quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:20 schreef Tegan het volgende:
Voor de uitzending gemist mensen. Het was vorig jaar ook op Usenet te vinden, zo volgde ik het.
Ik ook. En die van 2007.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:22 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
![]()
Heb de divxjes van vorig jaar nog
Ik vind het prima, denk dat ik er zelf weinig tijd voor heb.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:18 schreef Tegan het volgende:
Ik wil trouwens best de prono bijhouden als RayMania ff PMt wat er allemaal gedaan moet worden?
Geen punten voor juist gekozen afvaller enzo? Ik heb de prono nooit meegedaan dus ik weet niet wat er allemaal bij werd gehouden?quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vind het prima, denk dat ik er zelf weinig tijd voor heb.
Wat ik persoonlijk zou doen is wekelijks een topic openen waarin men De Mol, de winnaar, de verliezer en de volgende afvaller kan voorspellen. Die lijstjes vind ik eerlijk gezegd van weinig toegevoegde waarde.
En wat je dan kan doen is in aflevering #1 50 punten aan een goed voorspelde Mol toekennen, in aflevering #2 45, in #3 40 punten, etc.
Wow, ik had uit mezelf ook zo ongeveer dit uitgewerkt! Het topic komt binnen een uurquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:16 schreef Meddo het volgende:
Ja nu ook al vast een prono, en dan alleen mol, winnaar, verliezer en afvaller. En wat raymania zegt, 1e ronde 50pnt, 2e ronden 45 enz. (als er 10 afleveringen komen?).
Zoiets:
[ afbeelding ]
Ik ga dit jaar zeker meedoen, succes
Tegan!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wow, ik had uit mezelf ook zo ongeveer dit uitgewerkt! Het topic komt binnen een uur.
8 januari is de eerste aflevering.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik ken alleen die Viviënne vd Assen niet, valt alweer mee
Wanneer beginnen we?
Heb je er ook weer zo'n zin inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |