Ik heb geen zin om voor ieder apparaat weer een nieuw stuk software te installeren. En in Winamp kan ik alles kwijtquote:Op woensdag 10 september 2008 13:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, kan dat ook? Nouja, ik vind het niet zo heel erg irritant, dat programma. Maar smaken verschillen natuurlijk.
Ik irriteer me aan winamp de laatste tijd. Maar goed.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:16 schreef qu63 het volgende:
Ik heb geen zin om voor ieder apparaat weer een nieuw stuk software te installeren. En in Winamp kan ik alles kwijt
ik aan foobar en winamp. heb nu maar windows media player weerquote:Op woensdag 10 september 2008 13:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan winamp de laatste tijd. Maar goed.
Hou jij jequote:Op woensdag 10 september 2008 13:19 schreef cablegunmaster het volgende:
ik aan foobar en winamp. heb nu maar windows media player weer
Waarom noem je een merk en twee OS'en?quote:
VLC vind ik ook al zo'n rukplayer.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Winamp voor muziek en VLC voor films. de rest allemaal optiefen.
Welke gebruik jij?quote:Op woensdag 10 september 2008 @ 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
VLC vind ik ook al zo'n rukplayer.
psp. En powerdvd voor mijn svcd muziekjes. Wat ook ruk is. Blijkbaar is het in om kutdevvers te hebben die veel te veel versiering om hun applicatie willen hebben ipv een werkend goed product.quote:
Ik snap het ook wel wat, maar winamp was bv vroeger klein, snel en goed. Door al dat gedoe erom heen is het groot en traag en slechter geworden. Het is natuurlijk wel zo dat de consument steeds meer eist. Liever 1 halfbakken app op je pc die 5 dingen afdekt voor je, dan 5 losse programma's. Even vooropgesteld dat je braaf betaald voor je appsquote:Op woensdag 10 september 2008 13:54 schreef mcDavid het volgende:
Joah tis inderdaad het ene uiterste of het andere.
Nou nee hoor. Vroeger crashte het nog weleens (maar dan heb ik het over Winamp 2.05 op Win98SE) en bovendien kan je tot op grote hoogte kiezen om overbodige troep niet te installeren. Ik gebruik geen Winamp Library bijvoorbeeld, alleen een playlist, en ik gebruik geen moderne skins. Er gelikt uitzien is 1, maar het moet wel functioneel blijven natuurlijkquote:Op woensdag 10 september 2008 13:57 schreef Pheno het volgende:
Ik snap het ook wel wat, maar winamp was bv vroeger klein, snel en goed. Door al dat gedoe erom heen is het groot en traag en slechter geworden.
Doe maar postenquote:
Dus nu tieten postenquote:Op woensdag 10 september 2008 14:28 schreef Kuukske het volgende:
Zo, moest ik daar even belangrijke dingen doen!
Kewlquote:Op woensdag 10 september 2008 14:28 schreef Kuukske het volgende:
Jemig, die spelling heb ik allang niet meer gezien.quote:
welkequote:Op woensdag 10 september 2008 13:22 schreef JortK het volgende:
Ik irriteer me sowieso aan muziekplayers, ik heb me eigen mediaplayer gemaakt
JortAmpquote:
Nu alleen de foto nog uploadenquote:Op woensdag 10 september 2008 14:28 schreef Kuukske het volgende:
Grapjas.quote:
Ooit zal het me lukkenquote:
Ik denk het niet.quote:
En daar gaat het al misquote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 10 september 2008 15:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, vrouwen + denken
Inderdaad, laten we het over tieten hebbenquote:Op woensdag 10 september 2008 15:24 schreef Kuukske het volgende:
Afijn, laten we het eens over iets anders hebben hè?
Ja. Precies. Mannen zijn okay!quote:Op woensdag 10 september 2008 15:24 schreef mcDavid het volgende:
Ja. Laten we het over mannen hebben. Mannen zijn tof.
Inderdaad.quote:Op woensdag 10 september 2008 @ 15:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Precies. Mannen zijn okay!
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:27 schreef mcDavid het volgende:
En ze kunnen achteruit inparkeren.
Ja, klopt.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:27 schreef mcDavid het volgende:
Inderdaad.
Mannen hebben ruimtelijk inzicht en zulks.
En ze kunnen achteruit inparkeren.
Dat doe ik ook. Ik ben érg technisch voor mijn geslacht.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:33 schreef mcDavid het volgende:
En ze houden een hamer bij het einde van de steel vast. In plaats van pal achter de kop.
Maar vrouwens kunnen weer beter schoonmakenquote:Op woensdag 10 september 2008 15:33 schreef mcDavid het volgende:
En ze houden een hamer bij het einde van de steel vast. In plaats van pal achter de kop.
Ja, helaas is dat de waarheid.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:35 schreef JortK het volgende:
Maar vrouwens kunnen weer beter schoonmaken
Bring on the flame!
tieten!quote:Op woensdag 10 september 2008 15:35 schreef mcDavid het volgende:
Ik begin me ineens af te vragen waarom ik ook al weer hetero ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |