de Gier.
je kent vera mann niet? onder welke steen heb jij de laatste 10 jaar gewoond? één van de bekendste musical sterren van nederlandquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:54 schreef ItaloDancer het volgende:
De bedoeling van WIDM is juist dat ze C-sterren hebben, of nou ja, BN-ers die het programma zelf ook leuk vinden en niet meedoen om maar iig op tv te komen om nog een contractje in de wacht te slepen (tenminste zo komt dat bij mij bij WIDM altijd het minste over).
[..]
En Westenwind![]()
Jon van Eerd en Vera Mann ken ik niet van naam noch van gezicht.
Dan kom ik ook even onder mijn steen vandaan.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:02 schreef evert het volgende:
[..]
je kent vera mann niet? onder welke steen heb jij de laatste 10 jaar gewoond? één van de bekendste musical sterren van nederland
Ik ook.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:03 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dan kom ik ook even onder mijn steen vandaan.
wtf is musical?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:02 schreef evert het volgende:
[..]
je kent vera mann niet? onder welke steen heb jij de laatste 10 jaar gewoond? één van de bekendste musical sterren van nederland
Ik bied over: negen.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:18 schreef Tabloid het volgende:
Ken er al zeven.
Anniek Pheifer was van Grijpstra en de Gier.
Ik ken hem ook als stemacteur.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:56 schreef Tabloid het volgende:
Ik ken Jon van Eerd uit Flodder in Amerika.
Hint: Jiskefet.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:59 schreef Skeletor het volgende:
Ik ken alleen die eerste niet, ben dr naam ook nu al kwijt
Same herequote:Op vrijdag 12 september 2008 23:03 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dan kom ik ook even onder mijn steen vandaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |