Aldus de expertquote:Op donderdag 11 september 2008 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet zo vaak, dan blijft het bijzonder
De nachtbarquote:Op donderdag 11 september 2008 19:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, dat was eens. Multi posten.
Ik heb geen ban gekregen voor het multi posten.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De nachtbarJe enige ban ooit
Was voor mijn tijd
Weleens voor doorgaan met slowchatten na een waarschuwing toch?quote:Op donderdag 11 september 2008 19:38 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb geen ban gekregen voor het multi posten.
Kun je tegenwoordig ook de notes van anderen tegen betaling inzien ofzo?quote:Op donderdag 11 september 2008 @ 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weleens voor doorgaan met slowchatten na een waarschuwing toch?
Alsof iemand er baat bij heeft om jou snachts wakker te houdenquote:Op donderdag 11 september 2008 19:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan krijg ik waarschijnlijk een [koffie]-gebod
Ik heb gewoon een geheugen waar je bang van wordtquote:Op donderdag 11 september 2008 19:42 schreef mcDavid het volgende:
Kun je tegenwoordig ook de notes van anderen tegen betaling inzien ofzo?
Nee, doordat ik mek mek zei. Tegen iemand die zei dat het gemekker maar moest stoppen.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weleens voor doorgaan met slowchatten na een waarschuwing toch?
Yvonnequote:Op donderdag 11 september 2008 19:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, doordat ik mek mek zei. Tegen iemand die zei dat het gemekker maar moest stoppen.
Nadeel van blauw geweest zijn.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig ook de notes van anderen tegen betaling inzien ofzo?
Ook DAT wist ik nogquote:Op donderdag 11 september 2008 19:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar stond dat je moest raden.
't schijnt dat ik ooit een weekban op KLB gehad heb. Heb dr alleen nooit wat van gemerktquote:Op donderdag 11 september 2008 @ 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een geheugen waar je bang van wordt
Dat zou kunnen. Daar heb ik nooit naar gekeken. Jij boeide me altijd al stukken minder dan Bengeltje namelijk. gek eigenlijk he?quote:Op donderdag 11 september 2008 19:48 schreef mcDavid het volgende:
't schijnt dat ik ooit een weekban op KLB gehad heb. Heb dr alleen nooit wat van gemerkt
Gelukkig heeft de hostingprovider waar wij onze mailserver hebben een mooi antispam-platform voorquote:
Ik hoor 't al een beetje rommelen hier.. 't Was ook net nog vet benauwdquote:Op donderdag 11 september 2008 19:51 schreef mcDavid het volgende:
Boh gek, ik moet snel even naar de supermarkt!!
http://buienradar.nl/h.aspx?soort=1x1&jaar=2008&maand=09&bliksem=1&dag=11&uur=19&minuut=45
Heb geen Airco op 't werkquote:Op donderdag 11 september 2008 19:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar is de airco als je hem nodig hebt.
ik heb ook een keer een weekban gehadquote:Op donderdag 11 september 2008 19:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
't schijnt dat ik ooit een weekban op KLB gehad heb. Heb dr alleen nooit wat van gemerkt
Ik zie al wel aardige wolkjes aan de horizon hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier duidt alles nog steeds op een heerlijk zwoele zomeravondTenminste, in het oosten dan
Ja richting het westen ziet het er somber uit idd. Nou ja, maar even zien. Kan best leuk zijn op een avond. Als het maar niet idd de laatste mooie dag van het jaar was, want dat zou goed kut zijnquote:Op donderdag 11 september 2008 19:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik zie al wel aardige wolkjes aan de horizon hoor
Hier heeft het vanmiddag wel geregend, maar toen zat ik in Utrech en Amersfoortquote:Op donderdag 11 september 2008 19:57 schreef Bengeltje het volgende:
Hier is het best lekker, ondanks de regen.
Ach, dat zeggen ze iedere week wel een keerquote:Op donderdag 11 september 2008 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja richting het westen ziet het er somber uit idd. Nou ja, maar even zien. Kan best leuk zijn op een avond. Als het maar niet idd de laatste mooie dag van het jaar was, want dat zou goed kut zijn
Goed geregeld.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb ook een keer een weekban gehad
Net de week dat ik op vakantie ging
Wanneer begon het mooie weer dit jaar eigenlijk überhaupt?quote:Op donderdag 11 september 2008 19:59 schreef qu63 het volgende:
Ach, dat zeggen ze iedere week wel een keer
Jaquote:
ups en downs hequote:Op donderdag 11 september 2008 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer begon het mooie weer dit jaar eigenlijk überhaupt?En vorig jaar dan? We komen er de laatste paar jaar volgens mij maar behoorlijk schraal bekaaid vanaf met die kutzomertjes van half juni tot eind augustus misschien af en toe een paar dagen mooi weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |