Yup, toen we ong 1800 hadden ging er 257 voor een vriezer af en nu hebben we weer iets meer dan 1600 geloof ikquote:Op donderdag 11 september 2008 10:39 schreef verita het volgende:
We hebben nog vier dagen, het kan nog
al denk ik het niet, maar er is ook een vriezer, toch?
Gelukkig hebben ze hier geen Goldensquote:Op donderdag 11 september 2008 10:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij blijven wel op de parkeerplaats rondhangen tot die rondleiding afgelopen is
(Vorig jaar ging het overigens prima, die rondleiding. Ik had me zo voorgenomen het NIET te doen, maar ik had mezelf aardig onder controle. Totdat we een hoek omgingen en daar een klein wit hondje achter een hek zat. Ja, toen ging het dus mis).
Is planquote:Op donderdag 11 september 2008 10:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze hier geen Goldens
Maar goed, wat te doen met de tijd kwestie. Zal ik eerst maar vragen hoe t zit als wij allee 12 uur kunnen, mbt rondleiding ed?
Enne? No dancing on the ceeling? Watskebeurt dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 08:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verkapte-check-mijn-nieuwe-auto-post.![]()
![]()
Het was leuk om een ander Fok!gezicht gezien te hebben. En wat veel materiaal! Daar steekt mijn bijdrage magertjes bij af. Waarschijnlijk bezorg ik het spul dinsdag bij Nein.
PS: theyoung1: ken je die mop van die twee meiden die naar het Gelredome gingen? Ze gingen niet.
Echt jammer ja, maar hele hopen files en verstopte brabantse binnenlanden en een verkeerde afslag gooiden roet in het eten. Uit eten in Nijmegen was ook gezellig maar niet waar we voor op pad gingen. En het helpt niet dat ik net hoorde dat ze tot 9 uur zijn blijven zitten om de laatkomers binnen te laten. Dát hadden we makkelijk kunnen halen! *grom*quote:Op donderdag 11 september 2008 11:23 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Enne? No dancing on the ceeling? Watskebeurt dan?
Wel jammer voor je, had een stukje op tv gezien. Was er druk en leek me supergezellig...![]()
Enneuh dames, kap es ff met over die Remco te kwijlen. Begin hier zowaar een minderwaardigheidscompleksje te krijgen![]()
Vraag het inderdaad alvast maar als je wilt aan Remco. Dat je gaat proberen of het later kan, maar dat ivm andere plannen in de middag dat nog wel eens lastig zou kunnen worden. En dat we ook best genoegen nemen met een HEUL korte rondleiding, ook in verband met een eventuele aanslag op onze traanbuisjesquote:Op donderdag 11 september 2008 10:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze hier geen Goldens
Maar goed, wat te doen met de tijd kwestie. Zal ik eerst maar vragen hoe t zit als wij allee 12 uur kunnen, mbt rondleiding ed?
Thxquote:Op donderdag 11 september 2008 12:02 schreef Queen_Bee het volgende:
Sneller dan ik consider it done kon zeggen
Hmm post eens een foto dan, ik heb half iets over een Remco mee gekregenquote:Op donderdag 11 september 2008 15:04 schreef Xebber het volgende:
Waarom word ik nou steeds geroepen? (Remco)
Als je nou een topicje terug had opgelet, had je kunnen lezen hoe popie jopie je bent bij de dames alhierquote:Op donderdag 11 september 2008 15:04 schreef Xebber het volgende:
Waarom word ik nou steeds geroepen? (Remco)
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm post eens een foto dan, ik heb half iets over een Remco mee gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |