ik wel, heb t nou maar helemaal uitgezet, ik hoor het wel als het opgelost isquote:
Ik stuur je wel een berichtje op msn danquote:Op donderdag 11 september 2008 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik wel, heb t nou maar helemaal uitgezet, ik hoor het wel als het opgelost is
Probeer maarquote:Op donderdag 11 september 2008 16:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een berichtje op msn dan
hier doet'ie het alweer een poosje hoor!quote:Op donderdag 11 september 2008 @ 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik wel, heb t nou maar helemaal uitgezet, ik hoor het wel als het opgelost is
Dat blijft denk ik binnen de muren van het grote boze Microsoft gebouwquote:Op donderdag 11 september 2008 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar eens kijken of het tot vanavond gewoon blijft draaien. Ben wel benieuwd wat er nou uiteindelijk aan de hand was ammel
Dan is het goedquote:
Als het daar samen met al die andere ellende van ze blijft, vind ik het primaquote:Op donderdag 11 september 2008 16:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat blijft denk ik binnen de muren van het grote boze Microsoft gebouw
http://gmailblog.blogspot(...)-and-were-sorry.htmlquote:Op donderdag 11 september 2008 @ 16:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat blijft denk ik binnen de muren van het grote boze Microsoft gebouw
Het zou op z'n minst ongeloofwaardig zijn iddquote:Op donderdag 11 september 2008 16:51 schreef mcDavid het volgende:
Dit soort berichtjes zou je van microsoft niet echt verwachten idd
Nou he, en wat heb je er een last vanquote:Op donderdag 11 september 2008 16:54 schreef mcDavid het volgende:
Oh vandaar die post-diarree!
Jij had net zo hoog kunnen staan als je niet steeds gebanned wordt, of onder een kloon verder gaatquote:Op donderdag 11 september 2008 17:00 schreef mcDavid het volgende:
Gast, je staat gewoon 5e in de 'Ik-heb-geen-leven"-top 500!
Daar sta ik al jaren. Doe ff verbaasd of zo. Kippekop.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:00 schreef mcDavid het volgende:
Gast, je staat gewoon 5e in de 'Ik-heb-geen-leven"-top 500!
daarvoor mag je er 711 bij optellen.quote:Op donderdag 11 september 2008 @ 17:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jij had net zo hoog kunnen staan als je niet steeds gebanned wordt, of onder een kloon verder gaat
Dan is het goedquote:Op donderdag 11 september 2008 17:06 schreef mcDavid het volgende:
Ik kijk daar toch nooit!
Nu jok je, je hebt er net gekeken.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:06 schreef mcDavid het volgende:
Ik kijk daar toch nooit!
Ik heb hier wel meegelezen hoor. Er was alleen niets waarvan ik dacht o hier moet B op reageren.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi Bengeltje![]()
Hoe was je dagje meis?
Qutie.quote:
Daar had je niet echt ongelijk in iddquote:Op donderdag 11 september 2008 17:34 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb hier wel meegelezen hoor. Er was alleen niets waarvan ik dacht o hier moet B op reageren.![]()
Mwoa, ik ga de deur niet uit, doe wat oefeningetjes en zo, en ik heb wel het idee dat het langzaam beter gaatquote:Dus in gedachten ben ik bij jullie geweest.![]()
Hoe is het met je knietje vandaag.
Thanksquote:Op donderdag 11 september 2008 17:34 schreef Bengeltje het volgende:
Qutie.Harde werker, heb ik al gezegd trots op je te zijn.
altijd vroeg op je werk enz.
Weird....quote:Op donderdag 11 september 2008 17:48 schreef qu63 het volgende:
En vanmorgen was ik zelfs om half 5 al wakker, had hier in wfl al gepost en toen pas zag ik de tijd
Dat had ik gelezen. lekker in je eigen huis je gangetje gaan.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar had je niet echt ongelijk in idd![]()
[..]
Mwoa, ik ga de deur niet uit, doe wat oefeningetjes en zo, en ik heb wel het idee dat het langzaam beter gaatBen van plan om maandag weer eens naar kantoor te gaan, als het zo doorgaat.
Jezelf schoppen is minder erg dan dat een ander het doet.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Thanks
Ik moet mezelf alleen wel af en toe een schop geven
En vanmorgen was ik zelfs om half 5 al wakker, had hier in wfl al gepost en toen pas zag ik de tijd
Waarom ik op ben gestaan is mij nog steeds een raadsel![]()
Dat vond ik ook idd toen ik om 7 uur wakker werdquote:
Sowquote:Op donderdag 11 september 2008 18:26 schreef qu63 het volgende:
Dat vond ik ook idd toen ik om 7 uur wakker werd
En toen ik weg ging om 5 voor 8 vergat ik ook nog mn brood mee te nemen
Had het wel klaargemaakt
Das ook weer waar jaquote:Op donderdag 11 september 2008 18:01 schreef Bengeltje het volgende:
Jezelf schoppen is minder erg dan dat een ander het doet.veel minder.
Misschien om te gaan posten op fok?quote:Laten we er maar vanuit gaan dat je er niet meer achterkomt waarom je bent opgestaan.
yuckquote:
Antispore.com één grote Rick Astley grap?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/173(...)er_computerspel.htmlMeelijwekkend volk bestaat er toch
Dat vind ik zelf ook nog steeds gek jaquote:Op donderdag 11 september 2008 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah nee okee. Nou ja, dat je zo van t padje was blijkbaar
Dan doe je dat toch nietquote:Op donderdag 11 september 2008 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
getver ik heb geen zin meer in doorposten
Ik heb wel eens goede ideeënquote:
of judokaquote:Op donderdag 11 september 2008 19:05 schreef JortK het volgende:
Het is toch juko?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |