Handig zo'n stropoppetje, voor als je zelf te beroerd bent om een nieuw topic te openenquote:Op woensdag 10 september 2008 12:25 schreef mcDavid het volgende:
Ah, de lapo-jaagster is er ook weer!
Nou, ik heb ook zó vaak de lapo. Poeh poeh.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:25 schreef mcDavid het volgende:
Ah, de lapo-jaagster is er ook weer!
Vaker dan ik!quote:Op woensdag 10 september 2008 @ 12:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook zó vaak de lapo. Poeh poeh.
Weet ik ook niet, vroeg ik laatst ook al, blijkbaar weet niemand dat.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:24 schreef Troel het volgende:
Nou, dan ga ik maar weer
Wanneer komt Ynske ook alweer terug?
Proostquote:Op woensdag 10 september 2008 12:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, vroeg ik laatst ook al, blijkbaar weet niemand dat.![]()
[ afbeelding ]
FLes.
quote:Op woensdag 10 september 2008 12:35 schreef mcDavid het volgende:
Mijn volgende post gaat een positieve zijn, mensen!
Spannend!quote:Op woensdag 10 september 2008 12:35 schreef mcDavid het volgende:
Mijn volgende post gaat een positieve zijn, mensen!
Wacht nou eerst die posi-post van mcd maar ff afquote:
De verwachtingen zijn iig hoogquote:Op woensdag 10 september 2008 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht nou eerst die posi-post van mcd maar ff af
Anti climaxquote:Op woensdag 10 september 2008 12:43 schreef mcDavid het volgende:
Nou dat was het, ga maar weer aan het werk allemaal! [ afbeelding ]
Dat wel inderdaad.quote:Op woensdag 10 september 2008 @ 12:44 schreef Kuukske het volgende:
Pepernoten. Boh. Schandalig dat die dingen nu al in de winkel liggen.
En al knoerdhard zijnquote:Op woensdag 10 september 2008 12:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad.
Normaal gesproken koop ik mijn eerste zak pepernoten ergens halverwege januari, als de kilo's voor 25 cent over de toonbank gaan!
Ik ga misschien ook weer een zak van 5 kilo halenquote:Op woensdag 10 september 2008 12:45 schreef Pheno het volgende:
Ik heb ze al op.
Vorig jaar hadden we 12 kilo pepernoten over van een leuk ritje dat JD had gemaakt tijdens zijn koeriertijd. Ik eet nooit meer pepernoten.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:48 schreef mcDavid het volgende:
Dat wel inderdaad.
Normaal gesproken koop ik mijn eerste zak pepernoten ergens halverwege januari, als de kilo's voor 25 cent over de toonbank gaan!
Het betere werk. Waarom zijn ze niet gewoon het hele jaar te koop?quote:Op woensdag 10 september 2008 12:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ga misschien ook weer een zak van 5 kilo halen
Dan gaat de geloofwaardigheid van Sinterklaar die eens per jaar op bezoek komt in het land er een beetje vanaf? Kweenie. Ik zou het nogal stom vinden.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:57 schreef Pheno het volgende:
Het betere werk. Waarom zijn ze niet gewoon het hele jaar te koop?
Ik niet. Marsepein kun je ook het hele jaar door kopenquote:Op woensdag 10 september 2008 12:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan gaat de geloofwaardigheid van Sinterklaar die eens per jaar op bezoek komt in het land er een beetje vanaf? Kweenie. Ik zou het nogal stom vinden.
Ja, maar dat is marsepein. Dat stoppen ze ook op trouwtaarten enzo.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:59 schreef Pheno het volgende:
Ik niet. Marsepein kun je ook het hele jaar door kopen
Speculaasbrokkenquote:Op woensdag 10 september 2008 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
tering. Donder op met je pepernoten. Ik heb mijn eerste ook alweer op dit jaar
Dan flikkeren ze ook maar pepernoten op trouwtaarten.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, maar dat is marsepein. Dat stoppen ze ook op trouwtaarten enzo.
Gets. Daar is het viesquote:Op woensdag 10 september 2008 13:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, maar dat is marsepein. Dat stoppen ze ook op trouwtaarten enzo.
Dat ziet er niet uit! Die bruine hoopjes.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:01 schreef Pheno het volgende:
Dan flikkeren ze ook maar pepernoten op trouwtaarten.
Ugh. Yuck.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
kijk mij eens dagelijks trouwtaarten eten
Maar niet in rolletjes van 500 gram voor 2 euro!quote:Op woensdag 10 september 2008 @ 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet. Marsepein kun je ook het hele jaar door kopen
Ik nog nietquote:Op woensdag 10 september 2008 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
tering. Donder op met je pepernoten. Ik heb mijn eerste ook alweer op dit jaar
wel via een groothandel!!!quote:Op woensdag 10 september 2008 13:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Maar niet in rolletjes van 500 gram voor 2 euro!![]()
!!!
Je kan er niet mee omgaan?quote:Op woensdag 10 september 2008 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoetigheid, opbokken. Sinterklaas erbij trouwens. Mag gewoon.
Ja, dat zei je van iTunes ook. Gekkenhuis.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:10 schreef Kuukske het volgende:
Zoetigheid is best okay hoor Fles.
Nouja, ik heb dan ook een iPod, dus ik vind iTunes best functioneel. En zoetigheid is leuk, maar niet iedere dag. En ook niet recht voor mijn neus als ik er niet aan mag zitten.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, dat zei je van iTunes ook. Gekkenhuis.
Zoals Kuukskesquote:Op woensdag 10 september 2008 13:10 schreef Kuukske het volgende:
Zoetigheid is best okay hoor Fles.
Ik heb ook een iPod, maar ik doe het altijd via Winampquote:Op woensdag 10 september 2008 13:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, ik heb dan ook een iPod, dus ik vind iTunes best functioneel. En zoetigheid is leuk, maar niet iedere dag. En ook niet recht voor mijn neus als ik er niet aan mag zitten.
Oh, kan dat ook? Nouja, ik vind het niet zo heel erg irritant, dat programma. Maar smaken verschillen natuurlijk.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:13 schreef qu63 het volgende:
Ik heb ook een iPod, maar ik doe het altijd via Winamp
en ik gebruik nu mn telefoon meer
Ik heb geen zin om voor ieder apparaat weer een nieuw stuk software te installeren. En in Winamp kan ik alles kwijtquote:Op woensdag 10 september 2008 13:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, kan dat ook? Nouja, ik vind het niet zo heel erg irritant, dat programma. Maar smaken verschillen natuurlijk.
Ik irriteer me aan winamp de laatste tijd. Maar goed.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:16 schreef qu63 het volgende:
Ik heb geen zin om voor ieder apparaat weer een nieuw stuk software te installeren. En in Winamp kan ik alles kwijt
ik aan foobar en winamp. heb nu maar windows media player weerquote:Op woensdag 10 september 2008 13:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan winamp de laatste tijd. Maar goed.
Hou jij jequote:Op woensdag 10 september 2008 13:19 schreef cablegunmaster het volgende:
ik aan foobar en winamp. heb nu maar windows media player weer
Waarom noem je een merk en twee OS'en?quote:
VLC vind ik ook al zo'n rukplayer.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Winamp voor muziek en VLC voor films. de rest allemaal optiefen.
Welke gebruik jij?quote:Op woensdag 10 september 2008 @ 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
VLC vind ik ook al zo'n rukplayer.
psp. En powerdvd voor mijn svcd muziekjes. Wat ook ruk is. Blijkbaar is het in om kutdevvers te hebben die veel te veel versiering om hun applicatie willen hebben ipv een werkend goed product.quote:
Ik snap het ook wel wat, maar winamp was bv vroeger klein, snel en goed. Door al dat gedoe erom heen is het groot en traag en slechter geworden. Het is natuurlijk wel zo dat de consument steeds meer eist. Liever 1 halfbakken app op je pc die 5 dingen afdekt voor je, dan 5 losse programma's. Even vooropgesteld dat je braaf betaald voor je appsquote:Op woensdag 10 september 2008 13:54 schreef mcDavid het volgende:
Joah tis inderdaad het ene uiterste of het andere.
Nou nee hoor. Vroeger crashte het nog weleens (maar dan heb ik het over Winamp 2.05 op Win98SE) en bovendien kan je tot op grote hoogte kiezen om overbodige troep niet te installeren. Ik gebruik geen Winamp Library bijvoorbeeld, alleen een playlist, en ik gebruik geen moderne skins. Er gelikt uitzien is 1, maar het moet wel functioneel blijven natuurlijkquote:Op woensdag 10 september 2008 13:57 schreef Pheno het volgende:
Ik snap het ook wel wat, maar winamp was bv vroeger klein, snel en goed. Door al dat gedoe erom heen is het groot en traag en slechter geworden.
Doe maar postenquote:
Dus nu tieten postenquote:Op woensdag 10 september 2008 14:28 schreef Kuukske het volgende:
Zo, moest ik daar even belangrijke dingen doen!
Kewlquote:Op woensdag 10 september 2008 14:28 schreef Kuukske het volgende:
Jemig, die spelling heb ik allang niet meer gezien.quote:
welkequote:Op woensdag 10 september 2008 13:22 schreef JortK het volgende:
Ik irriteer me sowieso aan muziekplayers, ik heb me eigen mediaplayer gemaakt
JortAmpquote:
Nu alleen de foto nog uploadenquote:Op woensdag 10 september 2008 14:28 schreef Kuukske het volgende:
Grapjas.quote:
Ooit zal het me lukkenquote:
Ik denk het niet.quote:
En daar gaat het al misquote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 10 september 2008 15:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, vrouwen + denken
Inderdaad, laten we het over tieten hebbenquote:Op woensdag 10 september 2008 15:24 schreef Kuukske het volgende:
Afijn, laten we het eens over iets anders hebben hè?
Ja. Precies. Mannen zijn okay!quote:Op woensdag 10 september 2008 15:24 schreef mcDavid het volgende:
Ja. Laten we het over mannen hebben. Mannen zijn tof.
Inderdaad.quote:Op woensdag 10 september 2008 @ 15:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Precies. Mannen zijn okay!
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:27 schreef mcDavid het volgende:
En ze kunnen achteruit inparkeren.
Ja, klopt.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:27 schreef mcDavid het volgende:
Inderdaad.
Mannen hebben ruimtelijk inzicht en zulks.
En ze kunnen achteruit inparkeren.
Dat doe ik ook. Ik ben érg technisch voor mijn geslacht.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:33 schreef mcDavid het volgende:
En ze houden een hamer bij het einde van de steel vast. In plaats van pal achter de kop.
Maar vrouwens kunnen weer beter schoonmakenquote:Op woensdag 10 september 2008 15:33 schreef mcDavid het volgende:
En ze houden een hamer bij het einde van de steel vast. In plaats van pal achter de kop.
Ja, helaas is dat de waarheid.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:35 schreef JortK het volgende:
Maar vrouwens kunnen weer beter schoonmaken
Bring on the flame!
tieten!quote:Op woensdag 10 september 2008 15:35 schreef mcDavid het volgende:
Ik begin me ineens af te vragen waarom ik ook al weer hetero ben
Hoi Kewkskequote:Op woensdag 10 september 2008 14:33 schreef Kuukske het volgende:
Jemig, die spelling heb ik allang niet meer gezien.
Kewl!quote:
op mn mobiel kan ik niet zien hoeveel posts er al gemaakt zijnquote:Op woensdag 10 september 2008 15:47 schreef mcDavid het volgende:
Zijn we nu ineens met zijn allen bang om aan een volgende pagina te beginnen?
Moeten we je nu nog beterschap wensen of niet?quote:Op woensdag 10 september 2008 16:23 schreef leonieke het volgende:
Ik ben vandaag voor de eerste keer in mijn (oké, nog niet zo lange) carrière ziek naar huis moeten gaan. Uiteraard met de melding dat ik gewoon een paar uur in mijn bed wil kruipen en dan straks (nu dus ongeveer) thuis verder werk aangezien ik een presentatie moet geven morgen en die nog in elkaar moet steken.
En je leert er ook nog iets vanquote:Op woensdag 10 september 2008 15:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dansende natuurkunde-nerds en nerdinnen
wel grappig though
[ [ afbeelding ] ]
Uiteraardquote:Op woensdag 10 september 2008 16:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Moeten we je nu nog beterschap wensen of niet?
Ja, maar jij zegt dat je ziek bent, maar gaat wel door met werkenquote:Op woensdag 10 september 2008 16:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
UiteraardDoe ik bij jullie toch ook als jullie komen vertellen dat je ziek bent?
Ik kan toch moeilijk morgen voor 100 studenten een presentatie geven zonder presentatie voorbereid te hebbenquote:Op woensdag 10 september 2008 16:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja, maar jij zegt dat je ziek bent, maar gaat wel door met werken
Maar beterschap dan
Dan ben je morgen ook ziek.quote:Op woensdag 10 september 2008 @ 17:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kan toch moeilijk morgen voor 100 studenten een presentatie geven zonder presentatie voorbereid te hebben![]()
Na dat stop ik vanavond wel. We moeten namelijk ook nog de keuken definitief gaan vastleggen en dan de zetel in onder een deken
't Is dat ik zeker ben dat jij nooit last zult hebben van hetgeen waar ik nu last van (nee, geen ongesteldheidquote:Op woensdag 10 september 2008 17:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan ben je morgen ook ziek.
Of je bent uberhaupt niet ziek.
Ik ben gewoon pas ziek als ik héél zeker weet dat het leven wél stopt als ik niet zo snel mogelijk in bed ga liggen.quote:Op woensdag 10 september 2008 @ 17:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
't Is dat ik zeker ben dat jij nooit last zult hebben van hetgeen waar ik nu last van (nee, geen ongesteldheid), maar al had je die kans gehad, ik wenste het je nog niet toe...
Maar hey... misschien ga ik er gewoon van uit dat het leven niet stopt als ik eens ziek ben en probeer ik gewoon zo goed mogelijk door te doen...
Ik hoop het voor jou dan maar...quote:Op woensdag 10 september 2008 17:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik ben gewoon pas ziek als ik héél zeker weet dat het leven wél stopt als ik niet zo snel mogelijk in bed ga liggen.
Hier doet ie het ook al een tijd niet, dus het zal wel niet aan jou liggenquote:Op woensdag 10 september 2008 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Schijt MSN
boel klapt eruit, en het eerste wat hij wil gaan checken als ik op "probleem oplossen" klik, is of er wat mis is met mijn eigen verbinding. Schijnheilige kutzooi
Er zijn er in KLB wel voor minder onder de tegeltjes gegaan hoorquote:Op woensdag 10 september 2008 18:02 schreef qu63 het volgende:
Of je kan er niet mee omgaan natuurlijk
Hij doet t nu iig weerquote:Op woensdag 10 september 2008 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn er in KLB wel voor minder onder de tegeltjes gegaan hoor
Maar dat was al langer zo, toch?quote:Op woensdag 10 september 2008 18:22 schreef mcDavid het volgende:
Aan KLB te zien is er idd iets mis bij Microsoft!
Eens even een kijkje nemen danquote:Op woensdag 10 september 2008 18:22 schreef mcDavid het volgende:
Aan KLB te zien is er idd iets mis bij Microsoft! Maar toch, heb hier nergens last van hoor!
Als je daadwerkelijk niets productiefs doet kan je er ook geen last van hebbenquote:Op woensdag 10 september 2008 18:22 schreef mcDavid het volgende:
Aan KLB te zien is er idd iets mis bij Microsoft! Maar toch, heb hier nergens last van hoor!
Weer een dag door de tijd meid.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:57 schreef Kuukske het volgende:
Poeh hé.
Ja per definitie eigenlijk hehquote:Op woensdag 10 september 2008 @ 18:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar dat was al langer zo, toch?
Ja zeker.quote:
1 2 3 4 5 6 7 | if (!(typeof worldHasEnded == "undefined")) { document.write("YUP."); } else { document.write("NOPE."); } </script> |
http://www.hasthelhcdestroyedtheearth.com/ is leukerquote:Op woensdag 10 september 2008 20:54 schreef mcDavid het volgende:
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
Willoze googleslaafquote:Op woensdag 10 september 2008 21:42 schreef mcDavid het volgende:
Google Talk FTW.
Ik wist wel dat ik te vroeg wakker wasquote:
Alweer?quote:Op donderdag 11 september 2008 08:20 schreef Kuukske het volgende:
Het wordt echt een keimooie dag vandaag.
Ja hé! Ik zie wel hele donkere wolken aankomen thooquote:
Laatste mooie dag als ik de weermannen/vrouwen mag gelovenquote:Op donderdag 11 september 2008 08:52 schreef Bengeltje het volgende:
Hier is een mooie blauwe lucht.Straks maar weer even achterom bezig, met die regen is toch weer
veel onkruid omhoog gekomen.
Hey Sjow.quote:Op donderdag 11 september 2008 09:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Laatste mooie dag als ik de weermannen/vrouwen mag geloven
Dat roepen ze al 3 wekenquote:Op donderdag 11 september 2008 09:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat zou best kut zijn dan welquote:Op donderdag 11 september 2008 09:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vrije dag vandaag? Of ziek gemeld?quote:Op donderdag 11 september 2008 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, eerst maar eens douchen, scheren en oploskoffie makenIn het zonnetje.
Ik werk thuisquote:Op donderdag 11 september 2008 10:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
Vrije dag vandaag? Of ziek gemeld?
Waarom ben je dan niet eerder gaan telewerken?quote:Op donderdag 11 september 2008 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik werk thuisBen niet ziek, maar met m'n knie kan ik niet naar kantoor komen. En ze zijn blij met alles wat ik nog kan geloof ik
Als het mij niet uit zou maken hebben ze toch liever dat ik daar zit te internetten, dan hier. Denk ik.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet eerder gaan telewerken?
Maar heeft jouwe werkplek dan een toegevoegde waarde? Of moet je ook wel eens van je stoel af? (buiten je toiletbezoeken en pauzes enzo danquote:Op donderdag 11 september 2008 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het mij niet uit zou maken hebben ze toch liever dat ik daar zit te internetten, dan hier. Denk ik.
Niet zo gek veel iddquote:Op donderdag 11 september 2008 11:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar heeft jouwe werkplek dan een toegevoegde waarde? Of moet je ook wel eens van je stoel af? (buiten je toiletbezoeken en pauzes enzo dan)
Lekker geregeld dan daarquote:
werken?quote:Op donderdag 11 september 2008 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar nu moet ik echt even een paar issues gaan fixen
quintetten lukt anders aardigquote:
ik zit al in de trein op weg naar huis! Net op een beurs geweest in Utrechtquote:Op donderdag 11 september 2008 13:31 schreef Kuukske het volgende:
Alwéér druk doende vandaag. Bijna naar huis, dat wel.
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:49 schreef mcDavid het volgende:
http://www.cyriak.co.uk/lhc/lhc-webcams.html
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] RUN! RUN FOR YOUR LIFE!!!!! [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zullen we een blog oprichten om te zeggen dat die anti-spore-blog de grootste aanval van christenen op democratische normen en waarden tot nu toe is?quote:Op donderdag 11 september 2008 @ 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/173(...)er_computerspel.htmlMeelijwekkend volk bestaat er toch
Geweldig ideequote:Op donderdag 11 september 2008 14:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zullen we een blog oprichten om te zeggen dat die anti-spore-blog de grootste aanval van christenen op democratische normen en waarden tot nu toe is?
Je zegt engen dingen, weet je zeker dat je niet ziek bent?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, ik ga weer eens wat nuttigs uitvoeren
Beetje zondigen op z'n tijd houdt het leven spannendquote:Op donderdag 11 september 2008 14:51 schreef qu63 het volgende:
Je zegt engen dingen, weet je zeker dat je niet ziek bent?
Dan ga ik ook maar wat aan mn werk doenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje zondigen op z'n tijd houdt het leven spannend
Kijk uit hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 15:01 schreef qu63 het volgende:
Dan ga ik ook maar wat aan mn werk doen
Ik ben ook nog niet begonnenquote:
Vandaag nog geen last van gehadquote:Op donderdag 11 september 2008 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/174(...)_Live_Messenger.html
Je meent het
ik wel, heb t nou maar helemaal uitgezet, ik hoor het wel als het opgelost isquote:
Ik stuur je wel een berichtje op msn danquote:Op donderdag 11 september 2008 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik wel, heb t nou maar helemaal uitgezet, ik hoor het wel als het opgelost is
Probeer maarquote:Op donderdag 11 september 2008 16:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een berichtje op msn dan
hier doet'ie het alweer een poosje hoor!quote:Op donderdag 11 september 2008 @ 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik wel, heb t nou maar helemaal uitgezet, ik hoor het wel als het opgelost is
Dat blijft denk ik binnen de muren van het grote boze Microsoft gebouwquote:Op donderdag 11 september 2008 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar eens kijken of het tot vanavond gewoon blijft draaien. Ben wel benieuwd wat er nou uiteindelijk aan de hand was ammel
Dan is het goedquote:
Als het daar samen met al die andere ellende van ze blijft, vind ik het primaquote:Op donderdag 11 september 2008 16:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat blijft denk ik binnen de muren van het grote boze Microsoft gebouw
http://gmailblog.blogspot(...)-and-were-sorry.htmlquote:Op donderdag 11 september 2008 @ 16:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat blijft denk ik binnen de muren van het grote boze Microsoft gebouw
Het zou op z'n minst ongeloofwaardig zijn iddquote:Op donderdag 11 september 2008 16:51 schreef mcDavid het volgende:
Dit soort berichtjes zou je van microsoft niet echt verwachten idd
Nou he, en wat heb je er een last vanquote:Op donderdag 11 september 2008 16:54 schreef mcDavid het volgende:
Oh vandaar die post-diarree!
Jij had net zo hoog kunnen staan als je niet steeds gebanned wordt, of onder een kloon verder gaatquote:Op donderdag 11 september 2008 17:00 schreef mcDavid het volgende:
Gast, je staat gewoon 5e in de 'Ik-heb-geen-leven"-top 500!
Daar sta ik al jaren. Doe ff verbaasd of zo. Kippekop.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:00 schreef mcDavid het volgende:
Gast, je staat gewoon 5e in de 'Ik-heb-geen-leven"-top 500!
daarvoor mag je er 711 bij optellen.quote:Op donderdag 11 september 2008 @ 17:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jij had net zo hoog kunnen staan als je niet steeds gebanned wordt, of onder een kloon verder gaat
Dan is het goedquote:Op donderdag 11 september 2008 17:06 schreef mcDavid het volgende:
Ik kijk daar toch nooit!
Nu jok je, je hebt er net gekeken.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:06 schreef mcDavid het volgende:
Ik kijk daar toch nooit!
Ik heb hier wel meegelezen hoor. Er was alleen niets waarvan ik dacht o hier moet B op reageren.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi Bengeltje![]()
Hoe was je dagje meis?
Qutie.quote:
Daar had je niet echt ongelijk in iddquote:Op donderdag 11 september 2008 17:34 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb hier wel meegelezen hoor. Er was alleen niets waarvan ik dacht o hier moet B op reageren.![]()
Mwoa, ik ga de deur niet uit, doe wat oefeningetjes en zo, en ik heb wel het idee dat het langzaam beter gaatquote:Dus in gedachten ben ik bij jullie geweest.![]()
Hoe is het met je knietje vandaag.
Thanksquote:Op donderdag 11 september 2008 17:34 schreef Bengeltje het volgende:
Qutie.Harde werker, heb ik al gezegd trots op je te zijn.
altijd vroeg op je werk enz.
Weird....quote:Op donderdag 11 september 2008 17:48 schreef qu63 het volgende:
En vanmorgen was ik zelfs om half 5 al wakker, had hier in wfl al gepost en toen pas zag ik de tijd
Dat had ik gelezen. lekker in je eigen huis je gangetje gaan.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar had je niet echt ongelijk in idd![]()
[..]
Mwoa, ik ga de deur niet uit, doe wat oefeningetjes en zo, en ik heb wel het idee dat het langzaam beter gaatBen van plan om maandag weer eens naar kantoor te gaan, als het zo doorgaat.
Jezelf schoppen is minder erg dan dat een ander het doet.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Thanks
Ik moet mezelf alleen wel af en toe een schop geven
En vanmorgen was ik zelfs om half 5 al wakker, had hier in wfl al gepost en toen pas zag ik de tijd
Waarom ik op ben gestaan is mij nog steeds een raadsel![]()
Dat vond ik ook idd toen ik om 7 uur wakker werdquote:
Sowquote:Op donderdag 11 september 2008 18:26 schreef qu63 het volgende:
Dat vond ik ook idd toen ik om 7 uur wakker werd
En toen ik weg ging om 5 voor 8 vergat ik ook nog mn brood mee te nemen
Had het wel klaargemaakt
Das ook weer waar jaquote:Op donderdag 11 september 2008 18:01 schreef Bengeltje het volgende:
Jezelf schoppen is minder erg dan dat een ander het doet.veel minder.
Misschien om te gaan posten op fok?quote:Laten we er maar vanuit gaan dat je er niet meer achterkomt waarom je bent opgestaan.
yuckquote:
Antispore.com één grote Rick Astley grap?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/173(...)er_computerspel.htmlMeelijwekkend volk bestaat er toch
Dat vind ik zelf ook nog steeds gek jaquote:Op donderdag 11 september 2008 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah nee okee. Nou ja, dat je zo van t padje was blijkbaar
Dan doe je dat toch nietquote:Op donderdag 11 september 2008 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
getver ik heb geen zin meer in doorposten
Ik heb wel eens goede ideeënquote:
of judokaquote:Op donderdag 11 september 2008 19:05 schreef JortK het volgende:
Het is toch juko?
Aldus de expertquote:Op donderdag 11 september 2008 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet zo vaak, dan blijft het bijzonder
De nachtbarquote:Op donderdag 11 september 2008 19:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, dat was eens. Multi posten.
Ik heb geen ban gekregen voor het multi posten.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De nachtbarJe enige ban ooit
Was voor mijn tijd
Weleens voor doorgaan met slowchatten na een waarschuwing toch?quote:Op donderdag 11 september 2008 19:38 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb geen ban gekregen voor het multi posten.
Kun je tegenwoordig ook de notes van anderen tegen betaling inzien ofzo?quote:Op donderdag 11 september 2008 @ 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weleens voor doorgaan met slowchatten na een waarschuwing toch?
Alsof iemand er baat bij heeft om jou snachts wakker te houdenquote:Op donderdag 11 september 2008 19:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan krijg ik waarschijnlijk een [koffie]-gebod
Ik heb gewoon een geheugen waar je bang van wordtquote:Op donderdag 11 september 2008 19:42 schreef mcDavid het volgende:
Kun je tegenwoordig ook de notes van anderen tegen betaling inzien ofzo?
Nee, doordat ik mek mek zei. Tegen iemand die zei dat het gemekker maar moest stoppen.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weleens voor doorgaan met slowchatten na een waarschuwing toch?
Yvonnequote:Op donderdag 11 september 2008 19:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, doordat ik mek mek zei. Tegen iemand die zei dat het gemekker maar moest stoppen.
Nadeel van blauw geweest zijn.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig ook de notes van anderen tegen betaling inzien ofzo?
Ook DAT wist ik nogquote:Op donderdag 11 september 2008 19:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar stond dat je moest raden.
't schijnt dat ik ooit een weekban op KLB gehad heb. Heb dr alleen nooit wat van gemerktquote:Op donderdag 11 september 2008 @ 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een geheugen waar je bang van wordt
Dat zou kunnen. Daar heb ik nooit naar gekeken. Jij boeide me altijd al stukken minder dan Bengeltje namelijk. gek eigenlijk he?quote:Op donderdag 11 september 2008 19:48 schreef mcDavid het volgende:
't schijnt dat ik ooit een weekban op KLB gehad heb. Heb dr alleen nooit wat van gemerkt
Gelukkig heeft de hostingprovider waar wij onze mailserver hebben een mooi antispam-platform voorquote:
Ik hoor 't al een beetje rommelen hier.. 't Was ook net nog vet benauwdquote:Op donderdag 11 september 2008 19:51 schreef mcDavid het volgende:
Boh gek, ik moet snel even naar de supermarkt!!
http://buienradar.nl/h.aspx?soort=1x1&jaar=2008&maand=09&bliksem=1&dag=11&uur=19&minuut=45
Heb geen Airco op 't werkquote:Op donderdag 11 september 2008 19:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar is de airco als je hem nodig hebt.
ik heb ook een keer een weekban gehadquote:Op donderdag 11 september 2008 19:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
't schijnt dat ik ooit een weekban op KLB gehad heb. Heb dr alleen nooit wat van gemerkt
Ik zie al wel aardige wolkjes aan de horizon hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier duidt alles nog steeds op een heerlijk zwoele zomeravondTenminste, in het oosten dan
Ja richting het westen ziet het er somber uit idd. Nou ja, maar even zien. Kan best leuk zijn op een avond. Als het maar niet idd de laatste mooie dag van het jaar was, want dat zou goed kut zijnquote:Op donderdag 11 september 2008 19:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik zie al wel aardige wolkjes aan de horizon hoor
Hier heeft het vanmiddag wel geregend, maar toen zat ik in Utrech en Amersfoortquote:Op donderdag 11 september 2008 19:57 schreef Bengeltje het volgende:
Hier is het best lekker, ondanks de regen.
Ach, dat zeggen ze iedere week wel een keerquote:Op donderdag 11 september 2008 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja richting het westen ziet het er somber uit idd. Nou ja, maar even zien. Kan best leuk zijn op een avond. Als het maar niet idd de laatste mooie dag van het jaar was, want dat zou goed kut zijn
Goed geregeld.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb ook een keer een weekban gehad
Net de week dat ik op vakantie ging
Wanneer begon het mooie weer dit jaar eigenlijk überhaupt?quote:Op donderdag 11 september 2008 19:59 schreef qu63 het volgende:
Ach, dat zeggen ze iedere week wel een keer
Jaquote:
ups en downs hequote:Op donderdag 11 september 2008 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer begon het mooie weer dit jaar eigenlijk überhaupt?En vorig jaar dan? We komen er de laatste paar jaar volgens mij maar behoorlijk schraal bekaaid vanaf met die kutzomertjes van half juni tot eind augustus misschien af en toe een paar dagen mooi weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |