Thxquote:Op donderdag 11 september 2008 12:02 schreef Queen_Bee het volgende:
Sneller dan ik consider it done kon zeggen
Hmm post eens een foto dan, ik heb half iets over een Remco mee gekregenquote:Op donderdag 11 september 2008 15:04 schreef Xebber het volgende:
Waarom word ik nou steeds geroepen? (Remco)
Als je nou een topicje terug had opgelet, had je kunnen lezen hoe popie jopie je bent bij de dames alhierquote:Op donderdag 11 september 2008 15:04 schreef Xebber het volgende:
Waarom word ik nou steeds geroepen? (Remco)
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm post eens een foto dan, ik heb half iets over een Remco mee gekregen
Ik heb het een beetje heel erg druk, dus lees niet helemaal alles meer. De hoofdlijnen lees ik uiteraard wel.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:10 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Als je nou een topicje terug had opgelet, had je kunnen lezen hoe popie jopie je bent bij de dames alhier![]()
Nee.quote:Je hebt toch krullen hè!?
Haj !quote:Op donderdag 11 september 2008 15:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Chips, hoeveel spul heb jij ongeveer trouwens?
Als jij het volgende week bij m'n vader af zou kunnen leveren, zou dat fijn zijn....en dan moeten m'n eigen spullen en die van Djep nog bij mij in de auto![]()
Mams kwam vanochtend ook nog met oude tuinkussens aanzetten
Oh, dat moet wel lukken denk ik.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haj !
Ik heb een krabpaal, snoepjes en speeltjes en eh 3 zakken kattenvoer en nog wat eten.
Ik kan het volgende week vast wel afleveren, issie er elke dag? Weet je dat al?
Wat een mooierd!quote:Op woensdag 10 september 2008 08:58 schreef verita het volgende:Goedemorgen iedereen
![]()
Hier weer een spamfoto van onze asielkat.
[ afbeelding ]
Nou oke dan. Ruim 1600 eurie!!quote:Op donderdag 11 september 2008 18:05 schreef Qwea het volgende:
heul niet!
damn, ik ben opeens zooo moe
Moet je horen wie het zegt hè....quote:Op donderdag 11 september 2008 18:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoop dat ik jullie geen van allen hoef te roepen in Zwolle oid, ik ga volgens mij echt Qwea en Greys ed zeggen
Er zijn serieus mensen die Nok zeggenquote:Op donderdag 11 september 2008 18:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoop dat ik jullie geen van allen hoef te roepen in Zwolle oid, ik ga volgens mij echt Qwea en Greys ed zeggen
Ik zeg ook altijd of Nok of Daniellequote:Op donderdag 11 september 2008 18:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er zijn serieus mensen die Nok zeggen
Niet eens gewoon Nokwanda, nee, Nok.
Net zoiets als Daan ipv Danielle.
Ik gok op Haraquote:Op donderdag 11 september 2008 18:19 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt hè....
Gaan ze jou gewoon kloontje noemen![]()
Hihi, ik dacht tot nu toe dat Nokwanda ook alleen je fok!naam wasquote:Op donderdag 11 september 2008 18:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er zijn serieus mensen die Nok zeggen
Niet eens gewoon Nokwanda, nee, Nok.
Net zoiets als Daan ipv Danielle.
Als mensen me maar geen Daan of Daantje gaan noemen.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd of Nok of Danielle
quote:
Ja dat wist ik nogquote:Op donderdag 11 september 2008 18:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als mensen me maar geen Daan of Daantje gaan noemen.
yuk
Als ik dan ook haar bankaccount erbij krijg, by all meansquote:
Opeens heeft het industrieterein/bedrijvencentrum hier om de hoek ook een naamsverandering ondergaan: Nokquote:Op donderdag 11 september 2008 18:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja dat wist ik nogMaar dat vind ik zelf ook niets. Nok klinkt gewoon lekker
Dan wil ik je nieuwe boytoy wel zijn!!!!quote:Op donderdag 11 september 2008 18:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik dan ook haar bankaccount erbij krijg, by all means
Laat me raden... een dakdekkers bedrijf...quote:Op donderdag 11 september 2008 18:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Opeens heeft het industrieterein/bedrijvencentrum hier om de hoek ook een naamsverandering ondergaan: Nok
Echt geen idee waarom, maar het is zo.
No problemo. Ik word veel vaker Qwea genoemdquote:Op donderdag 11 september 2008 18:15 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op donderdag 11 september 2008 18:33 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Laat me raden... een dakdekkers bedrijf...
Dan zou ik he niet kunnen laten, om een wegbewijzeringsbord ofzo met mn naam erop eens te laten verdwijnenquote:Op donderdag 11 september 2008 18:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]Nee, echt het hele bedrijventerrein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |