Ik wist wel dat ik te vroeg wakker wasquote:
Alweer?quote:Op donderdag 11 september 2008 08:20 schreef Kuukske het volgende:
Het wordt echt een keimooie dag vandaag.
Ja hé! Ik zie wel hele donkere wolken aankomen thooquote:
Laatste mooie dag als ik de weermannen/vrouwen mag gelovenquote:Op donderdag 11 september 2008 08:52 schreef Bengeltje het volgende:
Hier is een mooie blauwe lucht.Straks maar weer even achterom bezig, met die regen is toch weer
veel onkruid omhoog gekomen.
Hey Sjow.quote:Op donderdag 11 september 2008 09:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Laatste mooie dag als ik de weermannen/vrouwen mag geloven
Dat roepen ze al 3 wekenquote:Op donderdag 11 september 2008 09:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat zou best kut zijn dan welquote:Op donderdag 11 september 2008 09:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vrije dag vandaag? Of ziek gemeld?quote:Op donderdag 11 september 2008 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, eerst maar eens douchen, scheren en oploskoffie makenIn het zonnetje.
Ik werk thuisquote:Op donderdag 11 september 2008 10:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
Vrije dag vandaag? Of ziek gemeld?
Waarom ben je dan niet eerder gaan telewerken?quote:Op donderdag 11 september 2008 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik werk thuisBen niet ziek, maar met m'n knie kan ik niet naar kantoor komen. En ze zijn blij met alles wat ik nog kan geloof ik
Als het mij niet uit zou maken hebben ze toch liever dat ik daar zit te internetten, dan hier. Denk ik.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet eerder gaan telewerken?
Maar heeft jouwe werkplek dan een toegevoegde waarde? Of moet je ook wel eens van je stoel af? (buiten je toiletbezoeken en pauzes enzo danquote:Op donderdag 11 september 2008 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het mij niet uit zou maken hebben ze toch liever dat ik daar zit te internetten, dan hier. Denk ik.
Niet zo gek veel iddquote:Op donderdag 11 september 2008 11:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar heeft jouwe werkplek dan een toegevoegde waarde? Of moet je ook wel eens van je stoel af? (buiten je toiletbezoeken en pauzes enzo dan)
Lekker geregeld dan daarquote:
werken?quote:Op donderdag 11 september 2008 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar nu moet ik echt even een paar issues gaan fixen
quintetten lukt anders aardigquote:
ik zit al in de trein op weg naar huis! Net op een beurs geweest in Utrechtquote:Op donderdag 11 september 2008 13:31 schreef Kuukske het volgende:
AlwÊÊr druk doende vandaag. Bijna naar huis, dat wel.
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:49 schreef mcDavid het volgende:
http://www.cyriak.co.uk/lhc/lhc-webcams.html
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] RUN! RUN FOR YOUR LIFE!!!!! [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zullen we een blog oprichten om te zeggen dat die anti-spore-blog de grootste aanval van christenen op democratische normen en waarden tot nu toe is?quote:Op donderdag 11 september 2008 @ 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/173(...)er_computerspel.htmlMeelijwekkend volk bestaat er toch
Geweldig ideequote:Op donderdag 11 september 2008 14:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zullen we een blog oprichten om te zeggen dat die anti-spore-blog de grootste aanval van christenen op democratische normen en waarden tot nu toe is?
Je zegt engen dingen, weet je zeker dat je niet ziek bent?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, ik ga weer eens wat nuttigs uitvoeren
Beetje zondigen op z'n tijd houdt het leven spannendquote:Op donderdag 11 september 2008 14:51 schreef qu63 het volgende:
Je zegt engen dingen, weet je zeker dat je niet ziek bent?
Dan ga ik ook maar wat aan mn werk doenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje zondigen op z'n tijd houdt het leven spannend
Kijk uit hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 15:01 schreef qu63 het volgende:
Dan ga ik ook maar wat aan mn werk doen
Ik ben ook nog niet begonnenquote:
Vandaag nog geen last van gehadquote:Op donderdag 11 september 2008 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/174(...)_Live_Messenger.html
Je meent het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |