Schotland, op whisky-jacht...quote:Op woensdag 10 september 2008 00:02 schreef Greys het volgende:
Neeheeee, jokkerd
Tenminste, ik hoop dat je ongelijk hebt
Hoe was je vakantie nou? Waar was je naartoe?
Mooi initiatiefquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:41 schreef bigbird het volgende:
Kijk nou: http://www.mag-nl.org/fotoalbums/
En dan de dierenvoertoer 2008
Ik ben ook zo dol op Schotlandquote:Op woensdag 10 september 2008 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schotland, op whisky-jacht...
Gelukkig beter weer gehad dan hier (naar ik begrepen heb) en mijn missie was geslaagd.
Schotland is gewoon enorm mooi, heel afwisselend en het is soms net of de tijd er heeft stil gestaan...
Jij ook gefeliciteerd met jullie prachtige mooie rooie nieuwe gezinslidquote:
Vanavond al twee mailers om het rekeningnummerquote:Op woensdag 10 september 2008 00:25 schreef bigbird het volgende:
nou, ik ga naar bedje. jammer dat er bij zo'n frontpage bericht altijd van die fanatiekelingen zijn die zo nodig moeten spuien wat er niet goed aan is ipv dat ze dan zich er gewoon buiten houden. maar goed, wie weet houden we er toch genoeg positieve invloed aan over nog
quote:Op woensdag 10 september 2008 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ook zo dol op Schotland
Iets minder op de whisky distilleerderijen, want die lucht altijd daar, ieuw!Heb er een aantal bezocht, maar na drie had ik het wel gezien zeg maar
Het scheelt misschien ook dat ik het zelf niet lust. Shame on me...
Als jullie van Schotland houden is Madeira misschien ook iets voor jullie! Zo zijn wij aan die tip gekomen namelijk, van mensen die zeiden dat Madeira op sommige plekken net 'Schotland in de lente' isOok prachtige ruige hooglanden maar wel altijd rond de 25 graden. Daar zijn wij dus net een weekje geweest. Aanrader! En als eindkadootje een catamarantochtje van 3 uur waarin we walvissen, dolfijnen en een zeeschildpad hebben gezien
Jezus, wat een drama kun je ervan maken.quote:Op woensdag 10 september 2008 07:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys ik wil ook mijn huis niet op fok!!!!!!!!! Ik dacht dat ik zeer duidelijk was geweest
Foto z.s.m. verwijderen aub.
Tof beestquote:Op woensdag 10 september 2008 08:58 schreef verita het volgende:Goedemorgen iedereen
![]()
Hier weer een spamfoto van onze asielkat.
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op woensdag 10 september 2008 09:13 schreef Hekates het volgende:
Terug vind Poezies!!
Benieuwd of we de 2000 nog gaan halen.
Ik ben zo vrij geweest het alvast weg te halenquote:Op woensdag 10 september 2008 07:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys ik wil ook mijn huis niet op fok!!!!!!!!! Ik dacht dat ik zeer duidelijk was geweest
Foto z.s.m. verwijderen aub.
Greys moet nu gewoon een andere foto van haar zelf posten...quote:Op woensdag 10 september 2008 09:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben zo vrij geweest het alvast weg te halen![]()
Maar ik weet zeker dat Greys het niet opzettelijk heeft gedaan DML, waarschijnlijk is het gewoon een misverstand en heeft ze het niet helemaal begrepen.
Ja, vind ik ookquote:Op woensdag 10 september 2008 09:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Greys moet nu gewoon een andere foto van haar zelf posten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |