| 1 |

Nou, volgens mij ziet Greys er vanzelf zo goed uit hoor...quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:48 schreef Qwea het volgende:
wat je wel allemaal niet met paint kan doen
Da's ook de bedoeling!!!quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:48 schreef TheYoung1 het volgende:
DuchessX, je bent gemeen!!!!! Ik zit helemaal zo van mwaaahhh, oooohwwww, kijk nou,,,, wat een poepie...
Wor heulemaal week van die schatjes
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:55 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij ziet Greys er vanzelf zo goed uit hoor...![]()
quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:59 schreef MadMaster het volgende:
Wij leveren een strak model voor een lage prijs. Er zijn drie maten, 180 liter, 230 liter en 320 liter. De tonnen worden geleverd met een los kraantje.
Type/Inhoud Afm (h x b)
180 liter 90x63 cm
230 liter 115x63 cm
320 liter 115x72 cm
[ afbeelding ]
De middelste is dus de vrieskist, maar dan wit en met koelelementen...
Schotland, op whisky-jacht...quote:Op woensdag 10 september 2008 00:02 schreef Greys het volgende:
Neeheeee, jokkerd
Tenminste, ik hoop dat je ongelijk hebt
Hoe was je vakantie nou? Waar was je naartoe?
Mooi initiatiefquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:41 schreef bigbird het volgende:
Kijk nou: http://www.mag-nl.org/fotoalbums/
En dan de dierenvoertoer 2008
Ik ben ook zo dol op Schotlandquote:Op woensdag 10 september 2008 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schotland, op whisky-jacht...
Gelukkig beter weer gehad dan hier (naar ik begrepen heb) en mijn missie was geslaagd.
Schotland is gewoon enorm mooi, heel afwisselend en het is soms net of de tijd er heeft stil gestaan...
Jij ook gefeliciteerd met jullie prachtige mooie rooie nieuwe gezinslidquote:
Vanavond al twee mailers om het rekeningnummerquote:Op woensdag 10 september 2008 00:25 schreef bigbird het volgende:
nou, ik ga naar bedje. jammer dat er bij zo'n frontpage bericht altijd van die fanatiekelingen zijn die zo nodig moeten spuien wat er niet goed aan is ipv dat ze dan zich er gewoon buiten houden. maar goed, wie weet houden we er toch genoeg positieve invloed aan over nog
quote:Op woensdag 10 september 2008 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ook zo dol op Schotland
Iets minder op de whisky distilleerderijen, want die lucht altijd daar, ieuw!Heb er een aantal bezocht, maar na drie had ik het wel gezien zeg maar
Het scheelt misschien ook dat ik het zelf niet lust. Shame on me...
Als jullie van Schotland houden is Madeira misschien ook iets voor jullie! Zo zijn wij aan die tip gekomen namelijk, van mensen die zeiden dat Madeira op sommige plekken net 'Schotland in de lente' isOok prachtige ruige hooglanden maar wel altijd rond de 25 graden. Daar zijn wij dus net een weekje geweest. Aanrader! En als eindkadootje een catamarantochtje van 3 uur waarin we walvissen, dolfijnen en een zeeschildpad hebben gezien
Jezus, wat een drama kun je ervan maken.quote:Op woensdag 10 september 2008 07:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys ik wil ook mijn huis niet op fok!!!!!!!!! Ik dacht dat ik zeer duidelijk was geweest
Foto z.s.m. verwijderen aub.
Tof beestquote:Op woensdag 10 september 2008 08:58 schreef verita het volgende:Goedemorgen iedereen
![]()
Hier weer een spamfoto van onze asielkat.
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op woensdag 10 september 2008 09:13 schreef Hekates het volgende:
Terug vind Poezies!!
Benieuwd of we de 2000 nog gaan halen.
Ik ben zo vrij geweest het alvast weg te halenquote:Op woensdag 10 september 2008 07:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys ik wil ook mijn huis niet op fok!!!!!!!!! Ik dacht dat ik zeer duidelijk was geweest
Foto z.s.m. verwijderen aub.
Greys moet nu gewoon een andere foto van haar zelf posten...quote:Op woensdag 10 september 2008 09:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben zo vrij geweest het alvast weg te halen![]()
Maar ik weet zeker dat Greys het niet opzettelijk heeft gedaan DML, waarschijnlijk is het gewoon een misverstand en heeft ze het niet helemaal begrepen.
Ja, vind ik ookquote:Op woensdag 10 september 2008 09:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Greys moet nu gewoon een andere foto van haar zelf posten...
Ik geloof best dat je je redenen ervoor hebt hoor en het is nu in ieder geval wegquote:Op woensdag 10 september 2008 09:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dank je wel Senes, en ik begrijp wel dat Greys het niet expres heeft gedaan maar 's ochtends vroeg nadat je dacht heel duidelijk te zijn geweest.... Dit leek me even de duidelijkste manier om te laten zien dat ik het echt niet wil.
Er is een reden dat ik er zo fel op ben en dat heb ik haar ook netjes in PM uitgelegd.
precies deze opvang verdient het net zo goed en heb eigenlijk nu iets van, ik neem waarschijnlijk een kat van ze, jullie hebben al zoooveel voor zwolle, wat geweldig isquote:Op woensdag 10 september 2008 10:43 schreef bigbird het volgende:
Ach ja, het ene goede doel of het ander
Moet ookquote:Op woensdag 10 september 2008 11:22 schreef verita het volgende:
Moeilijk kiezen hoor, succes met je keuze
In ons geval koos de kat ons.
adopteer beidequote:Op woensdag 10 september 2008 11:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
precies deze opvang verdient het net zo goed en heb eigenlijk nu iets van, ik neem waarschijnlijk een kat van ze, jullie hebben al zoooveel voor zwolle, wat geweldig is(ik heb al gedoneerd met geld in het begin) en het wordt gewoon lastig om het bij een opslagpunt te krijgen dus vandaar eigenlijk.....
Oh het wordt misschien ook wel
[ afbeelding ]
ze zijn beiden mooi
Dat zei ik dus alquote:Op woensdag 10 september 2008 11:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
adopteer beide
De eerste vond ik qua uiterlijk mooier. Misschien even kijken welk karakter het beste bij Rosa past.
Ik was net te laat met mijn reactie.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat zei ik dus alik vind ze beiden even mooi
Wat verder naar beneden scrollen. Topic is al ver op lijst gezakt....quote:Op woensdag 10 september 2008 12:15 schreef nein het volgende:
Even een tvp-tje
ik heb nog altijd niets op de FP gezien, of ben ik scheel?
Eensch!quote:Op woensdag 10 september 2008 12:20 schreef nein het volgende:
Sjonge.... das wel snel naar beneden gezakt...wat een kuttijd om te plaatsen ook
quote:Op woensdag 10 september 2008 12:34 schreef Harajuku. het volgende:
En oh ja, mn nagel knakte dubbel tijdens deze zware arbeid
Mijn ogen gaan zienderogen achteruit bij elke keer het aanschouwen van jouw avatar, da's veel erger...quote:Op woensdag 10 september 2008 12:34 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op woensdag 10 september 2008 12:34 schreef Harajuku. het volgende:
Even vooruitlopend om een mogelijke opmerking over het wel of niet hebben gehad van een geknakte nagel. Ja ik ben er helaas mee bekend, tot aan het afscheuren in het vlees toequote:Op woensdag 10 september 2008 13:01 schreef Harajuku. het volgende:
Madmaster, 't is wel duidelijk dat jij nog nooit een geknapte nagel gehad hebt
Ik ben als de dood om een hele nagel kwijt te rakenquote:Op woensdag 10 september 2008 13:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Even vooruitlopend om een mogelijke opmerking over het wel of niet hebben gehad van een geknakte nagel. Ja ik ben er helaas mee bekend, tot aan het afscheuren in het vlees toe
Leek mij alleen een typische vrouwen opmerking
Lief he? Wat een dametje!quote:
Ik hanteer de katten-methode: Gewoon die nagel tussen je tanden plaatsen en knagen.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:01 schreef Harajuku. het volgende:
Madmaster, 't is wel duidelijk dat jij nog nooit een geknapte nagel gehad hebt
OEH NOESZZZ! MII HUIS OP PHOTO!!!!! WW3quote:Op woensdag 10 september 2008 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Lief he? Wat een dametje!![]()
Overigens uitgebreid met haar moeder overlegd dat ze gewoon op Fok geplaatst mag worden.
Daarop inhakend even het volgende, moet me toch even van het hart en ik zal het netjes houden:
Dizzy, je bent heel duidelijk geweest dat JIJ niet op de foto wilde, ook niet met een balkje over je hoofd. Dus ik dacht het zo zeer netjes op te lossen door je compleet onherkenbaar neer te zetten. Je hebt NIETS gezegd over je huis, je liet ons ook gewoon foto's maken van de katten en de spulletjes en dan had je daar duidelijker over moeten zijn, dat je huis er niet op mocht, want je wist dat we in elk geval de kattenfoto gingen plaatsen.
Dat er een stukje van je huis ook niet op mocht dat spijt me dan (maar nogmaals, had dat dan even expliciet gezegd) maar dat kan je ook op een normale manier zeggen. Jakkie.
Maar goed, ik ga weer aan het werk. Laat maar lekker zitten, ik ben er wel even klaar mee.
(Niet met de actie, maar ik wens gewoon absoluut niet op deze nare toon aangesproken te worden als ik dat totaal niet verdien, call me stupid).
Tot vanavond
ik bijt nagels, en regelmatig scheurt er 1 compleet half af tot in het vel aan toequote:Op woensdag 10 september 2008 13:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben als de dood om een hele nagel kwijt te rakenEcht, ik begin al half te kokhalzen als ik er alleen maar aan denk.
Euh nee, helaas niet, de foto's komen uit een boek genaamd "Why Paint Cats: The Ethics of Feline Aesthetics" (Paperback), geschreven door Burton Silver en Heather Busch,quote:Op woensdag 10 september 2008 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
Dat is photoshop
Ja, dat weet ik. Maar wel met photoshop gemaaktquote:Op woensdag 10 september 2008 13:47 schreef verita het volgende:
[..]
Euh nee, helaas niet, de foto's komen uit een boek genaamd "Why Paint Cats: The Ethics of Feline Aesthetics" (Paperback), geschreven door Burton Silver en Heather Busch,
zie aub Link
quote:Waar of niet waar?
Nadat eerder foto's van Bonsai-poesjes voor ophef zorgden, zijn het nu foto's van beschilderde poezen waardoor dierenliefhebbers alarm slaan. Maar net zoals eerder de Bonsai poesjes niet bleken te bestaan, zijn ook de foto's hierboven niet echt.
De foto's komen uit het humoristische kunstboek 'Why Paint Cats' van de Nieuw-Zeelanders Burton Silver en Heather Busch. Dit duo was eerder verantwoordelijk voor bestsellers als 'Why Cats Paint' (1994) en 'Dancing with Cats' (1999).
In 'Why Cats Paint' wordt lezers uitgelegd hoe zij hun poes kunnen leren om gevoelens op het schildersdoek vast te leggen. Dankzij 'Dancing with Cats' kunnen mensen leren dansen met hun poezen.
Terug naar de foto's hierboven. Er werden geen poezen ondergeschilderd voor het maken van de foto's. Via het fotobewerkingsprogramma Photoshop zijn de foto's gemanipuleerd.
Ow, aha. Ze zijn dus niet echt. Zal ik je zeggen dat ik er blij mee ben? Ik vond het al zo walgelijk.quote:
Nog 25 minuten!quote:Op woensdag 10 september 2008 13:37 schreef TheYoung1 het volgende:
Cat22, ik heb mn wagen volgeladen!!!!
Cya in an houre or so
En jakkes die gekleurde nageltjes
whehehe ik had m al af voor je postte, maar volgens mij zit er paars en roze inquote:Op woensdag 10 september 2008 14:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, doe eensIets met paars graag
en roze
Zeg, pas je op? A.D.H.V die stoel zouden we je adres wel eens kunnen vindenquote:Op woensdag 10 september 2008 15:09 schreef nein het volgende:
Kijk![]()
![]()
en ik heb overigens ook een nieuw product gebruikt: voetzooltjesverf
[ afbeelding ]
origineel:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan geen goede crack meer vinden
Ik photoshop wel veel jaquote:Op woensdag 10 september 2008 15:15 schreef Hekates het volgende:
Hmmm, als ik dat zo zie is photoshoppen met kleurtjes niet zo heel moeilijk, of werk jij continu met photoshop?
Misschien moet ik het ook eens proberen.Vind het wel stoer om zo zelf kaartjes te maken ofzo.
Uurtje geleden gechecked; still the same.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:21 schreef Qwea het volgende:
trouwens ; Greeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeys! Kan joe tell mii hoe much wie have on tha rekening?
Of is er nog geen nieuwe stand?
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Uurtje geleden gechecked; still the same.
Maar als het goed is, is er eea onderweg
Ik kan verkleinen in photoshopquote:Op woensdag 10 september 2008 15:22 schreef nein het volgende:
[..]
Ik photoshop wel veel ja![]()
Maar het is sowieso wel makkelijk, je moet alleen even de brush mode goed instellen. Normaal staat die altijd op "normal", maar je hebt nog tientallen andere opties, waardoor je bv kan oplichten met een bepaalde kleurtint, en verdonkeren met een tint. Voetzooltjes doe je met "color" mode..etc.
Je moet gewoon alleen al es uitvogelen hoeveel je wel niet met de Brush Tool kan doen, gewoon beetje over fotos heenkladderen en kijken wat er gebeurt
He chips....nu vallen we door de mandquote:Op woensdag 10 september 2008 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]Hoi kloon van Greys
Nou, dan moeten we maar even wachten op de nieuwe stand. Hey, moet ik nog naar ehm het asiel of expert bellen of die vriezert er al is?
ThnQ!!quote:
Oke, dna ga ik eerst ff met mams mee, want die zeurt al 10 min aan mn hoofd. Dan ga ik expert bellen of ie afgeleverd is, en indien ja het asiel. Als dat nog open is. Dacht tot 21u.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
He chips....nu vallen we door de mand![]()
Is mss idd wel een leuk idee om ff te bellen over de vriezert ja![]()
ff weten of ie al bezorgd is en zo ja...wat vinden ze er van.
weehee, leuke fotos! En binnenkort ligt al dat spul weer bij mij in de autoquote:Op woensdag 10 september 2008 15:24 schreef TheYoung1 het volgende:
Gelukt!!!
Net het spul aan Cat22 overgedragen!!
Het spul:
[ afbeelding ]
En uiteraard een plaatje van Cat22:
[ afbeelding ]
Ging vrij rap, toen ze me eenmaal hadden binnengelaten bij haar werk
Leuk!quote:Op woensdag 10 september 2008 15:47 schreef bigbird het volgende:
Vanavond ga ik bij de vriendelijke mevrouw Nicole in Lelystad haar spulletjes ophalen
Ze gaf wel aan dat ze niet zo heel veel bij elkaar heeft kunnen krijgen, maar alle kleine beetjes helpen
Aangezien Ing toch aan het einde van de actie de controleuse van de rekening is, heb ik haar maar gewoon vast de gegevens gegeven dat ze ook af en toe kan kijken zoals in mijn vakantiequote:Op woensdag 10 september 2008 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]Hoi kloon van Greys
Nou, dan moeten we maar even wachten op de nieuwe stand. Hey, moet ik nog naar ehm het asiel of expert bellen of die vriezert er al is?
check je PM eensquote:Op woensdag 10 september 2008 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Aangezien Ing toch aan het einde van de actie de controleuse van de rekening is, heb ik haar maar gewoon vast de gegevens gegeven dat ze ook af en toe kan kijken zoals in mijn vakantieIng is een heel betrouwbaar persoon, dus dat kan wel
Dat weet ik toch, jij harde werkerquote:Op woensdag 10 september 2008 18:18 schreef Greys het volgende:
Done QVanmiddag niet echt tijd voor gehad, zat op het werk
quote:Op woensdag 10 september 2008 18:20 schreef Harajuku. het volgende:
Vrouwen DML kunnen kan niet samen zonder drama, hadden we van te voren kunnen weten.
Het valt me dit jaar anders nog alles mee wat betreft de wijvennijdquote:Op woensdag 10 september 2008 18:20 schreef Harajuku. het volgende:
Vrouwen kunnen niet samen zonder drama, hadden we van te voren kunnen weten. En volgens mij wisten we het ook al van vorig jaar
Saai...quote:Op woensdag 10 september 2008 18:27 schreef Harajuku. het volgende:
Volgend jaar moeten we maar een paar lekkere kerels erbij nemen als bliksemafleiders enzo
Geloof me, dat dacht ik vorig jaar ook. Tot het allemaal in de hal van het asiel lagquote:Op woensdag 10 september 2008 19:08 schreef Harajuku. het volgende:
Al die spullen lijkt nog niet echt veel of zo eigenlijkMaar dat zal vast een hele berg zijn wanneer t bij elkaar is
* voelt zich heul niet aangesproken*quote:Op woensdag 10 september 2008 18:29 schreef nokwanda het volgende:
Die zijn er dit jaar toch ook wel. Alleen heeft een ervan zich al teruggetrokken uit het afleveren. heeft vandaag alles veilig bij Cat22 achtergelaten
Jullie jagen de kerels weg.
quote:Hoi HaraBee!
Zouden jullie ook om 14.00 uur kunnen?
Dan zijn de klanten weg en is er meer tijd om gezellig even te zitten en
jullie een rondleiding te geven! Dan kun je ook zien waarvoor jullie de
actie hebben gehouden :-)
10 a 15 man is geen enkel probleem, dat vinden we alleen maar super!
Laat maar even weten.
Groetjes,
Remco
Je wil een tagjequote:Op woensdag 10 september 2008 20:01 schreef drummerdude het volgende:
En de bankrekening is héél iets gespekter
Jaaaah Nicolequote:Op woensdag 10 september 2008 19:05 schreef Greys het volgende:
Top, bigbird!Hartstikke bedankt (weer!
)
En ook natuurlijk bedankt aan de dame, Nicole was het toch?
Was kleine moeitequote:Op woensdag 10 september 2008 19:07 schreef Qwea het volgende:
top BB! 14.gif
+300 euro?quote:Op woensdag 10 september 2008 20:01 schreef drummerdude het volgende:
En de bankrekening is héél iets gespekter
Da's mooi, Maanquote:Op woensdag 10 september 2008 20:28 schreef Hekates het volgende:
Ik kreeg net een telefoontje van Maan!!!! Ze komt maandag haar spulletjes afleveren. Precies op tijd nog want Woensdag komt Verita ze al weer ophalen.
Ik begreep dat Djep zelf ook naar het asiel zou rijden, maar als ik richting Zwolle ga kom ik langs Meppel.quote:
Ik heb vrij weinig en ik dacht als er al zoveel mensen zijn, dan maakt mijn afwezigheid niet uit.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik begreep dat Djep zelf ook naar het asiel zou rijden, maar als ik richting Zwolle ga kom ik langs Meppel.
Dus als het niet te veel (groot) is, wil ik het wel bij je weghalen hoor
300 euro ook?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:18 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Een tagje? Is zo geregeld hoor
Ik vind het prima om het zaterdagochtend voor de overdracht bij je weg te halen.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:57 schreef Djep het volgende:
[..]
Ik heb vrij weinig en ik dacht als er al zoveel mensen zijn, dan maakt mijn afwezigheid niet uit.
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:16 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
* voelt zich heul niet aangesproken*
4 of 5 tasjes ongeveerquote:Op woensdag 10 september 2008 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind het prima om het zaterdagochtend voor de overdracht bij je weg te halen.
Hoeveel is het ongeveer?
Nouwwwwwquote:Op woensdag 10 september 2008 22:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
you should.
je wilde nieteens naar Nijmegen komen
Verkapte-check-mijn-nieuwe-auto-post.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:24 schreef TheYoung1 het volgende:
Gelukt!!!
Net het spul aan Cat22 overgedragen!!
Het spul:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 september 2008 18:29 schreef nokwanda het volgende:
Die zijn er dit jaar toch ook wel. Alleen heeft een ervan zich al teruggetrokken uit het afleveren. heeft vandaag alles veilig bij Cat22 achtergelaten
Jullie jagen de kerels weg.
Waai? Ik vind 14:00 ook een klote tijd. Helemaal omdat we willen shoppen.quote:Op donderdag 11 september 2008 08:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja nou hoor, ik word er een beetje flauw van. Ik vind het echt heel lief van jullie, maar ik vind het ook vervelend dat ik steeds het probleem ben ed.
"Nee Remco, gooi de tent maar eerder dicht of zo zodat Hara erbij kan zijn"
Maar gelukkig al wel weer 1600 euro
Okai, die reden kan ik beter mee levenquote:Op donderdag 11 september 2008 08:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waai? Ik vind 14:00 ook een klote tijd. Helemaal omdat we willen shoppen.
Volgens mij pas je goed bij de rest hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 08:53 schreef noekje het volgende:
Het maakt mij niet uit. Wel heb ik een ander probleem. Een rondleiding trek ik niet zo goed. Ik ken jullie niet en om nu op onbekende schouders te gaan kwijlen en snotteren is best genant en killing voor mijn FOK!toekomst.
'Oh ja, da's die jankerd!' Zoiets.
Mijn opvangpoesjes worden zo kant en klaar aangeleverd zonder dat ik de hokken langs hoef. Ik ben daar veel te wijverig voor.
Trust me, ws ga je nog een rel meemaken daarquote:Op donderdag 11 september 2008 08:53 schreef noekje het volgende:
Het maakt mij niet uit. Wel heb ik een ander probleem. Een rondleiding trek ik niet zo goed. Ik ken jullie niet en om nu op onbekende schouders te gaan kwijlen en snotteren is best genant en killing voor mijn FOK!toekomst.
'Oh ja, da's die jankerd!' Zoiets.
Mijn opvangpoesjes worden zo kant en klaar aangeleverd zonder dat ik de hokken langs hoef. Ik ben daar veel te wijverig voor.
Gelukkig staat MissBliss klaar met de cameraquote:Op donderdag 11 september 2008 08:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trust me, ws ga je nog een rel meemaken daarIk wil een hondje mee, MM weigert
Das ook killing for mijn fok toekomst
!
quote:Op donderdag 11 september 2008 08:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trust me, ws ga je nog een rel meemaken daarIk wil een hondje mee, MM weigert
Das ook killing for mijn fok toekomst
!
\ja! ik zie het helemaal voor mequote:Op donderdag 11 september 2008 08:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Gaaf!
Maar zie jij Queen_Bee al op de terugweg mijn neus snuiten en traantjes wegvegen omdat ik op de weg moet letten? Daarbij is ze dan bedolven onder katten en honden. Mocht er nog een parkiet zijn dan fladdert die ook nog in de auto rond.
Jij bent nu al in potentie een geschikte snotlap!quote:Op donderdag 11 september 2008 09:04 schreef Qwea het volgende:
*blinddoek voor Noekje meeneemtook nog een gagball en oordoppen?
+ en witte stok met 2 rode bandjes er op en een blindegeleidehond. O nee, dat is dan weer niet handig...quote:Op donderdag 11 september 2008 09:04 schreef Qwea het volgende:
*blinddoek voor Noekje meeneemtook nog een gagball en oordoppen?
Die neemt ze mee uit t asiel, mag wel bij mij op schoot hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 09:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
+ en witte stok met 2 rode bandjes er op en een blindegeleidehond. O nee, dat is dan weer niet handig...
*maar naar kruidvat gaat en papierensnotdoeken inslaatquote:Op donderdag 11 september 2008 09:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Jij bent nu al in potentie een geschikte snotlap!
Kijkkk, ik heb ze standaard in huisquote:Op donderdag 11 september 2008 09:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
*maar naar kruidvat gaat en papierensnotdoeken inslaat
Gaat die jongeman dat wel redden eigenlijk?quote:Op donderdag 11 september 2008 09:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Kijkkk, ik heb ze standaard in huis
quote:Op donderdag 11 september 2008 09:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Gaat die jongeman dat wel redden eigenlijk?
Oh. Ik neem wel een Beau Monde voor hem mee. Heeft die toch nog iets te doen.quote:
Wij blijven wel op de parkeerplaats rondhangen tot die rondleiding afgelopen isquote:Op donderdag 11 september 2008 09:02 schreef noekje het volgende:
En als je dan toch moet mailen dat het toch echt 12.00 uur moet. Laat ze die dieren dan blinddoeken want ze mogen me niet aankijken. Hell, ik hou mijn ogen wel dicht. Als één van jullie me maar begeleidt dan zal alles goedkomen.
Je weet maar nooit!quote:Op donderdag 11 september 2008 10:33 schreef Harajuku. het volgende:
Meh, 2000 zullenw e ook wel neit meer redden
Yup, toen we ong 1800 hadden ging er 257 voor een vriezer af en nu hebben we weer iets meer dan 1600 geloof ikquote:Op donderdag 11 september 2008 10:39 schreef verita het volgende:
We hebben nog vier dagen, het kan nog
al denk ik het niet, maar er is ook een vriezer, toch?
Gelukkig hebben ze hier geen Goldensquote:Op donderdag 11 september 2008 10:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij blijven wel op de parkeerplaats rondhangen tot die rondleiding afgelopen is
(Vorig jaar ging het overigens prima, die rondleiding. Ik had me zo voorgenomen het NIET te doen, maar ik had mezelf aardig onder controle. Totdat we een hoek omgingen en daar een klein wit hondje achter een hek zat. Ja, toen ging het dus mis).
Is planquote:Op donderdag 11 september 2008 10:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze hier geen Goldens
Maar goed, wat te doen met de tijd kwestie. Zal ik eerst maar vragen hoe t zit als wij allee 12 uur kunnen, mbt rondleiding ed?
Enne? No dancing on the ceeling? Watskebeurt dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 08:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verkapte-check-mijn-nieuwe-auto-post.![]()
![]()
Het was leuk om een ander Fok!gezicht gezien te hebben. En wat veel materiaal! Daar steekt mijn bijdrage magertjes bij af. Waarschijnlijk bezorg ik het spul dinsdag bij Nein.
PS: theyoung1: ken je die mop van die twee meiden die naar het Gelredome gingen? Ze gingen niet.
Echt jammer ja, maar hele hopen files en verstopte brabantse binnenlanden en een verkeerde afslag gooiden roet in het eten. Uit eten in Nijmegen was ook gezellig maar niet waar we voor op pad gingen. En het helpt niet dat ik net hoorde dat ze tot 9 uur zijn blijven zitten om de laatkomers binnen te laten. Dát hadden we makkelijk kunnen halen! *grom*quote:Op donderdag 11 september 2008 11:23 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Enne? No dancing on the ceeling? Watskebeurt dan?
Wel jammer voor je, had een stukje op tv gezien. Was er druk en leek me supergezellig...![]()
Enneuh dames, kap es ff met over die Remco te kwijlen. Begin hier zowaar een minderwaardigheidscompleksje te krijgen![]()
Vraag het inderdaad alvast maar als je wilt aan Remco. Dat je gaat proberen of het later kan, maar dat ivm andere plannen in de middag dat nog wel eens lastig zou kunnen worden. En dat we ook best genoegen nemen met een HEUL korte rondleiding, ook in verband met een eventuele aanslag op onze traanbuisjesquote:Op donderdag 11 september 2008 10:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze hier geen Goldens
Maar goed, wat te doen met de tijd kwestie. Zal ik eerst maar vragen hoe t zit als wij allee 12 uur kunnen, mbt rondleiding ed?
Thxquote:Op donderdag 11 september 2008 12:02 schreef Queen_Bee het volgende:
Sneller dan ik consider it done kon zeggen
Hmm post eens een foto dan, ik heb half iets over een Remco mee gekregenquote:Op donderdag 11 september 2008 15:04 schreef Xebber het volgende:
Waarom word ik nou steeds geroepen? (Remco)
Als je nou een topicje terug had opgelet, had je kunnen lezen hoe popie jopie je bent bij de dames alhierquote:Op donderdag 11 september 2008 15:04 schreef Xebber het volgende:
Waarom word ik nou steeds geroepen? (Remco)
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm post eens een foto dan, ik heb half iets over een Remco mee gekregen
Ik heb het een beetje heel erg druk, dus lees niet helemaal alles meer. De hoofdlijnen lees ik uiteraard wel.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:10 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Als je nou een topicje terug had opgelet, had je kunnen lezen hoe popie jopie je bent bij de dames alhier![]()
Nee.quote:Je hebt toch krullen hè!?
Haj !quote:Op donderdag 11 september 2008 15:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Chips, hoeveel spul heb jij ongeveer trouwens?
Als jij het volgende week bij m'n vader af zou kunnen leveren, zou dat fijn zijn....en dan moeten m'n eigen spullen en die van Djep nog bij mij in de auto![]()
Mams kwam vanochtend ook nog met oude tuinkussens aanzetten
Oh, dat moet wel lukken denk ik.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haj !
Ik heb een krabpaal, snoepjes en speeltjes en eh 3 zakken kattenvoer en nog wat eten.
Ik kan het volgende week vast wel afleveren, issie er elke dag? Weet je dat al?
Wat een mooierd!quote:Op woensdag 10 september 2008 08:58 schreef verita het volgende:Goedemorgen iedereen
![]()
Hier weer een spamfoto van onze asielkat.
[ afbeelding ]
Nou oke dan. Ruim 1600 eurie!!quote:Op donderdag 11 september 2008 18:05 schreef Qwea het volgende:
heul niet!
damn, ik ben opeens zooo moe
Moet je horen wie het zegt hè....quote:Op donderdag 11 september 2008 18:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoop dat ik jullie geen van allen hoef te roepen in Zwolle oid, ik ga volgens mij echt Qwea en Greys ed zeggen
Er zijn serieus mensen die Nok zeggenquote:Op donderdag 11 september 2008 18:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoop dat ik jullie geen van allen hoef te roepen in Zwolle oid, ik ga volgens mij echt Qwea en Greys ed zeggen
Ik zeg ook altijd of Nok of Daniellequote:Op donderdag 11 september 2008 18:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er zijn serieus mensen die Nok zeggen
Niet eens gewoon Nokwanda, nee, Nok.
Net zoiets als Daan ipv Danielle.
Ik gok op Haraquote:Op donderdag 11 september 2008 18:19 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt hè....
Gaan ze jou gewoon kloontje noemen![]()
Hihi, ik dacht tot nu toe dat Nokwanda ook alleen je fok!naam wasquote:Op donderdag 11 september 2008 18:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er zijn serieus mensen die Nok zeggen
Niet eens gewoon Nokwanda, nee, Nok.
Net zoiets als Daan ipv Danielle.
Als mensen me maar geen Daan of Daantje gaan noemen.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd of Nok of Danielle
quote:
Ja dat wist ik nogquote:Op donderdag 11 september 2008 18:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als mensen me maar geen Daan of Daantje gaan noemen.
yuk
Als ik dan ook haar bankaccount erbij krijg, by all meansquote:
Opeens heeft het industrieterein/bedrijvencentrum hier om de hoek ook een naamsverandering ondergaan: Nokquote:Op donderdag 11 september 2008 18:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja dat wist ik nogMaar dat vind ik zelf ook niets. Nok klinkt gewoon lekker
Dan wil ik je nieuwe boytoy wel zijn!!!!quote:Op donderdag 11 september 2008 18:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik dan ook haar bankaccount erbij krijg, by all means
Laat me raden... een dakdekkers bedrijf...quote:Op donderdag 11 september 2008 18:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Opeens heeft het industrieterein/bedrijvencentrum hier om de hoek ook een naamsverandering ondergaan: Nok
Echt geen idee waarom, maar het is zo.
No problemo. Ik word veel vaker Qwea genoemdquote:Op donderdag 11 september 2008 18:15 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op donderdag 11 september 2008 18:33 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Laat me raden... een dakdekkers bedrijf...
Dan zou ik he niet kunnen laten, om een wegbewijzeringsbord ofzo met mn naam erop eens te laten verdwijnenquote:Op donderdag 11 september 2008 18:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]Nee, echt het hele bedrijventerrein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |