Hoi Kewkskequote:Op woensdag 10 september 2008 14:33 schreef Kuukske het volgende:
Jemig, die spelling heb ik allang niet meer gezien.
Kewl!quote:
op mn mobiel kan ik niet zien hoeveel posts er al gemaakt zijnquote:Op woensdag 10 september 2008 15:47 schreef mcDavid het volgende:
Zijn we nu ineens met zijn allen bang om aan een volgende pagina te beginnen?
Moeten we je nu nog beterschap wensen of niet?quote:Op woensdag 10 september 2008 16:23 schreef leonieke het volgende:
Ik ben vandaag voor de eerste keer in mijn (oké, nog niet zo lange) carričre ziek naar huis moeten gaan. Uiteraard met de melding dat ik gewoon een paar uur in mijn bed wil kruipen en dan straks (nu dus ongeveer) thuis verder werk aangezien ik een presentatie moet geven morgen en die nog in elkaar moet steken.
En je leert er ook nog iets vanquote:Op woensdag 10 september 2008 15:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dansende natuurkunde-nerds en nerdinnen
wel grappig though
[ [ afbeelding ] ]
Uiteraardquote:Op woensdag 10 september 2008 16:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Moeten we je nu nog beterschap wensen of niet?
Ja, maar jij zegt dat je ziek bent, maar gaat wel door met werkenquote:Op woensdag 10 september 2008 16:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
UiteraardDoe ik bij jullie toch ook als jullie komen vertellen dat je ziek bent?
Ik kan toch moeilijk morgen voor 100 studenten een presentatie geven zonder presentatie voorbereid te hebbenquote:Op woensdag 10 september 2008 16:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja, maar jij zegt dat je ziek bent, maar gaat wel door met werken
Maar beterschap dan
Dan ben je morgen ook ziek.quote:Op woensdag 10 september 2008 @ 17:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kan toch moeilijk morgen voor 100 studenten een presentatie geven zonder presentatie voorbereid te hebben![]()
Na dat stop ik vanavond wel. We moeten namelijk ook nog de keuken definitief gaan vastleggen en dan de zetel in onder een deken
't Is dat ik zeker ben dat jij nooit last zult hebben van hetgeen waar ik nu last van (nee, geen ongesteldheidquote:Op woensdag 10 september 2008 17:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan ben je morgen ook ziek.
Of je bent uberhaupt niet ziek.
Ik ben gewoon pas ziek als ik héél zeker weet dat het leven wél stopt als ik niet zo snel mogelijk in bed ga liggen.quote:Op woensdag 10 september 2008 @ 17:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
't Is dat ik zeker ben dat jij nooit last zult hebben van hetgeen waar ik nu last van (nee, geen ongesteldheid), maar al had je die kans gehad, ik wenste het je nog niet toe...
Maar hey... misschien ga ik er gewoon van uit dat het leven niet stopt als ik eens ziek ben en probeer ik gewoon zo goed mogelijk door te doen...
Ik hoop het voor jou dan maar...quote:Op woensdag 10 september 2008 17:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik ben gewoon pas ziek als ik héél zeker weet dat het leven wél stopt als ik niet zo snel mogelijk in bed ga liggen.
Hier doet ie het ook al een tijd niet, dus het zal wel niet aan jou liggenquote:Op woensdag 10 september 2008 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Schijt MSN
boel klapt eruit, en het eerste wat hij wil gaan checken als ik op "probleem oplossen" klik, is of er wat mis is met mijn eigen verbinding. Schijnheilige kutzooi
Er zijn er in KLB wel voor minder onder de tegeltjes gegaan hoorquote:Op woensdag 10 september 2008 18:02 schreef qu63 het volgende:
Of je kan er niet mee omgaan natuurlijk
Hij doet t nu iig weerquote:Op woensdag 10 september 2008 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn er in KLB wel voor minder onder de tegeltjes gegaan hoor
Maar dat was al langer zo, toch?quote:Op woensdag 10 september 2008 18:22 schreef mcDavid het volgende:
Aan KLB te zien is er idd iets mis bij Microsoft!
Eens even een kijkje nemen danquote:Op woensdag 10 september 2008 18:22 schreef mcDavid het volgende:
Aan KLB te zien is er idd iets mis bij Microsoft! Maar toch, heb hier nergens last van hoor!
Als je daadwerkelijk niets productiefs doet kan je er ook geen last van hebbenquote:Op woensdag 10 september 2008 18:22 schreef mcDavid het volgende:
Aan KLB te zien is er idd iets mis bij Microsoft! Maar toch, heb hier nergens last van hoor!
Weer een dag door de tijd meid.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:57 schreef Kuukske het volgende:
Poeh hé.
Ja per definitie eigenlijk hehquote:Op woensdag 10 september 2008 @ 18:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar dat was al langer zo, toch?
Ja zeker.quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 | if (!(typeof worldHasEnded == "undefined")) { document.write("YUP."); } else { document.write("NOPE."); } </script> |
http://www.hasthelhcdestroyedtheearth.com/ is leukerquote:Op woensdag 10 september 2008 20:54 schreef mcDavid het volgende:
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
Willoze googleslaafquote:Op woensdag 10 september 2008 21:42 schreef mcDavid het volgende:
Google Talk FTW.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |