Handig zo'n stropoppetje, voor als je zelf te beroerd bent om een nieuw topic te openenquote:Op woensdag 10 september 2008 12:25 schreef mcDavid het volgende:
Ah, de lapo-jaagster is er ook weer!
Nou, ik heb ook zķ vaak de lapo. Poeh poeh.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:25 schreef mcDavid het volgende:
Ah, de lapo-jaagster is er ook weer!
Vaker dan ik!quote:Op woensdag 10 september 2008 @ 12:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook zķ vaak de lapo. Poeh poeh.
Weet ik ook niet, vroeg ik laatst ook al, blijkbaar weet niemand dat.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:24 schreef Troel het volgende:
Nou, dan ga ik maar weer
Wanneer komt Ynske ook alweer terug?
Proostquote:Op woensdag 10 september 2008 12:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, vroeg ik laatst ook al, blijkbaar weet niemand dat.![]()
[ afbeelding ]
FLes.
quote:Op woensdag 10 september 2008 12:35 schreef mcDavid het volgende:
Mijn volgende post gaat een positieve zijn, mensen!
Spannend!quote:Op woensdag 10 september 2008 12:35 schreef mcDavid het volgende:
Mijn volgende post gaat een positieve zijn, mensen!
Wacht nou eerst die posi-post van mcd maar ff afquote:
De verwachtingen zijn iig hoogquote:Op woensdag 10 september 2008 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht nou eerst die posi-post van mcd maar ff af
Anti climaxquote:Op woensdag 10 september 2008 12:43 schreef mcDavid het volgende:
Nou dat was het, ga maar weer aan het werk allemaal! [ afbeelding ]
Dat wel inderdaad.quote:Op woensdag 10 september 2008 @ 12:44 schreef Kuukske het volgende:
Pepernoten. Boh. Schandalig dat die dingen nu al in de winkel liggen.
En al knoerdhard zijnquote:Op woensdag 10 september 2008 12:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad.
Normaal gesproken koop ik mijn eerste zak pepernoten ergens halverwege januari, als de kilo's voor 25 cent over de toonbank gaan!
Ik ga misschien ook weer een zak van 5 kilo halenquote:Op woensdag 10 september 2008 12:45 schreef Pheno het volgende:
Ik heb ze al op.
Vorig jaar hadden we 12 kilo pepernoten over van een leuk ritje dat JD had gemaakt tijdens zijn koeriertijd. Ik eet nooit meer pepernoten.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:48 schreef mcDavid het volgende:
Dat wel inderdaad.
Normaal gesproken koop ik mijn eerste zak pepernoten ergens halverwege januari, als de kilo's voor 25 cent over de toonbank gaan!
Het betere werk. Waarom zijn ze niet gewoon het hele jaar te koop?quote:Op woensdag 10 september 2008 12:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ga misschien ook weer een zak van 5 kilo halen
Dan gaat de geloofwaardigheid van Sinterklaar die eens per jaar op bezoek komt in het land er een beetje vanaf? Kweenie. Ik zou het nogal stom vinden.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:57 schreef Pheno het volgende:
Het betere werk. Waarom zijn ze niet gewoon het hele jaar te koop?
Ik niet. Marsepein kun je ook het hele jaar door kopenquote:Op woensdag 10 september 2008 12:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan gaat de geloofwaardigheid van Sinterklaar die eens per jaar op bezoek komt in het land er een beetje vanaf? Kweenie. Ik zou het nogal stom vinden.
Ja, maar dat is marsepein. Dat stoppen ze ook op trouwtaarten enzo.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:59 schreef Pheno het volgende:
Ik niet. Marsepein kun je ook het hele jaar door kopen
Speculaasbrokkenquote:Op woensdag 10 september 2008 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
tering. Donder op met je pepernoten. Ik heb mijn eerste ook alweer op dit jaar
Dan flikkeren ze ook maar pepernoten op trouwtaarten.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, maar dat is marsepein. Dat stoppen ze ook op trouwtaarten enzo.
Gets. Daar is het viesquote:Op woensdag 10 september 2008 13:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, maar dat is marsepein. Dat stoppen ze ook op trouwtaarten enzo.
Dat ziet er niet uit! Die bruine hoopjes.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:01 schreef Pheno het volgende:
Dan flikkeren ze ook maar pepernoten op trouwtaarten.
Ugh. Yuck.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
kijk mij eens dagelijks trouwtaarten eten
Maar niet in rolletjes van 500 gram voor 2 euro!quote:Op woensdag 10 september 2008 @ 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet. Marsepein kun je ook het hele jaar door kopen
Ik nog nietquote:Op woensdag 10 september 2008 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
tering. Donder op met je pepernoten. Ik heb mijn eerste ook alweer op dit jaar
wel via een groothandel!!!quote:Op woensdag 10 september 2008 13:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Maar niet in rolletjes van 500 gram voor 2 euro!![]()
!!!
Je kan er niet mee omgaan?quote:Op woensdag 10 september 2008 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoetigheid, opbokken. Sinterklaas erbij trouwens. Mag gewoon.
Ja, dat zei je van iTunes ook. Gekkenhuis.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:10 schreef Kuukske het volgende:
Zoetigheid is best okay hoor Fles.
Nouja, ik heb dan ook een iPod, dus ik vind iTunes best functioneel. En zoetigheid is leuk, maar niet iedere dag. En ook niet recht voor mijn neus als ik er niet aan mag zitten.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, dat zei je van iTunes ook. Gekkenhuis.
Zoals Kuukskesquote:Op woensdag 10 september 2008 13:10 schreef Kuukske het volgende:
Zoetigheid is best okay hoor Fles.
Ik heb ook een iPod, maar ik doe het altijd via Winampquote:Op woensdag 10 september 2008 13:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, ik heb dan ook een iPod, dus ik vind iTunes best functioneel. En zoetigheid is leuk, maar niet iedere dag. En ook niet recht voor mijn neus als ik er niet aan mag zitten.
Oh, kan dat ook? Nouja, ik vind het niet zo heel erg irritant, dat programma. Maar smaken verschillen natuurlijk.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:13 schreef qu63 het volgende:
Ik heb ook een iPod, maar ik doe het altijd via Winamp
en ik gebruik nu mn telefoon meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |