Het valt me dit jaar anders nog alles mee wat betreft de wijvennijdquote:Op woensdag 10 september 2008 18:20 schreef Harajuku. het volgende:
Vrouwen kunnen niet samen zonder drama, hadden we van te voren kunnen weten. En volgens mij wisten we het ook al van vorig jaar
Saai...quote:Op woensdag 10 september 2008 18:27 schreef Harajuku. het volgende:
Volgend jaar moeten we maar een paar lekkere kerels erbij nemen als bliksemafleiders enzo
Geloof me, dat dacht ik vorig jaar ook. Tot het allemaal in de hal van het asiel lagquote:Op woensdag 10 september 2008 19:08 schreef Harajuku. het volgende:
Al die spullen lijkt nog niet echt veel of zo eigenlijkMaar dat zal vast een hele berg zijn wanneer t bij elkaar is
* voelt zich heul niet aangesproken*quote:Op woensdag 10 september 2008 18:29 schreef nokwanda het volgende:
Die zijn er dit jaar toch ook wel. Alleen heeft een ervan zich al teruggetrokken uit het afleveren. heeft vandaag alles veilig bij Cat22 achtergelaten
Jullie jagen de kerels weg.
quote:Hoi HaraBee!
Zouden jullie ook om 14.00 uur kunnen?
Dan zijn de klanten weg en is er meer tijd om gezellig even te zitten en
jullie een rondleiding te geven! Dan kun je ook zien waarvoor jullie de
actie hebben gehouden :-)
10 a 15 man is geen enkel probleem, dat vinden we alleen maar super!
Laat maar even weten.
Groetjes,
Remco
Je wil een tagjequote:Op woensdag 10 september 2008 20:01 schreef drummerdude het volgende:
En de bankrekening is héél iets gespekter
Jaaaah Nicolequote:Op woensdag 10 september 2008 19:05 schreef Greys het volgende:
Top, bigbird!Hartstikke bedankt (weer!
)
En ook natuurlijk bedankt aan de dame, Nicole was het toch?
Was kleine moeitequote:Op woensdag 10 september 2008 19:07 schreef Qwea het volgende:
top BB! 14.gif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |